Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne anmelde Katrin lidt forsinket. Hun er i Kolding nu.

https://annoncelight.dk/showad/229711

Hun har været forbi byen flere gange tror jeg, men jeg har behændigt undgået hendes annoncer og denne gang skulle altså blive gangen med hende.

Hendes fotos er helt 100% hendes, men hendes ansigt er blevet "rettet" en del på nogle af billederne. Hendes flotte figur og lange ben er dog ikke til at tage fejl af, , for de er helt fantastiske i virkeligheden. Nu skulle den endelig være, at jeg igen sprang tilbage på en hvid prosti og det var da en ganske fin oplevelse. Hun var ikke bleg for at blive slikket overalt og oveni have jeg betalt for kys. Hendes lange ben kommer virkelig til sin ret, når hun sidder over skrævs og arbejde på langemand og facesitter. Jeg var helt tosset med det og ville ønske at det fortsatte. Er man til lange forholdsvis lange skamlæber, så er det sagen med hendes. Det er jeg dog ikke som udgangspunkt, men der var så mange andre plusser, at det ikke gjorde noget. 

Stedet er OK diskret omend, at hun var lidt streng/sur over telefonen før vi fik aftalen på plads. 
Jeg tror gerne, at jeg vil give en ny pige chancen igen, når jeg engang får råd selvfølgelig:D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt denne skønhed i Odense og Svendborg. Fantastisk dejlig pige og smukkere i virkeligheden end på billederne. Ville gerne besøge hende igen, men hun undgår mig. Tror ikke hun er vild med mig, og det er også fair nok. Nogle har jo så mange faste kunder at de kan vrage og vælge. Men der er gudskelov mange andre dejlige piger på Fyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 2 timer siden:

Har også besøgt denne skønhed i Odense og Svendborg. Fantastisk dejlig pige og smukkere i virkeligheden end på billederne. Ville gerne besøge hende igen, men hun undgår mig. Tror ikke hun er vild med mig, og det er også fair nok. Nogle har jo så mange faste kunder at de kan vrage og vælge. Men der er gudskelov mange andre dejlige piger på Fyn. 

Hvad får dig til at tro at hun ikke er vild med dig og hvordan undgår hun dig? Hun er selvfølgelig i sin gode ret til at fravælge nogen, men synes bare ikke det er noget man hører så tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til tøsen at jeg gerne ville besøge hende, men fik besked om at hun havde kunder, og ville vende tilbage når hun var ledig. Det skete ikke. Da jeg ikke tror hun har kunder konstant er der ikke mange muligheder tilbage. Skrev så nogle dage senere for et nyt besøg,  og forklarede at det var helt i orden hvis hun ikke gad mig, så skulle hun ikke svare. Har intet hørt. Jeg synes det er helt i orden. Jeg ligner jo ikke Tom Cruise, så jeg lader hende i fred. Har også et andet sted hvor mine opkald ikke bliver besvaret uanset hvilken pige der er på stedet, og det er fordi jeg engang gik min vej igen fordi pigen ikke var hende på billederne. Sådan er der jo så meget... Vores liderlighed er speget.... G.. 

Redigeret af messi61

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 21 timer siden:

Jeg skrev til tøsen at jeg gerne ville besøge hende, men fik besked om at hun havde kunder, og ville vende tilbage når hun var ledig. Det skete ikke. Da jeg ikke tror hun har kunder konstant er der ikke mange muligheder tilbage. Skrev så nogle dage senere for et nyt besøg,  og forklarede at det var helt i orden hvis hun ikke gad mig, så skulle hun ikke svare. Har intet hørt. Jeg synes det er helt i orden. Jeg ligner jo ikke Tom Cruise, så jeg lader hende i fred. Har også et andet sted hvor mine opkald ikke bliver besvaret uanset hvilken pige der er på stedet, og det er fordi jeg engang gik min vej igen fordi pigen ikke var hende på billederne. Sådan er der jo så meget... Vores liderlighed er speget.... G.. 

Synes nu det er lidt sært hvis en GP sorterer ud i sine kunder efter udseende. Kan da ikke på nogen måde forestille mig at det kun er smækre unge mænd der kommer sådan nogen steder. Noget andet var hvis det var en der var usoigneret eller ikke opfører sig ordentligt. Er der mon andre der har oplevet at blive sorteret fra?
Men du kan da glæde dig over at der er mange andre dejlige piger der ude. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fint de bekender kulør. Så slipper man da for en dårlig oplevelse. Måske det er det der sker når nogen anmelder en pige for manglende indlevelse. Tror heller ikke det er pga. udseende, men nogle gange mangler kemien. Og jo... Der er mange andre dejlige piger. Har da nogen som jeg har et nært forhold til. Nogle har jeg morgenmad med til begge piger, og et andet sted er jeg praktisk gris. Skriver privat sammen med nogle også. Ja vi vælger jo også selv hvem vi vil besøge. Kan sq godt forstå pigerne.... Jeg ville gøre det samme... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...