Hop til indhold
amber

Gitte

Recommended Posts

Hendes annonce er jo en helt roman. 

Allerede der tænder jeg totalt af. For slet ikke at tale om hvor meget hun modsiger sig selv på visse punkter:

"JEG ER OVERHOVEDET HVERKEN
TIL PERVERST ELLER KINKY 
SEX
"

Godt så, lad os se:

"Jeg tilbyder også et lille creampie
GANGBANG HØJST 4 MÆND: 1 time: 1000 kr pr mand
"

"1 time: uden KONDOM: 500 kr"

"Jeg tilbyder også at man ENTEN KAN SLIKKE MIN FISSE REN FOR SPERM FRA EN ANDEN MAND,"

 

 

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Vi har alle forskellige præferencer, men ærlig talt forstår jeg på ingen måde, hvorfor man skulle finde denne annonce og tilhørende billeder så interessante, at man ligefrem får lyst til at besøge damen og endda give hende penge for sex.  Jo - altså, hvis alt andet er ligegyldigt og det blot handler om et skræmmende billigt hul.

På alle mulige måder frastødende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 17 timer siden:

Vi har alle forskellige præferencer, men ærlig talt forstår jeg på ingen måde, hvorfor man skulle finde denne annonce og tilhørende billeder så interessante, at man ligefrem får lyst til at besøge damen og endda give hende penge for sex.  Jo - altså, hvis alt andet er ligegyldigt og det blot handler om et skræmmende billigt hul.

På alle mulige måder frastødende. 

Hvis man tænder på en lidt stor milf og en behåret fisse er hun da lige den rette. Og så oven i købet til små penge. Men må indrømme at det nok heller ikke lige er noget for mig, og da slet ikke når hun tilbyder sex uden kondom. Skulle sateme ikke ned og slikke en der gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Hvis man tænder på en lidt stor milf og en behåret fisse er hun da lige den rette. Og så oven i købet til små penge. Men må indrømme at det nok heller ikke lige er noget for mig, og da slet ikke når hun tilbyder sex uden kondom. Skulle sateme ikke ned og slikke en der gør det.

Jeg er måske også "farvet af", at jeg faktisk har set et billede af kvinden. Hun glemte nemlig sin tid ikke skjult sin identitet i sin annonce og jeg har sågar efterfølgende set hende på Tinder :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...