Hop til indhold
Sexy_Joe

Adlin-just-today-and-tomorow-30.min-500kr. Hold jer væk!!

Recommended Posts

Noget af det værste jeg har prøvet og første gang jeg havde lyst til at tude over de spildt 500 kr. Besøgte hende i dag. 

Et sted i Kastrup, fyld med røglugt, en madras på gulvet uden pude og sammen med en iskold tøs, der kun er interesseret i dine penge. Selvom 30 min for 500 kr lyder billigt, så får du ikke mere end 5 min, hvor hun begynder med klassikeren " come baby come".  Fik 20 sek  blowjob på slap pik og 2 min dansk.  Planen var ellers jeg skulle besøge Graziella men da hun ikke tog tlf, søgte jeg videre, hvilket ærgerligt talt var dumt. 

Spar jeres penge, og find et andet sted, eller brug hånden. :-) Du får intet ud af Adlin.. De 30 min hun reklamere med, er for at narre dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
APmøller skrev, for 6 timer siden:

Tak for advarslen, hun er ellers lige til at spise på billederne.

Hun er pænere på billeder end virkeligheden. Det var udfra billeder jeg tillod at besøge hende.. :-) Hun kunne ihvertfald godt investere lidt af omsætningen på voks på benene. Det kradset godt nok da jeg rørte hende. :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...