Hop til indhold
TheVoice

Pjece omkring indtægter fra prostitution

Recommended Posts

Formålet med nærværende indlæg er udelukkende at leverede information omkring, hvorledes man skal føre regnskab over indtægter fra prostitution.  Det kan faktisk være lidt svært at finde egnet materiale der udelukkende henvender sig til de prostituerede.  Derfor har jeg valgt af videre give det materiale jeg har kunnet finde.  

Umiddelbart er det mit indtryk at SKAT og andre i 2012 har følt, at der har været et behov for at udarbejde et materiale  til danske- og udenlandske  prostituerede.  Nedenfor kan man læse de pjecer man udarbejdede i 2012 (Disse formodes stadig af være gyldige)

Income from prostitution  (findes på skatshjemmeside)

Den danske udgave var lidt sværere at finde. Jeg kunne ikke finde den på skatshjemmeside, Til gengælde fandt jeg den på nedenstående link

Indkomst fra prostituion

Fra dette link kan man trykke på "Adgang via DBC (Web arkiv) og læse den som PDF.

Det er mit indtryk, at disse pjeces kan besvare mange af de spørgsmål, man ofte ser i diverse tråde. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Takker Voice.

Det er et vanskeligt emne...

Idet reglerne er de samme i alle øvrige brancher, kender jeg dem ganske udemærket - f.eks. at der skal udstedes en faktura med CVR nr. ,uanset at man herved sætter sin anonymitet som GP på spil...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

Takker Voice.

Det er et vanskeligt emne...

Idet reglerne er de samme i alle øvrige brancher, kender jeg dem ganske udemærket - f.eks. at der skal udstedes en faktura med CVR nr. ,uanset at man herved sætter sin anonymitet som GP på spil...

 

Kravene omkring hvad man indberettiger, detaljeringskrav m.v afhænger af selskabstype, størrelse mv.  Der er således stor forskel på om vi taler et aktieselskab eller et privat enkeltmandfirma.  Da prostitution ikke anerkendes som erhverv giver det ikke meget mening at tage udgangspunkt i krav fra almindelig typer selskaber. 

Gør man som der står i de særlige udarbejdede pjeces for prostitution overholder man kravene.  Det betyder jo så også, at hvis man vil være på den sikre side skal man enten udstede en forenklet faktura eller en kassebon.  Hvis man udsteder faktura skal CVR.nummer opgives, men hvis man udsteder en kassebon skal firmanavn eller Cvr.nr fremgå.

Naturligt nok, ønsker pigerne ikke at røbe deres identitet, og derfor er der næppe nogen i branchen der udsteder faktura eller kassebon.  Som der står i pjecen kan man få en bøde 

Citat

Benytter du hverken kasseapparat eller forenklet faktura, kan du blive pålagt en bøde på 5.000 kr. Har du tidligere fået en bøde, og det konstateres at du stadig ikke benytter kasseapparat eller faktura, kan du blive pålagt nye bøder. Disse bøder kan blive større end de oprindelige 5.000 kr.

Kan man registre sig således at andre ikke kan se ens navn ?

Jeg har nogle selskaber, og hvis jeg søger på dem, kan jeg faktisk ikke se mit navn, selvom jeg har oplyst dette ved registreringen. Det jeg kan se er cvr.nr. , firmanavn, firmaadresse, virksomhedstype.  m.v men ikke mit navn.  Jeg tør ikke ligge hovedet på blokken om man kan finde søgesider hvor man kan få flere oplysninger. Jeg brugte Virk.dk

Så reelt kan man måske kalde sig Smillende Sussi og have en firmaadresse der ikke offentligt kan henføres til ens rigtige navn. Om ikke andet kan det jo undersøges ved at rette henvendelse til selskabsstyrelsen/erhvervstyrelsen.  

Hvorfor hører man aldrig om, at nogen piger er blevet pålagt en bøde for ikke at udstede faktura eller kassebon ?

Min umiddelbare holdning er at for det første skal man jo udtrækkes til kontrol, da man kun indberetter hovedtal til SKAT, og hvis disse tal virker sandsynlige, gør der ikke mere. Men hvis man udtrækkes til kontrol, vil man i første omgang blive bedt om at indsende et mere simpelt regnskab og eventuelt dokumentation for udgifter. 

Jeg har lige prøvet det i år, og sagen blev lukket efter ovennævnte, men som der også stod i et brev, så kan der kræves adgang til hele mit bogholderi (for pigerne vedkommmende skal man således reelt opfylde alle de krav der er nævnt i pjecen)

 Det næste er så min egen subjektive holdning. Jeg tror at der vil blive set igennem fingre med faktura eller kassebon, hvis man ellers har orden i den øvrige dokumentation. Som erstatning for faktura eller kassebon, vil jeg tro at hvis man har en bookningskalender over alle besøg, så vil man næppe få et ordenligt skattesmæk, med mindre man åbenlyst har lavet kreativt bogføring. 

Jeg skal ikke udtale mig om hvor udbredt total skatte undtagelsen er indenfor prostitution, men jeg forestiller mig, at har man orden i tingene, og måske endda kan oplyse hvilken revisor der har hjulpet en, så vil det næppe få de store konsekvenser at man ikke har udstedt faktura elle kassebon. 

Så.... i forhold til dit indlæg, ja hvis man følger pjecen så skal man enten udstede faktura eller en kassebon. 

Nu er der næppe et marked indenfor prostituion, hvor jeg kunne tjene en god skilling, men var det tilfældet, og hvis jeg ikke turde løbe den risiko, at undlade udstede faktura eller kassebon, så ville jeg nok kontakte både skat og selskabsstyrelsen for at finde en løsning omkring at skjule min identitet for offentligheden, og samtidigt opfylde alle krav.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er vigtigt at overholde lovgivningen når man driver virksomhed.

Hvis man ikke er opmærksom på lovgivningen, og indretter sig således at man kan fremlægge behørig dokumentation for sin virksomhed, så ender det grueligt galt.

F.eks. her: http://www.skat.dk/skat.aspx?oid=2119140

Så husk løbende bogføring og kontantafstemning!!! I værste fald kan det betyde en skattegæld på millioner....

Men om den løbende bogføring og kontantafstemning så er i overenstemmelse med virkeligheden er så en anden sag...  bare indkomsten kan dække ens private livsførelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 13/8/2017 at 18:02:

Nu er der næppe et marked indenfor prostituion, hvor jeg kunne tjene en god skilling, men var det tilfældet, og hvis jeg ikke turde løbe den risiko, at undlade udstede faktura eller kassebon, så ville jeg nok kontakte både skat og selskabsstyrelsen for at finde en løsning omkring at skjule min identitet for offentligheden, og samtidigt opfylde alle krav.

Rigtig fint indlæg. Til det citerede; det er en supergod idé, men kan desværre ikke lade sig gøre i virkeligheden. Det skal være offentligt tilgængeligt, hvem der står bag et firma. Selvom man har firmaadresse et andet sted end ved privaten, og har navne- og adressebeskyttelse kan man slås op med civilt navn og privatadresse. Jeg har spurgt SKAT om det kan skjules, svaret er nej.

Det kan ikke siges ofte nok, der er virkelig god grund til at holde kortene tæt på kroppen og passe på sit civile navn mv. i denne branche.

Redigeret af Liv
Rettet ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Rigtig fint indlæg. Til det citerede; det er en supergod idé, men kan desværre ikke lade sig gøre i virkeligheden. Det skal være offentligt tilgængeligt, hvem der står bag et firma. Selvom man har firmaadresse et andet sted end ved privaten, og har navne- og adressebeskyttelse kan man slås på med civilt navn og privatadresse. Jeg har spurgt SKAT om det kan skjules, svaret er nej.

Det kan ikke siges ofte nok, der er virkelig god grund til at holde kortene tæt på kroppen og passe på sit civile navn mv. i denne branche.

I alle andre sammenhænge giver der jo også god mening. Synes det er godt, at du har haft dialog med skat. 

Det med faktura elle kassebon er jo egentlig heller ikke gennemtænkt. Da man ikke skal oplyse gæstens navn eller lignende, kan man jo ej heller kontrollere noget. I princippet kan man jo bare skrive en faktura efter hvert besøg,  uden at udlevere den til gæsten.  Det betyder jo således også, at rent kontrolmæssigt burde en bookningsliste over hvor mange gæster man haft på de enkelte vagter, jo være ligeså godt. (ligeså mangelfuld)  :) Jeg tror nu heller ikke at det er det største problem for skat. Det er nok et langt større problem, hvis der slet ikke indberettes nogen indkomst. 

Med hensyn til at beskytte sin private identitet, er jeg helt enig i, at man skal gøre sig umage. Det handler heller ikke kun om cvr.nummer, men også sin færden på nettet, hvem man fortæller sit rigtige navn til, brug af billeder m.v.  Sagen ville selvfølgelig være noget anderledes, hvis man var ligeglad, og det er nok de færreste der har det således, uagtet at de trives med "jobbet". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Med hensyn til at beskytte sin private identitet, er jeg helt enig i, at man skal gøre sig umage. Det handler heller ikke kun om cvr.nummer, men også sin færden på nettet, hvem man fortæller sit rigtige navn til, brug af billeder m.v.  Sagen ville selvfølgelig være noget anderledes, hvis man var ligeglad, og det er nok de færreste der har det således, uagtet at de trives med "jobbet". 

Du tænker ligeglad med at blive afsløret? For mig at se, er den største bekymring at få en syg person eller stalker på halsen. Hvis sådan én først har din adresse mv kan det blive rigtig træls.... Eller de kunder, der fortæller vidt og bredt om andre piger. Det er ofte, dem der starter med at spørge, hvad man så hedder rigtigt.... For nogle kunder bliver det nærmest en besættelse, at vide en masse privat om pigen og prøve at snuse ting op på nettet. Det er sådan nogle jeg er bange for, ikke myndighederne eller min mor, de ved jo godt, hvad jeg laver ;) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Du tænker ligeglad med at blive afsløret? For mig at se, er den største bekymring at få en syg person eller stalker på halsen. Hvis sådan én først har din adresse mv kan det blive rigtig træls.... Eller de kunder, der fortæller vidt og bredt om andre piger. Det er ofte, dem der starter med at spørge, hvad man så hedder rigtigt....

Det jeg mente omkring ligeglad, skulle nok snarere forstås som at man ikke skjuler noget. Familie, venner m.v ved hvad man laver. Så er der jo reelt ikke noget der kan afsløres - Sådant er verdenen jo ikke i denne branche, hvorfor jeg også skrev "Det er nok de færreste der har det sådan".

Snakken omkring stalker, synes jeg faktisk er særligt emne for sig.  Jeg er enig i, at stalking kan blive rigtig ubehageligt hvis pigens identitet kendes, dog er der også grimme eksempler på stalking og chikane, hvor pigens identitet ikke kendes. 

Umiddelbart tør jeg ikke sige, at stalking er mere udbredt i proproduktionsmiljøer end i det øvrige samfund. Det er jo også svært at finde informationer omkring, udbredelsen i den del af branchen hvor man modtager gæster på ens privat adresse eller SD, hvor man tilsyneladende ikke gør det store ud af at beskytte sin adresse og identitet.  

Jeg vil nok være tilbøjelig til i en generel sammenhæng at mene, at behovet for at beskytte sin identitet, nok mest handler om "Det ønsker man bare ikke at dele med gud og hver mand". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Næ, du har ret. Det vedkommer jo heller ikke Gud og hver mand, hvad man render og laver ;) 

:):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 6 timer siden:

Næ, du har ret. Det vedkommer jo heller ikke Gud og hver mand, hvad man render og laver ;) 

Enig...

Er dog sikker på, at SKAT til enhver tid vil være glad for at vide det på forhånd - de har jo tavshedspligt, forudsat de kan holde på en hemmelighed...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 13 minutter siden:

Enig...

Er dog sikker på, at SKAT til enhver tid vil være glad for at vide det på forhånd - de har jo tavshedspligt, forudsat de kan holde på en hemmelighed...

Hvis du lige læser mine indlæg igen, så kan du se at netop SKAT ved alt om hvad jeg laver. Samtalen med Voice gik på familie, venner og naboer, ikke myndighederne. 

Redigeret af Liv
Rettet ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gennemgået pjecen fra SKAT og jeg synes at det er en udmærket vejledning. Så vidt jeg har kunnet finde ud af, så er der et materiale som SKAT har udleveret ved razziaer på bordeller.

Jeg vil dog opfordre til at glædespiger kontakter en revisor – men jeg gad godt at vide, hvor mange der følger reglerne og afregner moms og skat og husker hele omsætningen? Jeg tror at nogle (få) bordelejere gør det, nok typisk hvor ejeren selv er udøvende, og de steder kan snart tælles.

Men driver man en professionel forretning som intimmassøse, så skal man have fat i en ordentlig revisor, og betale moms og skat. Fordelen er, at man så opnår samme fordel som andre med samme indkomst; man får et fornuftigt forhold til sin bank, kan få kredit, købe en bil og en lejlighed eller et hus – jeg vil sågar gå så langt som at sige at man kan være i a-kasse  og blive dagpengeberettiget. 

Jeg ved godt at der ofte har været en debat om at man ikke kunne komme i a-kasse som glædespige, men det tror jeg ikke på. Hvis man opfylder de krav, der er for andre erhvervsdrivende, og er der aflagt et regnskab og betalt moms og skat, så har man også ret til dagpenge, hvis forretningen pludselig ikke længere kan løbe rundt eller man bliver syg.

Sorte penge er jo ikke meget værd, medmindre vi taler om at gå i byen og til shopping, og en glædespige har jo ikke den udgiftspost, som for os andre tynger godt i budgettet. Så selvom det måske umiddelbart virker tungt at aflevere så meget til fællesskabet, så er det den rigtige vej frem, hvis man selv vil frem.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 6 timer siden:

en glædespige har jo ikke den udgiftspost, som for os andre tynger godt i budgettet.

 

jeg er bare nysgerrig

hvad er det for en udgift andre har som (samtlige?) glædespiger ikke har?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
aaisha skrev, for 37 minutter siden:

 

jeg er bare nysgerrig

hvad er det for en udgift andre har som (samtlige?) glædespiger ikke har?

 

 

Udgiften ved at gå til glædespiger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

Udgiften ved at gå til glædespiger ;)

At gå til prostituerede er en mulighed, ikke en rettighed. Det er svært at sige hvorfor verden er skruet sådan sammen,  andet end ren biologi. Men der er alligevel mange ting, jeg også gerne vil have, som ikke umiddelbart er til rådighed.. Det er en luksus og glæde, man giver til sig selv.

 

Flere myndigheder fra forskellige instanser kontakter os prostituerede. De køber ekstra bladet, kigger på nye profiler på klinikker osv. De har hvert deres formål med besøget. Det er sjældent, at jeg møder en pige, som går ind i branchen og tænker enormt professionelt- Det kræver lidt tid i branchen eller at man har studeret det i skolen eller er vokset op i et selvstændigt arbejdsmiljø... Kig bare på sugarbabes- enormt grønne og har oftest aftaler i deres hjem, bruger privat nr osv. Tror næppe at mange af dem tænker på cvr.nr og klare linjer, men mere en indtægt ved siden af skolen.

En mulighed kunne jo være, når nu at det er et fuldtidsjob for en del i socialministeriet, at oplyse om cvr registration, revisor osv., som supplement til de andre pjecer. Branchen kræves skat, men åbenbart ikke at blive taget seriøst som netop en branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 10 timer siden:

Hvis du lige læser mine indlæg igen, så kan du se at netop SKAT ved alt om hvad jeg laver. Samtalen med Voice gik på familie, venner og naboer, ikke myndighederne. 

Det var ikke møntet på dig personligt Liv...

Min pointe var, at samtlige GP´er i hvert fald ikke bør frygte for deres anonymitet ved, som mininum, at lade sig registrere hos SKAT...

Hvad de så efterfølgende gør og ikke gør må være deres egen sag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sara25 skrev, for 1 minut siden:

At gå til prostituerede er en mulighed, ikke en rettighed. Det er svært at sige hvorfor verden er skruet sådan sammen,  andet end ren biologi. Men der er alligevel mange ting, jeg også gerne vil have, som ikke umiddelbart er til rådighed.. Det er en luksus og glæde, man giver til sig selv.

 

Flere myndigheder fra forskellige instanser kontakter os prostituerede. De køber ekstra bladet, kigger på nye profiler på klinikker osv. De har hvert deres formål med besøget. Det er sjældent, at jeg møder en pige, som går ind i branchen og tænker enormt professionelt- Det kræver lidt tid i branchen eller at man har studeret det i skolen eller er vokset op i et selvstændigt arbejdsmiljø... Kig bare på sugarbabes- enormt grønne og har oftest aftaler i deres hjem, bruger privat nr osv. Tror næppe at mange af dem tænker på cvr.nr og klare linjer, men mere en indtægt ved siden af skolen.

En mulighed kunne jo være, når nu at det er et fuldtidsjob for en del i socialministeriet, at oplyse om cvr registration, revisor osv., som supplement til de andre pjecer. Branchen kræves skat, men åbenbart ikke at blive taget seriøst som netop en branche.

Du har meget ret med dit indlæg...

Typisk tænker mange af de der starter måske ikke på, at det der blot skulle have være et par enkelte gange for spændingens og/eller de hurtige penges skyld, muligvis udvikler sig til en egentlig levevej, sidenhen...

Når du går fra at være amatør og til egentlig professionel, så mødes du med helt andre krav og udfordringer - hvad enten vi snakker SKAT, anonymitet, håndtering af kunder, sandsynlighed for overgreb og vold o.s.v.

Så helt enig - oplysning skal der helt sikkert til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Anilingus skrev, 1 time siden:

Du har meget ret med dit indlæg...

Typisk tænker mange af de der starter måske ikke på, at det der blot skulle have være et par enkelte gange for spændingens og/eller de hurtige penges skyld, muligvis udvikler sig til en egentlig levevej, sidenhen...

Når du går fra at være amatør og til egentlig professionel, så mødes du med helt andre krav og udfordringer - hvad enten vi snakker SKAT, anonymitet, håndtering af kunder, sandsynlighed for overgreb og vold o.s.v.

Så helt enig - oplysning skal der helt sikkert til.

Der er en del oplysning og flere, der opsøger os. Faktisk er prostitution illegalt i flere lande og især for kunder. At være bitter over at det er dyrt, tyder på en masse uafklarethed. Lad vær med at lægge det prostituerede til last. Det er ikke vores job. Der er en masse tabu belagt med at være prostitueret og ja, meget få regner med at være i branchen længe. Sugardateskonceptet er måske en måde at gøre branchen mere spiselig på og en vej til en 'mere acceptabel livsform' (mine følelser) og derved fjerne det mere væk fra den gråzone, den er i. 

Det ændrer selvfølgelig ikke ved at man skal cvr registreres og det er faktisk lidt en lettelse, når der er styr over det. Ham, der kom fra skat vidste alt om mig. De lurer på tlf.nr, billeder, annoncer osv. Nogle siger at ekstra bladet samarbejder med dem:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 10 minutter siden:

Der er en del oplysning og flere, der opsøger os. Faktisk er prostitution illegalt i flere lande og især for kunder.

Jep, og derfor skal man nok tage en gokker på Oslobåden, før man stiger i land i Oslo. Jeg har dog spottet en thaiklinik i Skeppergata, som ligger et par hundrede meter væk fra færgen på venster hånd op mod Sentralstasjonen og Karl Johan. Jeg ved dog ikke, hvad man kan få der.

Før landgang i Skåne fra Helsingør kan en gokker nok også anbefales, da prostitution er forbjuden for kunder også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

Jep, og derfor skal man nok tage en gokker på Oslobåden, før man stiger i land i Oslo. Jeg har dog spottet en thaiklinik i Skeppergata, som ligger et par hundrede meter væk fra færgen på venster hånd op mod Sentralstasjonen og Karl Johan. Jeg ved dog ikke, hvad man kan få der.

Før landgang i Skåne fra Helsingør kan en gokker nok også anbefales, da prostitution er forbjuden for kunder også.

Det er jo det.. og så har man da sparet de penge :)

En fyr opridser de fordele, der er ved sugardating- det virker til at han har haft nogle positive oplevelser. Det handler måske om at have en realistisk tankegang og få det bedste ud af det:) 

 

Jeg har flere, jeg kommunikerer med 'privat' - det skyldes en gensidig positiv kommunikation og måske kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 8 timer siden:

Flere myndigheder fra forskellige instanser kontakter os prostituerede. De køber ekstra bladet, kigger på nye profiler på klinikker osv. De har hvert deres formål med besøget [...]

Jeg synes at det er synd at The Voice’s tråd med link til SKATs vejledning til prostituerede bliver ødelagt af alt muligt andet, så jeg vil gerne henvise til det indledende indlæg.

Men de mange henvendelser som prostituerede får fra diverse hjælpeorganisationer skyldes udelukkende den måde man i Danmark uddeler penge til sociale indsatser – som regel uden mest til fordele for projektmagere og nødens købmænd.

Jeg ville have større respekt for sådanne organisationer, hvis de havde en mere realistisk tilgang til tingene, og så – evt. i samarbejde med politiet og Udlændingeservice – fik ryddet op i det, som jeg har en stærk formodning om at der burde ryddes op i.

Hvis der så er nogle glædespiger rundt om i landet, som skal have hjælp på den ene eller anden måde, så fuld respekt for at nogen tager sig af disse, men mon ikke lidt færre kunne klare opgaven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg ved ikke hvad det er for nogle 'mange' hjælpe organisationer der tager rundt for at tilbyde støtte osv.....jeg kender kun til kompetance centret som laver direkte opsøgende arbejde.

Gadejuristen og bla Liva Rehab skal søge fra år til år - og de får bestemt ikke penge hver gang...langt fra. Exit prostitution er nedlagt. Prostitution er ikke en 'økonomisk populær' gren at give offentlig støtte til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad det er for nogle 'mange' hjælpe organisationer der tager rundt for at tilbyde støtte osv.....jeg kender kun til kompetance centret som laver direkte opsøgende arbejde.

Gadejuristen og bla Liva Rehab skal søge fra år til år - og de får bestemt ikke penge hver gang...langt fra. Exit prostitution er nedlagt. Prostitution er ikke en 'økonomisk populær' gren at give offentlig støtte til.

Ok, vidste ikke at exit prostitution var nedlagt.. Ærgeligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Finn1101 skrev, for 52 minutter siden:

Jeg synes at det er synd at The Voice’s tråd med link til SKATs vejledning til prostituerede bliver ødelagt af alt muligt andet, så jeg vil gerne henvise til det indledende indlæg.

Men de mange henvendelser som prostituerede får fra diverse hjælpeorganisationer skyldes udelukkende den måde man i Danmark uddeler penge til sociale indsatser – som regel uden mest til fordele for projektmagere og nødens købmænd.

Jeg ville have større respekt for sådanne organisationer, hvis de havde en mere realistisk tilgang til tingene, og så – evt. i samarbejde med politiet og Udlændingeservice – fik ryddet op i det, som jeg har en stærk formodning om at der burde ryddes op i.

Hvis der så er nogle glædespiger rundt om i landet, som skal have hjælp på den ene eller anden måde, så fuld respekt for at nogen tager sig af disse, men mon ikke lidt færre kunne klare opgaven?

Hej Finn,

Nej, det er rigtigt- mit indlæg om sugardaters skulle have været under din tråd. 

Alt er ikke lyserødt og kransekage i den her branche. Man kommer dog rigtig  langt ved at have grænser og passe godt på sig selv. Hvis du vil udtale dig om hjælp til prostituerede, så må du undersøge skyggesiderne lidt bedre. 

Min kommentar til socialministeriet gik på at de vil hjælpe en videre og væk fra miljøet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...