Hop til indhold
jasper

GB mulighed i Esbjerg

Recommended Posts

Jeg har fået mulighed for at sætte et GB op med en dejlig naturlig 20 årig naboens datter pige. Scenen vil nok blive Esbjerg, men jeg er interesseret i om der er nogen som vil deltage i en sådan event, sidst hun lavede noget på disse kanter kom der meget få.

Hun er med på det meste og nyder at der er flere fyre omkring hende. 

Er der nogle af jer som ville deltage i et sådan event, eventuelt en hverdag omkring middagstid. Det vil være en event over 2-3 timer alt efter forhåndstilkendegivelserne. 

 

Nu med link til skønhedenSandradelacour

Redigeret af jasper

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Det lyder jo spændende. Men hvis man skal lokke folk til Esbjerg ville jeg anbefale nogle billeder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må bære over med mig, da jeg gør det her af rest lyst til selv at være med i et GB med hende. 

Mener hun tager 1500 for første time og 1000 for efterfølgende. Derudover er det muligt med anal og uden konfom for 500 hver. 

Det er sådan jeg husker dem i hvert fald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk skrev, for 32 minutter siden:

Hun er alt for dyr... SÅ hellere en tur til Vejle 

Jeg kan prøve at tage en snak med hende om vi kan fintune hendes priser. 

Redigeret af jasper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu fået priserne fra Sandra. 

1 time - 1500 
2 timer - 2500 
3 timer - 3000 
Anal +500 
Uden gummi +500 
Samlet +800 kr
Det er hendes priser og hun ønsker ikke at ændre dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 Timers gangbang med sandra 3300.-  Ja, så er valget jo ikke svært, når hende frække flotte Nanna er i Herning på søndag. Her får man 2 timers gangbang for 1200.- og hun er den ægte vare, hun er megaliderlig og leverer varen uden at skal holde pause hele tiden som visse andre. Både anal og det hele med kondom, men hun tar frisk klatten når man kommer.

Hende kan godt lide, her får man valuta for pengene, og det er næsten ligeved at man kan komme til 3 gangbangs ved hende, for hva sandra tager for et gangbang. Smag og behag, og pengepung. God dag til jer alle. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

spørg lige hvad det er der gør at hun er så meget dyrere, vil gerne høre forskellen og så deltage hvis jeg kan få en forklaring på forskellen ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elsker gb skrev, den 15/8/2017 at 19:48:

2 Timers gangbang med sandra 3300.-  Ja, så er valget jo ikke svært, når hende frække flotte Nanna er i Herning på søndag. Her får man 2 timers gangbang for 1200.- og hun er den ægte vare, hun er megaliderlig og leverer varen uden at skal holde pause hele tiden som visse andre. Både anal og det hele med kondom, men hun tar frisk klatten når man kommer.

Hende kan godt lide, her får man valuta for pengene, og det er næsten ligeved at man kan komme til 3 gangbangs ved hende, for hva sandra tager for et gangbang. Smag og behag, og pengepung. God dag til jer alle. ;)

Hvis du skal lave sammenligningen fortjener den også at du sammenligne deres priser fair. Nanna skal have 1200kr og Sandra beder om 3000. 

Stadigvæk en pæn forskel, men sammenlign nu deres priser på samme ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shamran skrev, den 22/8/2017 at 02:35:

Blir gangbanget til noget. ?

Det forventer jeg stadigvæk det gør. Forhåbentlig bliver det ultimo september, dog kan Sandra ikke melde dato ud til mig før i starten af september. 

I høre noget så snart vi har fået detaljerne på plads. 

Redigeret af jasper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager at måtte melde ud at det er svært at få en aftale på plads med Sandra. Ikke at hun ikke vil, men mere at få 2x kalender til at passe med muligheder i almindelig arbejdstid og så at finde en venue. Det bliver efter alt at dømme ikke til noget i Esbjerg i første omgang.

Vi er dog ved at se på en mulighed for at afholde det i Århus den 19/9, dog mangler vi et sted.

Nogen der ligger inde med forslag til en lokation?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...