Hop til indhold

FORdele for pigerne med store bryster

Featured Replies

Skrevet

Restaurant tilbyder billigere priser for kvinder med store bryster.
Ejeren af restauranten har fået 20 procent flere kunder.
Spændende tiltag, ik <Indsæt-navnet-på-din-favorit-glædespige-med-store-bryster> ? :)

http://www.bt.dk/udland/kinesisk-restaurant-forarger-her-faar-kvinder-med-store-bryster-kaempe-rabatter

Skrevet
gerog skrev, for 55 minutter siden:

Jeg ved nu ikke om det er så interessant - kvinder med store bryster er desværre også ofte så overvægtige at man taber appetittten ;-)

Skrevet
gerog skrev, for 57 minutter siden:

Ejeren af restauranten har fået 20 procent flere kunder.
Spændende tiltag, ik <Indsæt-navnet-på-din-favorit-glædespige-med-store-bryster> ? :)

http://www.bt.dk/udland/kinesisk-restaurant-forarger-her-faar-kvinder-med-store-bryster-kaempe-rabatter

Mon man også som mand får rabat hvis man har en trendy shrimp?

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ved nu ikke om det er så interessant - kvinder med store bryster er desværre også ofte så overvægtige at man taber appetittten ;-)

image.jpeg

Skrevet
Butch skrev, for 12 minutter siden:

image.jpeg

Hmmm - måske skulle glædespigerne overveje at give rabat til mænd med små tissemænd ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Hmmm - måske skulle glædespigerne overveje at give rabat til mænd med små tissemænd ;-)

Fordi vi ikke slider så meget på "udstyret" eller hva?

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Kan du ikke bare kigge væk? :)

Skrevet
gerog skrev, for 1 minut siden:

Kan du ikke bare kigge væk? :)

Var ude at besøge en ny veninde fornylig og kom så til at sidde overfor hendes noget velvoksne datter, hvis tilsvarende store bryster nærmest var ved at vælte ud på sildemaden - så, er det sgu svært at kigge væk.

Skrevet

Tjaaa Jeg vil være fristet til at kigge forbi for at se på klientellet:):)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Var ude at besøge en ny veninde fornylig og kom så til at sidde overfor hendes noget velvoksne datter, hvis tilsvarende store bryster nærmest var ved at vælte ud på sildemaden - så, er det sgu svært at kigge væk.

Du sgu en sart jyde :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.