Hop til indhold

Recommended Posts

http://dathaiwellness.dk

Blev nysgerrig på dette sted og tænkte at 1 time massage til 400 ville være OK.

Vidste ikke om der vare mere på programmet.

Ringede i forvejen og kom som aftalt. Blev mødt med smil og følte mig meget velkommen, der blev spurgt til om jeg havde bestilt tid, det synes jeg er rart, så virker det seriøst.

Navnet på massører er Mijav sådan udtales det. Sødt ansigt, gode former. Lårkort og flotte ben.

Jeg tog mit tøj af og lagde mig klar. Mijav kom ind med oliekurv og gik så ud igen, jeg kunne høre hun lige var ude og bruge vand, så jeg tænkte at måske ;)

Mijav gav en dejlig massage, der blev taget fat, jeg roste hende og hun spurgte også om det var OK.

Mine arme lagde hun ned af siden og så satte hun sig med hende ene balle så den passede i min hånd, jeg lod som ingenting og det samme skete da hun rykkede på den anden side, diskret så kom jeg til at mærke hendes g-streng. Hun spurgte om det var OK og ja helt OK.

Der blev så masseret mere blidt og intimt, med spørgsmål om det var OK, meget respektfuldt. Jeg gjorde opmærksom på, at det var helt OK og hun grinede. Jeg begyndte at røre mere ved ballerne og lårene, skønt. Da jeg vendte mig om, der fik min stive ven et dejligt kram. Og så blev der masseret videre, 

Jeg masserede hende op og ned af ryggen, uden på hendes kjole, da hun sagde med et grin, at nu fik hun også massage, jeg sagde hun havde for meget tøj på, hvis hun skulle have god massage, det ville koste ekstra uden tøj, 500 ekstra sagde hun, så skal du også slikke sagdes jeg, svaret var at normalt gav hun kun fuld body massage.

Tror nu ikke helt på det, for da vi startede massagen der låste hun døren.

Jeg fik kysset og krammet hendes dejlige bryster og slikket hendes dejlige skød, skønt, hun lå på ryggen, dejligt syn.

Da hun afsluttede mig med hånden, der satte hun skødet op til mit udsyn og så fik jeg smagt på herlighederne igen.

Alt i dejligt roligt tempo, service og kvalitet.

Min anbefaling og jeg kan godt finde på en tur mere.

Mit gæt er, at jeg kunne have fået hele pakken, hvis det var det jeg var gået efter.

Mega dejlig oplevelse.

Da jeg gik var det med stort kram. Jeg så lige der sad en lille thai nips i butikken også, må nok en tur mere op på anden sal.

Redigeret af KnudSan
Stavefejl og mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun

Lyder som en god oplevelse.  Jeg må en tur forbi. Mon man kan få b2b? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovegun skrev, for 8 timer siden:

Lyder som en god oplevelse.  Jeg må en tur forbi. Mon man kan få b2b? 

@lovegun jeg ved det ikke.

Men massagen er rigtig massage og god.

Men spørg om nøgen massage når du er der og B2B.

God tur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkepind skrev, for 20 timer siden:

Hvor gammel vil du gætte på pigen er?? Har hun dejlige bryster? 

@Slikkepind jeg har svært ved at bedømme alder på de dejlige Thailandske piger. Men mit bud er 28 til 33.

Brysterne dejlige, hjulpet lidt på vej. Skønne bryst niples. 

Min oplevelse bygger på helheden og den gode kemi. 

Gensidig høflighed.

Så lad os høre din oplevelse når du har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jackpack

På deres hjemmeside står en time koster 500kr? Hvor fandt du pris til 400kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
jackpack skrev, for 4 minutter siden:

På deres hjemmeside står en time koster 500kr? Hvor fandt du pris til 400kr?

Se under specialtilbud. Men er iøvrigt forbavset over hvordan folk kan hænge sig i så små ting, servicen må da være det væsentlige, og er den sidste 100-lap mere afgørende end servicen bør man nok blive hjemme alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jackpack

Nej. det var mere om annoncen var fundet et andet sted også, hvor der var andre tilbud og former for massage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
KnudSan skrev, den 12/8/2017 at 22:16:

Jeg så lige der sad en lille thai nips i butikken også

Har nogen været på besøg hos nipset??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og det var en lidt buttet kvinde i start 40'erne med kortklippet sort hår. Hun så godt ud.

Fik 1 times thai massage for 400,- DKK. Man måtte ikke rigtig røre, og der blev ikke tilbudt seksuelle ydelser.

Hvordan så din ud? På vej ud af døren så jeg en anden af dem så var mere slank, og mit indtryk var at deres ydelser afhænger af hvem af dem man får. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tray1234 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har været der, og det var en lidt buttet kvinde i start 40'erne med kortklippet sort hår. Hun så godt ud.

Fik 1 times thai massage for 400,- DKK. Man måtte ikke rigtig røre, og der blev ikke tilbudt seksuelle ydelser.

Hvordan så din ud? På vej ud af døren så jeg en anden af dem så var mere slank, og mit indtryk var at deres ydelser afhænger af hvem af dem man får. 

Det er ikke nipset du fik massage af, men nok nipset du så.

Jeg fik god massage med mere af Mijau og hun har dejlige bløde former.

Nogle Thai steder handler det meget om kemi, før der gives ekstra.

Det er heller ikke alle der tilbyder, men som siger Ja hvis det spørges på en respektfuld måde. Det er en del af spændingen når vi kommer på et nyt Thai sted.

Håber det var god massage alligevel @tray1234 og så prøv nipset og lad os høre.

God dag derude til alle de skønne og mystiske Thai kvinder, som fascinerer mange af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun

Jeg har fået massage af 'nipset'. Utrolig flot, charmerende og sød pige. Jeg fik en rigtig god massage hvor hun virkelig fik løsnet min dårlige skulder op. Jeg ved ikke om der er mulighed for ekstra hos hende..der blev flirtet en del og flettet fingre under massagen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...