Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt den så tidligere omtalte Ten i Vejle.. 

Fååååårkk hun er skøn!! 

Aftale på SMS, nemt og forståelig på en blanding af dansk og engelsk. Bankede på til aftalte tid og det var Ten der lukkede op. Kunne med det samme genkende tatoveringerne på hendes ryg da hun vendte sig om. Hun var klædt i en meget kort sort kjole... What a body!! 

Stedet er rent og fint, måske ikke super diskret, men okay. 

Blev vist ind på et massage rum og vi blev enige om en omgang oliemassage. Smid tøjet sagde hun og hop herop. Hun forsvandt ud af døren og jeg gik mig klædt af... eller jeg lod boxerfyrerne sidde på

Ind kom skønheden og med det samme sagde hun, underbuks af! Æhhh, okay. Hun startede den skønneste olie massage jeg nogensinde har fået, på hele bagsiden, fødder, ben, baller, ryg og nakke... I guder det var skønt. Efter 15-20 min. kunne hun sikkert mærke at jeg begyndte at skæve lidt til hende og hun begyndte på de frække strejt af røv og pung.. -"what you want now?" Æhhhh, you maybe, svarede jeg! Ok, sagde hun og vippede kjolen at og afslørede den fantastisk gudekrop. Silikonebryster dog, men med de mest lækre brystvorter jeg nogensinde har haft i munden. Trak trusserne af hende og hun fjernede selv BH. Sprang op i en 69'er og vi gik igang - hun suttede som en drøm og jeg slikkede det bedste jeg kunne... specielt hendes lille fine røv fik tur og det kunne hun lide! Vendte hende rundt og trak hendes hoved lidt ud over kanten og hun tog min pik helt til roden, og hun kunne lide det, pikken ud og slikkede mine kugler og det hele med det største indlevelse og tilsyneladende behag jeg nogensinde har oplevet hos en gp... På med kondom og jeg trængte op i hende bagfra. Knaldede løs, mens hun skød ryg og bed i et håndklæde. For fanden hun kan tage imod! Trak mig ud og begyndte at slikke hendes lille røv og igen, og det kunne hun satme lide. Trak sine baller helt ud så jeg tungekneppede hende i måsen... Så fik hun den ellers bagi, og tog imod uden problemer.. dygtig pige!! Efter et stykke tid trak jeg mig ud og hun pillede kondom af. Satte sig ned under mig og suttede og slikkede mine boller mens jeg spillede pik ud over hendes bryster.. Fuck det var skønt.. Hun er helt fantastisk den pige! Ubetinget min bedste oplevelser EVER Overvejede at spørge om hun ville giftes med mig, men jeg tænke vi nok lige skal have et par dates mere! Ha ha ha..

Blev tilbudt bad og noget at drikke men jeg takkede nej. Hun er simpelthen så sød, og jeg ved selvfølgelig godt at vi ikke skal giftes og at hun sikkert er sød ved alle. Bare lige hvis en Kloge Åge skulle komme med formaninger!

Så hermed de bedste anbefalinger til den gudinden herfra!

https://annoncelight.dk/showad/230873

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun tilbyder anal :-) Er ret sikker på jeg var i grækeren på hende! He he... Hun er skøn, fantastisk humør, smilende, grinende og flirtende. Dejlig pige :-) 

Hun foreslog 1000,- for den behandling jeg fik :-) og det betalte jeg :-)  Jeg var der så heller ikke en hel time, men der var ingen skynden på mig overhovedet :-) 

Kan vel godt sige at det er Højbanetorvet i Vejle, uden at nogen får kvababbelser over det :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Er det ikke fuldstændigt ligegyldigt - da du jo har billederne at gå ud fra ...

Så er det da ligegyldigt om hun eks er 25 eller 32 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lige besøgt Ten efter en laaang ( for lang ) pause fra hende.  Hun ER skøn og alt for let at blive forelsket i !! Men når det er sagt er hendes behandling både på det fysiske ( sex ) plan, og det menneskelige ( empati ) plan efter min mening second to none !

Tror iøvrigt bestemt hun har passeret de 32 også...BUT WHO CARES når hun har en krop som hun har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75
Stodder1 skrev, den 12/8/2017 at 20:55:

Så fik jeg besøgt den så tidligere omtalte Ten i Vejle.. 

Fååååårkk hun er skøn!! 

Aftale på SMS, nemt og forståelig på en blanding af dansk og engelsk. Bankede på til aftalte tid og det var Ten der lukkede op. Kunne med det samme genkende tatoveringerne på hendes ryg da hun vendte sig om. Hun var klædt i en meget kort sort kjole... What a body!! 

Stedet er rent og fint, måske ikke super diskret, men okay. 

Blev vist ind på et massage rum og vi blev enige om en omgang oliemassage. Smid tøjet sagde hun og hop herop. Hun forsvandt ud af døren og jeg gik mig klædt af... eller jeg lod boxerfyrerne sidde på

Ind kom skønheden og med det samme sagde hun, underbuks af! Æhhh, okay. Hun startede den skønneste olie massage jeg nogensinde har fået, på hele bagsiden, fødder, ben, baller, ryg og nakke... I guder det var skønt. Efter 15-20 min. kunne hun sikkert mærke at jeg begyndte at skæve lidt til hende og hun begyndte på de frække strejt af røv og pung.. -"what you want now?" Æhhhh, you maybe, svarede jeg! Ok, sagde hun og vippede kjolen at og afslørede den fantastisk gudekrop. Silikonebryster dog, men med de mest lækre brystvorter jeg nogensinde har haft i munden. Trak trusserne af hende og hun fjernede selv BH. Sprang op i en 69'er og vi gik igang - hun suttede som en drøm og jeg slikkede det bedste jeg kunne... specielt hendes lille fine røv fik tur og det kunne hun lide! Vendte hende rundt og trak hendes hoved lidt ud over kanten og hun tog min pik helt til roden, og hun kunne lide det, pikken ud og slikkede mine kugler og det hele med det største indlevelse og tilsyneladende behag jeg nogensinde har oplevet hos en gp... På med kondom og jeg trængte op i hende bagfra. Knaldede løs, mens hun skød ryg og bed i et håndklæde. For fanden hun kan tage imod! Trak mig ud og begyndte at slikke hendes lille røv og igen, og det kunne hun satme lide. Trak sine baller helt ud så jeg tungekneppede hende i måsen... Så fik hun den ellers bagi, og tog imod uden problemer.. dygtig pige!! Efter et stykke tid trak jeg mig ud og hun pillede kondom af. Satte sig ned under mig og suttede og slikkede mine boller mens jeg spillede pik ud over hendes bryster.. Fuck det var skønt.. Hun er helt fantastisk den pige! Ubetinget min bedste oplevelser EVER Overvejede at spørge om hun ville giftes med mig, men jeg tænke vi nok lige skal have et par dates mere! Ha ha ha..

Blev tilbudt bad og noget at drikke men jeg takkede nej. Hun er simpelthen så sød, og jeg ved selvfølgelig godt at vi ikke skal giftes og at hun sikkert er sød ved alle. Bare lige hvis en Kloge Åge skulle komme med formaninger!

Så hermed de bedste anbefalinger til den gudinden herfra!

https://annoncelight.dk/showad/230873

Waau, det lyder mindst lige så godt som Bee i Vejle. Må hellere lige komme forbi en dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansoger skrev, for 21 timer siden:

Hendes annonce siger intet om tider - priser eller mulighed for bad

Er der nogen der kender og kan oplyse ?

På forhånd tak :)

Hvorfor ringer du ikke bare og spørger? ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...