Hop til indhold
Ray Hollis

Hmmtjaa... Æv!

Recommended Posts

Droppede ind hos Alinya og blev mødt af Pin. Kunne genkende hende fra fotos på annoncelight. Har læst meget positive anmeldelser af hende, så forventede samvær af høj klasse! Hun er dælme sexet... Blev oplyst om at hun havde sit månedlige, så udvalget blev begrænset til massage og en trold. Damn. Men okay da! Man skal da være et skarn at sige nej tak til det. Så lynhurtigt af med klunset og op på briksen. Hun begynder at nusse lidt - og så skal hun pludselig have pengene på forskud. Wtf? Turn off. Tog mit gode tøj og gik igen... 

Øv for en skuffet mand dér!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal forventer at mange steder hvor man kommer ind som ny kunde forlanger de betaling på forhånd for det intime. Det er det intet nyt i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var hos top massage i går på vardevej her var der ingen forudbetaling, og det er første gang jeg er der, fik en dejlig massage og fp og betalte da jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 12 timer siden:

var hos top massage i går på vardevej her var der ingen forudbetaling, og det er første gang jeg er der, fik en dejlig massage og fp og betalte da jeg gik.

og det er sådan det skal være......sådan er det i thailand, men wupti så er man i DK så er man ligeglad med service og go skik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter den skuffelse endte jeg faktisk også hos Top Thai! Mit første besøg dér, og der blev hængemulen vendt om til et stort smil. Mega-sød pige, overraskende god massage og FP til fuld tilfredsstillelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 20 timer siden:

Du skal forventer at mange steder hvor man kommer ind som ny kunde forlanger de betaling på forhånd for det intime. Det er det intet nyt i. 

Nu er jeg ikke helt ukendt med thaimassage plus/minus det intime - og det er sgu første gang jeg nogensinde er blevet bedt om at betale forud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ray Hollis skrev, for 22 timer siden:

Nu er jeg ikke helt ukendt med thaimassage plus/minus det intime - og det er sgu første gang jeg nogensinde er blevet bedt om at betale forud. 

Enig. Jeg er aldrig blevet bedt om at betale forud på Thai massage steder i Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...