Hop til indhold

Recommended Posts

Fernanda er ikke at opdrive - og Felina er på ferie - så jeg søgte efter Roxana. Hun er der heller ikke. Heni - hende havde jeg kigget på noget tid - så jeg fik fat i hende. 20 minutter senere stod jeg foran hendes dør - klar til "wild eroticism, which is a guarantee of my lack of play, the time spent with me is completely used". Fedt - jeg nupper sgu da en time så - yeah! Jeg blev lukket ind af en træt og rygende Henni. Hun skulle lige skændes lidt med sin kollega - på ungarsk - og så var hun klar.

Når jeg har besøgt Fernanda og Felina har jeg altid følt mig velkommen. Her følte jeg mig snarere som om jeg generede hende. Det var bestemt ikke meningen. Den følelse får mig til at miste al lyst - og jeg skulle være gået med det samme. Det gjorde jeg desværre ikke. Hun ser sgu sød nok ud - bare lidt træt. 


Jeg blev lagt på sengen - og hun gik i gang med sit arbejde - desværre gik intet med mig. Stemningen var ødelagt. Efter et par minutter sagde jeg, at det ikke gav mening og bad hende stoppe. Hun spurgte "Massage" - og jeg tænkte - tjah - hvorfor ikke. Det kan da være, at det letter stemningen og vi kan prøve bagefter. Det gjorde det bestemt ikke. Magen til ugidelig massage har jeg vist aldrig prøvet. Det føltes mest som om hun bare sad og skubbede lidt. 5 minutter af denne behandling var tilstrækkeligt og jeg skred.

"Next time will be better" - sorry - der kommer sgu nok ikke lige til at være en next time.

Tror jeg venter på mine favoritter i stedet. Øv...

Redigeret af xaxa

Del dette indlæg


Link til indlæg
xaxa skrev, for 2 minutter siden:

 "wild eroticism, which is a guarantee of my lack of play, the time spent with me is completely used"
 

Jamen, du har jo et eller andet fået præcis det, hun har annonceret med - "lack of play" betyder "mangel på leg".. spøg tilside, det er ærgerligt at du fik sådan en dårlig oplevelse - tilbage til favoritterne igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 3 minutter siden:

Jamen, du har jo et eller andet fået præcis det, hun har annonceret med - "lack of play" betyder "mangel på leg".. spøg tilside, det er ærgerligt at du fik sådan en dårlig oplevelse - tilbage til favoritterne igen :)

:D - det er selvfølgelig rigtigt - tænkte bare, at noget var gået galt i oversættelsen fra ungarsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
xaxa skrev, for 14 minutter siden:

:D - det er selvfølgelig rigtigt - tænkte bare, at noget var gået galt i oversættelsen fra ungarsk...

Selvfølgelig er det jo den egentlige grund, men kunne ikke tilbageholde et enkelt fnis, da jeg lige læste det lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

ja hvad kan man sige...man får hvad man betaler for, selvom der er undtagelser... :). Det var så bare ikke en af dem :huh:

tjah - havde bare set nogle gode anmeldelser - bla. https://www.eroguide.dk/forum/topic/74900-heni/#comment-632893 - men kemien var der nok bare ikke - hun havde også været vågen til kl. 6 i morges...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror meget det handler om at besøge langt hovedparten af de udenlandske piger i starten af deres ophold.

Som jeg ser det, er det jo ikke specielt underligt at de fleste af pigernes service falder mod slutningen af deres ophold .. med de der 14-16 timers arbejdsdage eller værre endnu. ;)

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror meget det handler om at besøge langt hovedparten af de udenlandske piger i starten af deres ophold.

Som jeg ser det, er det jo ikke specielt underligt at de fleste af pigernes service falder mod slutningen af deres ophold .. med de der 14-16 timers arbejdsdage eller værre endnu. ;)

Du har fuldstændigt ret. Jeg går også i en stor bue uden om de profiler som annoncerer med at det er de sidste dage osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...