Hop til indhold

Recommended Posts

Netop hjemvendt efter at have besøgt Brunella.

https://annoncelight.dk/showad/207781
 

Skrev til hende i morges, og hun svarede lyn hurtigt tilbage. Vi blev enige om tidspunkt og jeg trillede mod Frederiksberg.
Ved ankomst skrev jeg, på mail, at jeg var fremme og igen vendte hun hurtigt tilbage med anvisninger. Stedet var diskret. Brunella var sød, imødekommende
og - i min bog - hamrende lækker.  Kan være i tvivl om det er ægte fotos hun har på annoncen, tror det ikke (med undtagelse af det sidste foto).  Uanset hvad yder hun billederne retfærdighed. Jeg synes hun var skøn, smuk og fræk.  Vil ikke gå for meget i detaljer om hvad vi lavede, men jeg synes simpelthen hun var for vild. 


Havde hverken tid eller penge til at være der en time. Så det blev til 20 minutter. Hun var enorm rolig, gav sig god tid. Jeg havde egentlig bestemt mig kun for at få fransk, men da hun hviskede om jeg ville kneppe hende, var jeg helt solgt.

Jeg kommer igen :)

 

Redigeret af Peter1234

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1234 skrev, for 7 minutter siden:

Netop hjemvendt efter at have besøgt Brunella.

https://annoncelight.dk/showad/207781
 

Skrev til hende i morges, og hun svarede lyn hurtigt tilbage. Vi blev enige om tidspunkt og jeg trillede mod Frederiksberg.
Ved ankomst skrev jeg, på mail, at jeg var fremme og igen vendte hun hurtigt tilbage med anvisninger. Stedet var diskret. Brunella var sød, imødekommende
og - i min bog - hamrende lækker.  Kan være i tvivl om det er ægte fotos hun har på annoncen, tror det ikke (med undtagelse af det sidste foto).  Uanset hvad yder hun billederne retfærdighed. Jeg synes hun var skøn, smuk og fræk.  Vil ikke gå for meget i detaljer om hvad vi lavede, men jeg synes simpelthen hun var for vild.  Jeg kommer igen :)

 

Tak for fin anmeldelse. jeg synes ikke der er angivet nogen priser på hendes side. Hvad koster f.eks. 30 min? med det blide.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 1 minut siden:

Tak for fin anmeldelse. jeg synes ikke der er angivet nogen priser på hendes side. Hvad koster f.eks. 30 min? med det blide.

1955

Det var så lidt. Jeg betalte 800 for 20 minutter. Set i bagspejlet var det lidt for kort - ville gerne have brugt mere tid med hende. Det bliver næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Peter1234,

Velkommen i fanklubben. Jeg har ofte besøgt Brunella og det bliver helt sikkert til mange besøg fremover, hun er helt sikkert en ener. Der er mange dejlige piger jeg gerne vil besøge og gør det da også, men Brunella er den jeg vender tilbage til. Amazing Kimberly er den eneste der kommer i nærheden af hende, men mon hun vil vise sig at være ligeså langtidsholdbar.

Føler mig sikker på jeg også fremover lægger en stor del af mine besøg hos vidunderlige Brunella

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ALT for få indiske/Mellemøstlige piger i branchen..

 

BUT WHYYYY!!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Var også på besøg i denne uge, og kan kun bekræfte Peter1234, hun kan godt være lidt "kort for hoved" i sine sms'er. lad jer ikke snyde af det, tror bare hun får mange dumme henvendelser. Hun er super sød og meget naturlig, hun er hurtig til at lure hvad man vil, kysser super og er ikke berøringsangst,  Man bliver ikke skuffet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 50 minutter siden:

Giver hun øko. fransk med i prisen og hvad koster f.eks. 20 min med den lækre chokolade brune godte:)

Ingen øko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød nok, ikke særlig eksotisk når man ser hende i virkeligheden, og 40-års fødselsdagen er inden for rækkevidde.

Minder lidt om de varer de sælger ovenover bollelokalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 10 timer siden:

Hun er sød nok, ikke særlig eksotisk når man ser hende i virkeligheden, og 40-års fødselsdagen er inden for rækkevidde.

Minder lidt om de varer de sælger ovenover bollelokalet.

Og ...?

 :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal ikke sætte næsen op efter noget særligt, men andre har tydeligvis været mere heldige med kemien end jeg var.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...