Hop til indhold
zakko

Voksen og moden GP efterlyses.

Recommended Posts

Jeg efterlyser en voksen GP/dame i Jylland der kan lave et frækt/dirty dildo/onani show. Der skal være lyd på og du skal meget gerne blive både våd og liderlig. Jeg slikker gerne og hjælper til, men min liderlighed/præstation topper kun og først hvis du er voksen, fræk, dirty og våd. Jeg ser helst kun svar fra voksne (40 +) GP/damer som jeg kan kontakte. Mænd der kan anvise gode erfaringer er også velkomne, men helst direkte fra de damer der har den lyst.  

Vh. Zakko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zakko skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ser helst kun svar fra voksne (40 +) GP/damer som jeg kan kontakte. Mænd der kan anvise gode erfaringer er også velkomne, men helst direkte fra de damer der har den lyst. 

 

glædespiger må ikke anbefale sig selv i trådene

så det bliver nok ikke til mange henvendelser direkte fra de udøvende som passer på dine kriterier med mindre de skriver privatbesked til dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 10 minutter siden:

 

glædespiger må ikke anbefale sig selv i trådene

så det bliver nok ikke til mange henvendelser direkte fra de udøvende som passer på dine kriterier med mindre de skriver privatbesked til dig :) 

Tak - det var jeg ikke klar over. Ret ny her;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...