Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle brødre der ved hvad der er blevet af Natasha ?

Ved hun lukkede på Zinnsgade 4 og der var rygter om at hun skulle åbne på Schacksgade ca. 1,5 km fra hendes gamle sted.

Ved godt at hun er lidt diva, men for s.... hun var vild på hendes bedste dage, villig til alt og dermed menes alt .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, desværre.

Hun var ret dejlig, men blev så træt af at det var så svært for hende at holde aftaler. Har oplevet mange gange at aftale massage, og så var hun der ikke når jeg kom. Og nogle gange var det måske bare en halv time i forvejen jeg havde ringet.

Jeg tror hun i perioden op til lukningen havde et rimeligt kaotisk privatliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 6 timer siden:

 et rimeligt kaotisk privatliv.

Det har mange af de søde thai piger, .........desværre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 17 minutter siden:

Det har mange af de søde thai piger, .........desværre!!!

Tja, tjoe.. hun er selvfølgelig ikke den eneste, men det er da ikke anderledes end blandt alle mulige andre befolkningsgrupper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 18 minutter siden:

Tja, tjoe.. hun er selvfølgelig ikke den eneste, men det er da ikke anderledes end blandt alle mulige andre befolkningsgrupper.

Nææææ, og touche!!!

mit kendskab i andre befolkningsgrupper er ret ringe, så fair nok, jeg ytre mig kun omkring mit kendskab til thai miljøet:mellow:

du har helt sikkert ret tror jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 12/8/2017 at 01:35:

Er der nogle brødre der ved hvad der er blevet af Natasha ?

Ved hun lukkede på Zinnsgade 4 og der var rygter om at hun skulle åbne på Schacksgade ca. 1,5 km fra hendes gamle sted.

Ved godt at hun er lidt diva, men for s.... hun var vild på hendes bedste dage, villig til alt og dermed menes alt .......

Jeg var der for mange år siden og der stod den på en elendig massage og kun hj. Der var heller ikke mulighed for bad i butikken så jeg kom ikke igen... Jeg er åbenbart gået glip af noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...