Hop til indhold
Decameron14

Massagedronningen, Odense V

Recommended Posts

Hun er VIRKELIG en meget smuk MILF. Meget mere end hendes billeder antyder (de er dog ægte alle 3 efter min vurdering). Var forbi til en "hot quickie" og fuck det var frækt, at gå ind i et privat hjem og så gå lige på og kneppe den smukke Massagedronning. Blev modtaget i døren i hendes sexede outfit i sort læder. Af med trusserne og så ellers i gang:D

Gode bryster som hun godt kan lide man rører ved og sutter på. Selvom det var en quickie, nåede hun at stønne ret ægte. Er temmelig overbevist om, at der er lidt nymfoman i damen.

En af de klart bedre og autentiske oplevelser:-P

Må prøve en lidt længere seance en anden gang. Jeg er ikke sikker på, at det altid inkluderer sex, men hun var godt liderlig i dag:P

Jeg tror faktisk ikke det er noget hun tilbyder ofte, for hun spurgte om jeg havde kondom med... det havde jeg heldigvis.

https://annoncelight.dk/showad/186561

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 1 time siden:

Hun er VIRKELIG en meget smuk MILF. Meget mere end hendes billeder antyder (de er dog ægte alle 3 efter min vurdering). Var forbi til en "hot quickie" og fuck det var frækt, at gå ind i et privat hjem og så gå lige på og kneppe den smukke Massagedronning. Blev modtaget i døren i hendes sexede outfit i sort læder. Af med trusserne og så ellers i gang:D

Gode bryster som hun godt kan lide man rører ved og sutter på. Selvom det var en quickie, nåede hun at stønne ret ægte. Er temmelig overbevist om, at der er lidt nymfoman i damen.

En af de klart bedre og autentiske oplevelser:-P

Må prøve en lidt længere seance en anden gang. Jeg er ikke sikker på, at det altid inkluderer sex, men hun var godt liderlig i dag:P

Jeg tror faktisk ikke det er noget hun tilbyder ofte, for hun spurgte om jeg havde kondom med... det havde jeg heldigvis.

https://annoncelight.dk/showad/186561

Hvordan fik du fat i hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man klikker på hendes profilnavn i annoncen, står der lidt nærmere om det :

"KUN SMS/MAIL hvor du skriver lidt om dig selv og hvilken massage du ønsker samt hvilke dage og tider du kan komme "

På samme side kan du også læse meget andet og se flere billeder.

https://annoncelight.dk/profile/Massagedronningen

Det var dog god gammeldags, liderlig sex jeg fik:P

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Der står "en hot quicky 10 min/600 kr". Var det hvad du gav for det eller har hun flere/andre priser for "god gammeldags liderlig sex" som du skriver? Synes nu at 10 min er liiige i underkanten. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg gav 600 og det tog ikke mere end 10 minutter. Jeg blev ret hurtigt kampklar af at se på og røre ved hende, og det var som sagt ret sexet det her med at komme ind af døren til en smuk kvinde, af med hendes trusser og så wham, bam, thankyou mam:D

Tror dog helt klart hun er modtagelig for længere seancer med "god gammeldags liderlig sex" . Jeg tror som nævnt, der er en god del nymfoman i damen.

Kunne høre på hendes stønnen at hun gerne ville have været kneppet noget længere:P

Skriv og lok hende. Mon ikke du er heldig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hun er på ingen måde uerfaren - men godt nok også i den meget dyre ende for længere tids oplevelser. Havde (har) et seriøst foretagende, men begyndte så som massagedronning med happy ending (uden sex altså) og har så taget skridtet "om jeg så må sige" fuldt ud for noget tid siden....

Men ja, absolut en lækker MILF.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...