Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved objektivt stadig ikke, hvad en milf er.

Da jeg sidst prøvede en tilnærmelse til begrebet, fik jeg tærsk. Jeg kunne forstå på modindlæg herinde, at milferne nærmest begyndte helt ned til konfirmationsalderen.

Ligeledes, da jeg forsøgte at definere "moden" – i sidste tilfælde fik jeg også tærsk og jeg fornemmede, at der var en rystende forskel på, hvad jeg forstod ved begrebet, og hvad de betrofne piger mente med det.

Egentlig har jeg her givet op, men jeg har det sgu' meget godt alligevel ude i den virkelige verden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Prøv at skrive til studine milf, hun er til,at finde her på guiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Prøv at skrive til studine milf, hun er til,at finde her på guiden...

Ja, jeg ville da gerne høre hendes definition.Eftersom begrebet indgår i hendes nick (hedder det vistnok), må hun jo have gjort sig nogle tanker om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Måske ung fyr også får et møde med hende og kan gøre dig klogere her på skriftrullen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Da jeg sidst prøvede en tilnærmelse til begrebet, fik jeg tærsk. Jeg kunne forstå på modindlæg herinde, at milferne nærmest begyndte helt ned til konfirmationsalderen.

 

jeg ved ikke hvad dit bud var (der er mange indlæg af dine at gennemgå :D )

men det oprindelige begreb er jo en kvinde som har børn, som har kammerater der er gamle nok til at spekulere på sex

og her synes jeg ikke at en pige med eksempelvis børn under teenagealderen kan betegnes som milf

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 12 minutter siden:

 

jeg ved ikke hvad dit bud var (der er mange indlæg af dine at gennemgå :D )

men det oprindelige begreb er jo en kvinde som har børn, som har kammerater der er gamle nok til at spekulere på sex

og her synes jeg ikke at en pige med eksempelvis børn under teenagealderen kan betegnes som milf

Tak for din respons.

Min egen fornemmelse af en milf er en kvinde i 30'erne og måske  lidt op i 40'erne, der har fået eventuelle børn godt i vej.

Overfor dette står begrebet "moden" kvinde.

Jeg har tidligere herinde fået tærsk for at mene, at det betød en voksen kvinde i måske 40'erne, der havde haft sine kampe, var selvbevidst og sikker, elskede sex, og ønskede at udleve disse naturgivne lyster.

Det var så min definition, men andre har hakket mig i hovedet med, at vi med begrebet "moden" var helt oppe i bedsteforældrenes generation.

Det mener jeg ikke. En moden kvinde er i min optik en kvinde midt i livet, der selv er opmærksom på sine sexuelle potentialer – og ved, at hun her i livet har meget godt til gode endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

 

Ligeledes, da jeg forsøgte at definere "moden" – i sidste tilfælde fik jeg også tærsk og jeg fornemmede, at der var en rystende forskel på, hvad jeg forstod ved begrebet, og hvad de betrofne piger mente med det.

Egentlig har jeg her givet op, men jeg har det sgu' meget godt alligevel ude i den virkelige verden.

Ha ha. Vi to var da vist meget enige om de gode kvaliteter man kan finde hos modne kvinder. Jeg lærte at ordet moden bare skulle udskiftet med voksen kvinde, så slipper man for tæskene. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I visited MILF studine some time ago....NOT worth the money....

Average looking..shabby apartment...After the first time she started to watch TV???

Her services was very average.........I dont recomend her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sevenseas skrev, for 57 minutter siden:

I visited MILF studine some time ago....NOT worth the money....

Average looking..shabby apartment...After the first time she started to watch TV???

Her services was very average.........I dont recomend her.

Meget sjovt at du her siger at du besøgte mig og i en privat besked har jeg besøgt dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Makmak
sevenseas skrev, for 3 timer siden:

I visited MILF studine some time ago....NOT worth the money....

Average looking..shabby apartment...After the first time she started to watch TV???

Her services was very average.........I dont recomend her.

Den hører vist ikke til her, men i anmeldelser. Virker iøvrigt ikke særlig troværdig.

Redigeret af Makmak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Makmak skrev, for 5 timer siden:

Den hører vist ikke til her, men i anmeldelser. Virker iøvrigt ikke særlig troværdig.

Meget enig, en syg person, der så har set sig gal på milf studinen....

tænker at adm, lige sku tjekke om det er samme ip og Mac kode på kortet der har været på guiden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...