Onslow

Det må vi da prøve, ikke?

70 indlæg i denne tråd

Fordi det er jo fremsat af professorer og andet godtfolk, som ellers ville have en uddannelse, der ingen berettigelse er til, men hvor staten rundhåndet finansierer gildet.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/professorer-bandeuro-kan-bremses-med-aandedraetsoevelser

Jeg formoder, at næste trin må være, at de lystige unge svende skal på kursus i at finde deres indre pipfugl, mens de ånder ind og ud i fastlagte mønstre.

Redigeret af Onslow
Slåfejl
Alkoholikeren, gerog, Montezi og 2 andre synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne måske være en fordel at kombinere åndedrætsøvelser med yoga, med lidt held kan vi få bandemedlemmerne låst fast i lotusstillingen, eller hvad de underlige yogastillinger nu hedder. Det kan være svært at udøve bandekrig med benene låst fast bag nakken.

Senere kan vi udvide programnet til også at omfatte terrorister.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Fordi det er jo fremsat af professorer og andet godtfolk, som ellers ville have en uddannelse, der ingen berettigelse er til, men hvor staten rundhåndet finansierer gildet.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/professorer-bandeuro-kan-bremses-med-aandedraetsoevelser

Jeg formoder, at næste trin må være, at de lystige unge svende skal på kursus i at finde deres indre pipfugl, mens de ånder ind og ud i fastlagte mønstre.

Lukke grænserne, udvise alle kriminelle som kan udvises, fratage statsborgerskab, fratage sociale ydelser, oprette sikringsanstalter til kriminelle ikke-integrerbare, etc etc....... drop alt det andet fløjls-halløj, det har absolut ingen effekt !!! Hvilket nuværende situation understreger ret godt.

pocketmoney og Ralph Nord synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Har du læst hele artiklen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 36 minutter siden:

Lukke grænserne, udvise alle kriminelle som kan udvises, fratage statsborgerskab, fratage sociale ydelser, oprette sikringsanstalter til kriminelle ikke-integrerbare, etc etc....... drop alt det andet fløjls-halløj, det har absolut ingen effekt !!! Hvilket nuværende situation understreger ret godt.

De sidste 15-20 år har løsningen på kriminalitetsproblemerne i Danmark været hårdere straffe, udvisninger osv... Hvordan synes du selv at det går?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 27 minutter siden:

De sidste 15-20 år har løsningen på kriminalitetsproblemerne i Danmark været hårdere straffe, udvisninger osv... Hvordan synes du selv at det går?

I min optik har vi på ingen måde et "hårdt" retssystem !!! ....og udvisningerne kan tælles på meget få fingre.......

Vores straffe og retssystem har på ingen måde fulgt med den udvikling der har været i kriminaliteten igennem de sidste 15-20 år !!!

Tal med betjenten, fængselspersonalet......de er stort set opgivende mht ikke-etniske kriminelle. 

Ralph Nord synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 34 minutter siden:

Har du læst hele artiklen?

Ja, det har jeg, og det undrer mig ikke, at du nok sluger den løsning og lignende råt for usødet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Så er det derfor, jeg på min vej igennem byen her til formiddag kunne iagttage indtil flere gispende mennesker på fortovet. Jeg følte mig helt hensat til fødselsforberedelse :D

Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Ja, det har jeg, og det undrer mig ikke, at du nok sluger den løsning og lignende råt for usødet.

Overså du så det her afsnit?

>>Professoren tilføjer, at det kan være svært at få yoga- og meditationsøvelser til at trænge ind hos alle hårde bandemedlemmer – som i mange tilfælde har slået ihjel, er på stærke stoffer som kokain og kan opfatte de mindste bemærkninger som store provokationer.

I andre programmer bruger man derfor mere fysiske aktiviteter som boksning, der kan være mere på linje med den opfattelse af en rigtig mand, der tit præger bandemiljøet. Så foregår arbejdet med at trænge ind til bandemedlemmet i selve bokseringen."

Jeg sluger ikke denne løsning råt, men jeg afviser den heller ikke råt som du gør. Tænk nu hvis det rent faktisk virker?

>>Professoren nævner en anden metode, der har sænket bandekriminalitet betydeligt i Skotland: Hvis politi samarbejder tæt med folk i lokalområdet, med socialrådgivere, skoler, hospitaler og familier om at lave workshops og starter samtaler med medlemmer af bandemiljøet.

Det kan give begge sider brugbare indsigter og give bandemedlemmer noget bedre at bruge deres tid på  end at drøne rundt og hærge i gaderne.

Det lyder måske igen lidt blødt og fluffy, men resultaterne fra Skotland taler for sig selv: I årene, hvor programmet kørte i Glasgow, dalede bandevolden med næsten 50 procent, oplyser Ross Deuchar.<<

Det pudsige er at det fremherskende krav om stadig hårdere straffe, ikke på nogen måde er baseret på viden om at det skulle virke i et samfund som vi kan sammenligne os med. Det eneste sted hvor jeg har set noget i den retning fungere (3 strikes and you're out) er i USA, hvor de STADIG har en kriminalitetsrate som vi meget nødig skulle forsøge at efterligne. Kravet om hårde straffe er mere baseret på følelser end på en berettiget forventning om at det rent faktisk virker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 42 minutter siden:

Overså du så det her afsnit?

>>Professoren tilføjer, at det kan være svært at få yoga- og meditationsøvelser til at trænge ind hos alle hårde bandemedlemmer – som i mange tilfælde har slået ihjel, er på stærke stoffer som kokain og kan opfatte de mindste bemærkninger som store provokationer.

I andre programmer bruger man derfor mere fysiske aktiviteter som boksning, der kan være mere på linje med den opfattelse af en rigtig mand, der tit præger bandemiljøet. Så foregår arbejdet med at trænge ind til bandemedlemmet i selve bokseringen."

Jeg sluger ikke denne løsning råt, men jeg afviser den heller ikke råt som du gør. Tænk nu hvis det rent faktisk virker?

>>Professoren nævner en anden metode, der har sænket bandekriminalitet betydeligt i Skotland: Hvis politi samarbejder tæt med folk i lokalområdet, med socialrådgivere, skoler, hospitaler og familier om at lave workshops og starter samtaler med medlemmer af bandemiljøet.

Det kan give begge sider brugbare indsigter og give bandemedlemmer noget bedre at bruge deres tid på  end at drøne rundt og hærge i gaderne.

Det lyder måske igen lidt blødt og fluffy, men resultaterne fra Skotland taler for sig selv: I årene, hvor programmet kørte i Glasgow, dalede bandevolden med næsten 50 procent, oplyser Ross Deuchar.<<

Det pudsige er at det fremherskende krav om stadig hårdere straffe, ikke på nogen måde er baseret på viden om at det skulle virke i et samfund som vi kan sammenligne os med. Det eneste sted hvor jeg har set noget i den retning fungere (3 strikes and you're out) er i USA, hvor de STADIG har en kriminalitetsrate som vi meget nødig skulle forsøge at efterligne. Kravet om hårde straffe er mere baseret på følelser end på en berettiget forventning om at det rent faktisk virker.

En udvist forbryder er vel, uanset hvordan du vender og drejer det, en forbryder mindre !!! Og jeg nægter at tro at udvisninger af forbrydere fører til mere kriminalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 timer siden:

Dette er et godt eksempel på at vores retssystem er blødsødent og ikke følger med udviklingen, så hvordan synes du selv det går ?

http://politiken.dk/indland/art6061448/»Det-er-en-kæmpe-fejl-at-han-ikke-røg-ud«

Redigeret af Martyren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 54 minutter siden:

Dette er et godt eksempel på at vores retssystem er blødsødent og ikke følger med udviklingen .

http://politiken.dk/indland/art6061448/»Det-er-en-kæmpe-fejl-at-han-ikke-røg-ud«

Du spilder tiden, der er intet, der kan rokke Bear i hans opbakning til at lade så mange forbrydere som muligt blive i landet.

Og Direktør Jonas Christoffersen fra Institut for Menneskerettigheder er et levende bevis på, at den slags institutter, råd og nævn skal nedlægges jo før des bedre.

Redigeret af Onslow
Slåfejl
Lars Boca og Alkoholikeren synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Du spilder tiden, der er intet, der kan rokke Bear i hans opbakning ti at lade så mange forbrydere som muligt blive i landet.

Og Direktør Jonas Christoffersen fra Institut for Menneskerettigheder er et levende bevis på, at den slags institutter, råd og nævn skal nedlægges jo før des bedre.

Du har ret...og det blev jeg klar over for længe siden, men det kan være umådeligt svært ikke at kommentere på hans tydelige opbakning af kriminelle og samfundsødelæggende ikke-etniske danskere.

Lars Boca synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 49 minutter siden:

Dette er et godt eksempel på at vores retssystem er blødsødent og ikke følger med udviklingen, så hvordan synes du selv det går ?

Jeg er af den helt generelle opfattelse at verdens lande skal håndtere deres egne kriminelle. Hvis en "pakistaner" er født og opvokset i Danmark, så mener jeg rent faktisk ikke at man kan tillade sig at "losse" problemet over på Pakistan, som i princippet ikke har haft nogen form for indflydelse på hvordan den pågældende person har udviklet sig. Jeg har præcis samme holdning til en "dansker" der måtte have levet det meste af sit liv i et andet land, vedkommende burde heller ikke blot kunne "losses" over på Danmark. 

Men det ændrer ikke ved at vi de sidste 15-20 år har haft borgerligt styre i langt de fleste af årene, men alligevel sidder I og giver "de røde" ansvaret for problemerne.

Hvad med at I selv begyndte at tage ansvar for den politik som I selv har medvirket til at få gennemført, og som er årsagen til de bandeproblemer vi ser i dag? Husk at de sindsyge tosser der render rundt og skyder på gaderne i København var små børn da VKO kom til. De har stort set ikke oplevet andet end mantraet "hårdere straffe" osv.. siden de var gamle nok til at forstå det, men det har tilsyneladende ikke ændret deres tiltrækning til det kriminelle miljø, snarere tværtimod. 

Og alligevel er den eneste løsning på problemet som I kan komme op med "mere af det samme". 

Funktionær synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 35 minutter siden:

Du spilder tiden, der er intet, der kan rokke Bear i hans opbakning ti at lade så mange forbrydere som muligt blive i landet.

Stråmand!

Funktionær synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

Jeg er af den helt generelle opfattelse at verdens lande skal håndtere deres egne kriminelle. Hvis en "pakistaner" er født og opvokset i Danmark, så mener jeg rent faktisk ikke at man kan tillade sig at "losse" problemet over på Pakistan, som i princippet ikke har haft nogen form for indflydelse på hvordan den pågældende person har udviklet sig. Jeg har præcis samme holdning til en "dansker" der måtte have levet det meste af sit liv i et andet land, vedkommende burde heller ikke blot kunne "losses" over på Danmark. 

Men det ændrer ikke ved at vi de sidste 15-20 år har haft borgerligt styre i langt de fleste af årene, men alligevel sidder I og giver "de røde" ansvaret for problemerne.

Hvad med at I selv begyndte at tage ansvar for den politik som I selv har medvirket til at få gennemført, og som er årsagen til de bandeproblemer vi ser i dag? Husk at de sindsyge tosser der render rundt og skyder på gaderne i København var små børn da VKO kom til. De har stort set ikke oplevet andet end mantraet "hårdere straffe" osv.. siden de var gamle nok til at forstå det, men det har tilsyneladende ikke ændret deres tiltrækning til det kriminelle miljø, snarere tværtimod. 

Og alligevel er den eneste løsning på problemet som I kan komme op med "mere af det samme". 

Du anklager mig for at give de "røde" skylden ???.......Hvorfra har du den påstand ?

Jeg giver hverken de røde eller de blå skylden for disse problemer. Dette handler om kultur, religion og mentalitet, det kan vores politikere ikke ændre på, giv ikke dem skylden, disse problemer ser du alle steder hvor der er ikke-vestlig indvandring.

Jeg vil dog medgive at jeg giver alle tidligere og nuværende regerende politikere skylden for at de har været naive, blinde, misforstået humanistiske og politisk korrekte ifbm indvandrere/flygtninge. Hvilket vi nu virkelig for alvor begynder at se konsekvenserne af, og de vil bare fortsætte, uden tvivl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 7 timer siden:

I min optik har vi på ingen måde et "hårdt" retssystem !!! ....og udvisningerne kan tælles på meget få fingre.......

Vores straffe og retssystem har på ingen måde fulgt med den udvikling der har været i kriminaliteten igennem de sidste 15-20 år !!!

Tal med betjenten, fængselspersonalet......de er stort set opgivende mht ikke-etniske kriminelle. 

"Ikke-etniske"?? Hvad mener du?

Alle mennesker har en etnisk herkomst. Nogen mennesker har en anden etnisk herkomst end dansk.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 3 timer siden:

Og nu er Pape klar med flere betjente......

Vi kan forvente en optrapning af volden, kriminaliteten, og brutaliteten.

Søren Pape er en stor baby, uden forstand på hvad forbudspolitik fører med sig.

Man kan ikke eskalere sig ud af problemerne. Det viser historien klart.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 7 minutter siden:

"Ikke-etniske"?? Hvad mener du?

Alle mennesker har en etnisk herkomst. Nogen mennesker har en anden etnisk herkomst end dansk.

KF.

Ikke-etniske danskere !!!!!!! Det forstod du ikke ?

Redigeret af Martyren

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 5 minutter siden:

Vi kan forvente en optrapning af volden, kriminaliteten, og brutaliteten.

Søren Pape er en stor baby, uden forstand på hvad forbudspolitik fører med sig.

Man kan ikke eskalere sig ud af problemerne. Det viser historien klart.

KF.

Hvorfor er han en stor baby ? 

Men du har ret, ukrudtet skal tages ved roden, ikke ved blomsterne, som popper op igen og igen.....

Prinz synes godt om dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, Lige nu:

Ikke-etniske danskere !!!!!!! 

Det er sprogligt volapyk.. Alle mennesker har en etnisk herkomst. der findes ikke nogen "ikke-etniske" mennesker på kloden.

Taler du om danskere med anden etnisk herkomst end dansk? (habibi'er).

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Det er sprogligt volapyk.. Alle mennesker har en etnisk herkomst. der findes ikke nogen "ikke-etniske" mennesker på kloden.

Taler du om danskere med anden etnisk herkomst end dansk? (habibi'er).

KF.

Ja ....... keder du dig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martyren skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er han en stor baby ?

Pas.. det må være medfødt.

Pape tror alt kan løses med mere politi, mere militær, mere magtanvendelse. Men kampen mod narkorelateret kriminalitet kan kun nå en tålelig udgang, ved en legalisering af (al) narkotika. Der gives ingen andre muligheder, medmindre man er villig til i sidste ende at ty til massehenrettelser, folkemord, og andre fæle sager.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu