Hop til indhold
Finn1101

Hvad skaber en glad glædespige?

Recommended Posts

Enhver erfaren kunde ved, at de rigtigt gode glædespiger er meget få, og det bliver vanskeligere og vanskeligere at finde dem i et marked, der oversvømmes af unge østeuropæiske piger, det enten jagter hurtige penge eller som måske bare vil hjem igen hurtigst muligt, samt sugardating, hvor især unge piger hopper med på en illusion om hurtige penge og rigmænd fra Strandvejen, der lige har en million i overskud til dem, side om side med diverse soveværelsesbordeller og et hav af kvinder, unge som ældre, der tilbyder deres ydelser via forskellige annonceportaler på internettet.

De af os, der har glædet os over glædespiger i årtier, ved godt at rigtigt mange prostituerede trives dårligt med jobbet, og burde stoppe med det samme, men vi forsøger at holde os til dem, der egner sig til branchen, og det er meget få.

Hvad gør egentlig forskellen på en glad glædespige og så en glædespige, som efter at have ydet dårlig service, og taget en høj betaling for dette, stiller sig op og fortæller om at hun jo nærmest har været udsat for vold, og at kunderne må straffes, og så den glade glædespige, der selvom hun har fået brugt pengene og ikke orker flere mænd, trods alt synes at de 20 år på lagnet var gode?

At være glædespige er en højt betalt profession, og ligesom andre eliteerhverv er det de færreste, der kan slipper gennem nåleøjet og kan klare jobbet. Men hvad skaber egentlig en glad glædespige, og hvorfor har de mange uduelige, og dem der reelt ikke trives med udfordringen, så svært ved at stoppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Finn1101 skrev, 1 time siden:

At være glædespige er en højt betalt profession, og ligesom andre eliteerhverv

Eliteerhverv kan man vel ikke kalde det, da det jo i princippet kan udføres af alle kvinder uden nogen forudgående kvalifikationer og ikke forbeholdt en lille elite.

Finn1101 skrev, 1 time siden:

Men hvad skaber egentlig en glad glædespige, og hvorfor har de mange uduelige, og dem der reelt ikke trives med udfordringen, så svært ved at stoppe?

Svaret ligger vel lige til højrebenet  samme årsag som der gør at jeg fx ikke bare siger mit arbejde op - jeg kan lide pengene og selvom jeg kan lide mit arbejde ville jeg ikke gøre det gratis. Tror der er meget få kvinder eller mænd for den sags skyld, der ville vælge dette erhverv, hvis ikke det var for de hurtige penge. Jeg har nævnt det i andre tråde, men enhver forestilling om at motivationen er mere end penge er naiv. Dermed ikke være sagt at der ikke er piger der i det mindste ind i mellem finder glæde i arbejdet, men det er nok de færreste og selv for dem kun få tilfælde at de virkelig nyder det.

Finn1101 skrev, 1 time siden:

Hvad gør egentlig forskellen på en glad glædespige og så en glædespige, som efter at have ydet dårlig service, og taget en høj betaling for dette, stiller sig op og fortæller om at hun jo nærmest har været udsat for vold, og at kunderne må straffes

Paradigmeskift finder sted inden for alle erhverv fx It branchen hvor en mand har nørdet med computere fra han var 20 til 40 år, hvorefter han pludselig opdager at han har misset fester, kærester, kone børn, og herefter bliver maskinstormer, Carsten Graf en af 90'ernes IT-skeptikere er jo et godt eksempel på dette. 

Det gode spørgsmål synes jer er, hvordan får vi skabt ordnede forhold for de der er i branchen og respekt omkring dem, så det stress og den angst der er for at blive opdaget af venner og familie bliver minimeret, samtidig med at det bliver muligt at samarbejde med normale mennesker uden at de tilhører en eller anden lyssky gruppering.

Men selv om det lykkedes at kalde politikerne til dåd, så vil der være nogen i branchen der ikke burde være der. 

Østeuropæernes tilstedeværelse inden for dette erhverv er jo et vilkår akurat som i andre erhverv,

Som I alle andre salgserhverv er det kun kundernes adfærd, der reelt kan forårsage en sortering blandt udbyderne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Hvorfor dårlig om Soveværelses-bordeller ? 

Behøver ikke været dårlig, jeg har vært ude på klinikker Og der var både gode og dårlig bordeller, men kun få gode og dem skal vi kikke lang efter i dag, en ting hvad i ser der, 
men andet hvad vi aflever når vi er der 11-12 timer pr dag og har flere vagter om mdr. 
Tag, varme forhold, der skulle slukket hver nat de fleste steder hele vinteren, og så når vi mødes ind, starte forfra med at varme huset op. 
Nogle steder fugt problemer. 
Dårlig badeværelser, typisk er de bordeller huse der ikke kan leje ud til alm beboelse. 
dårlig lugt af døde mus eller rotter.
Der skulle nogle steder sparet på håndklæder, sengetøj/tæpper. 
Nogle dør damer vil banke på døren, når tiden er ved at været gået, andre steder er det pigen der vil have det. 
Bordeller uden dør dame, var tit mere beskidt, end der hvor der var dør dame. 
Ikke alle bordel ejer var sjove at været hos. 
Da finans krisen kom, gik nogle piger ned i priser, men de stadig skulle have høje udgifter, derved blev det nemt at starte derhjemme.
Og i dag er der så næsten igen bordeller med danske pige og slet ikke med gode forhold. 
For nogle af os, spiller det også en rolle om der er et SM rum, og hvor dårlig eller godt indrette SM rum. De er desværre også mangel vare. 
Tingene herover er i jylland, der er måske lidt bedre i midt københavn. 

Derfor soveværelses-bordeller. 
Er det ved de af os piger der savner de gode gamle bordeller og nyder at give god service. 
Så er der hos ingen fugt problemer,  ingen dårlig lugt af døde dyr, ingen forstyrende dørdame der gør du ikke kan komme under tidspres, sur bordel ejer eller pigen fra dagen før har efterlagt stedet som en losseplads og derved ødelægger humør hos din pige.

men vi gode badeforhold, varme, hygge, rene håndklæder og sengetæpper, og ren hjem.
Lidt laver priser ses også, da andre ikke skal tjene på pigen. 
Igen press på, ved næste kunde banker igen på døren, derved du kan få din fulde tid og evt. 5 minutter ekstra. og ikke fx. 10 minutter for lidt fordi du opgiver når næste er på den anden side af døren.
Bordeller har typisk åben fra kl 10/11  til 22/23.
Åbentiden kan hos flere pige været uden for normal tider, som før kl 10 om formiddagen og senere hos andre piger i deres private hjem. 
Hvis en gæst kommer til Esbjerg hvor jeg holder til, og han kun kan kl 8 om morgen og har ringe om dette dagen før kan det tit la sig gøre. 
I dag, når vi er privat, bestemme vi selv hvem vi vil lave aftaler med, og der fravælger mange piger de mænd fra et muslim land, da de ikke har været søde ved os. Mange bordel ejer og dørdamer sagde vi skulle undgå bøvl med dem, så det tit blev, pigen er optaget resten af dagen, eller flere timer frem. 
Og for de mænd der er til SM oplever bedre SM forhold i private hjem, fordi vi piger også nyder SM. Og vi ved bedre end bordel ejer hvad der er godt SM indrette værelse/hus. 

Så er der det med tidsbestilling i de private hjem det synes nogle mænd rigtig godt om, pigen er klar til ham, han møder ikke andre gæster og derved dejlig diskret i han øjne.
Andre mænd har det bedst med at bare gå ind når han lide er forbi og tænd, han er som regel ligeglad med andre gæster. 
Og derved jo super der stadig er bordeler og Soveværelses-bordeller :)  

Og så samhæng med dit spørgsmål det gør mig da meget glad at arbejde for mig selv, ikke have udgifter som ca 1500 til husleje + 1000/1100 kr til dør damen samt dertil transport udgifter.  
-------

Hvad gør mig glad :)
Ja gode arbejde forhold som nævn herover. Benhagelig  gæster, der er søde og renlig.
Det er skøn at mærke i sit hjerte hvad er godt for mig, hvad jeg vil og ikke vil. 
Jeg elsker vi fælles oplever det sex vi tænder på. I mit tilfælde at gæsten er Herre og jeg slavetøs. 
Jeg elsker at se deres smil når de går :) Og det er toppen når man får en sød hilsen  efter han besøg over sms :):)   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun udtale mig på egne vegne.. Men for mig har det været en stor del af det at jeg nægter at fylde på tabooet.. Min familie osv ved hvad jeg laver.. Alle på nær mine børn men dem fortæller jeg generelt bare ikke om mit sexliv.. Hahaha.. Måske det gør at jeg ikke mærker presset osv på samme måde som så mange andre gør.. 

Jeg ser absolut intet galt i mit arbejde.. Jeg tilbyder en ydelse og mænd køber den ydelse.. Hvis jeg så kan hjælpe med at tage toppen af et behov og fjerne noget ensomhed for et øjeblik samtidig med så er jeg super godt tilfreds med mig selv og mine egne evner.. Dette faktum at jeg ligger mere i arbejdet end så mange andre gør og føler jeg hjælper med mere end bare trykket hjælper mig måske også til at se mig selv som andet og bedre end en gokkesok eller hvad man skal sige.. Hahaha..

Jeg tror på at det eneste ulykkelige GP'er kan gøre er at stoppe eller ændre deres egen indstilling til arbejdet.. Eller hvis det er en bestemt gruppe af gæster der generer dem så vælge den gruppe helt fra.. Hvis det er omgivelserne der ikke er fine nok så find et andet sted at arbejde.. Det er virkelig ikke svære end hvad man selv gør det til.. Alle valg ligger jo egentlig i ens egne hænder hvis man er modig nok til at træffe dem og ikke hellere vil give samfundet og dumme mænd skylden for hvor man er endt og for om man har det godt med sit arbejde.. Jeg ser ingen grund til at spille offer.. 

De steder hvor jeg arbejder synes jeg vi har et ganske fint arbejdsmiljø.. Jeg elsker de piger jeg sidder med og de teler der igennem snart to år har været en del af mit liv i tykt og tyndt.. Ingen tvivl om at vi har grint og grædt og råbt og skreget mere end vi havde gjort i så mange andre brancher men det passer min personlighed ganske udemærket.. Hahaha.. 

Og inden længe render jeg på afveje så inden det sker slutter jeg talestrømmen og tankemylderet.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at en god glædespige har en kærlighed og respekt for andre mennesker - også de mænd, der kommer ind ad døren - samt elsker god sex :) Hvis man ikke kan se kunderne som personer men bare ser "penge" i stedet for, så mener jeg at man har mistet en stor del af det, der gør professionen til noget spændende, sjovt og rart at være i.

Der skal være plads til flirt, humor og afslappet snak - og ikke så meget udefrakommende støj og forstyrrelse, så vi kan fordybe os og nyde det.. og ja, nydelsen skal være der. Så snart vi føler os udsatte eller truede, så forsvinder nydelsen og oplevelsen bliver således dårligere for både pigen og kunden.

Nogle piger er bestemt ikke egnede til at være glædespiger - det kræver virkelig at man er stærk og hviler i sig selv samt kender sine grænser rigtig godt - og de piger, der af økonomiske grunde er "tvunget" ind i dette erhverv, er der bestemt ikke af lyst.. de er bløde og sårbare og ender af og til med at slå følelserne fra og kun være til stede kropsligt, igen noget, der ikke giver den gode oplevelse.

Og kunderne selv - de fleste er søde og respektfulde - men nogle er desværre ikke, og de sidstnævnte prøver ofte at gå over pigens grænser og respekterer ikke, hvad hun siger.. Kunnne vi dog blot undgå den form for kunder, så ville alt være godt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan kun udtale mig på egne vegne.. Men for mig har det været en stor del af det at jeg nægter at fylde på tabooet.. Min familie osv ved hvad jeg laver.. Alle på nær mine børn men dem fortæller jeg generelt bare ikke om mit sexliv.. Hahaha.. Måske det gør at jeg ikke mærker presset osv på samme måde som så mange andre gør.. 

Jeg ser absolut intet galt i mit arbejde.. Jeg tilbyder en ydelse og mænd køber den ydelse.. Hvis jeg så kan hjælpe med at tage toppen af et behov og fjerne noget ensomhed for et øjeblik samtidig med så er jeg super godt tilfreds med mig selv og mine egne evner.. Dette faktum at jeg ligger mere i arbejdet end så mange andre gør og føler jeg hjælper med mere end bare trykket hjælper mig måske også til at se mig selv som andet og bedre end en gokkesok eller hvad man skal sige.. Hahaha..

Jeg tror på at det eneste ulykkelige GP'er kan gøre er at stoppe eller ændre deres egen indstilling til arbejdet.. Eller hvis det er en bestemt gruppe af gæster der generer dem så vælge den gruppe helt fra.. Hvis det er omgivelserne der ikke er fine nok så find et andet sted at arbejde.. Det er virkelig ikke svære end hvad man selv gør det til.. Alle valg ligger jo egentlig i ens egne hænder hvis man er modig nok til at træffe dem og ikke hellere vil give samfundet og dumme mænd skylden for hvor man er endt og for om man har det godt med sit arbejde.. Jeg ser ingen grund til at spille offer.. 

De steder hvor jeg arbejder synes jeg vi har et ganske fint arbejdsmiljø.. Jeg elsker de piger jeg sidder med og de teler der igennem snart to år har været en del af mit liv i tykt og tyndt.. Ingen tvivl om at vi har grint og grædt og råbt og skreget mere end vi havde gjort i så mange andre brancher men det passer min personlighed ganske udemærket.. Hahaha.. 

Og inden længe render jeg på afveje så inden det sker slutter jeg talestrømmen og tankemylderet.. Hahaha.. 

Jeg har vist skrevet det før, men for Prins Knud.:

Du virker til at være en fantastisk person, helt nede på jorden og med ben i næsen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad skaber en glad glædespige...

En stærk selvfølelse! Man skal kunne mærke sig selv, sanse sig selv, og være yderst bevidst om sine egne grænser.

Et stærkt selvværd! Når man sanser sig selv og sine grænser, skal man også være stærk nok til at agere derefter og passe på sig selv. Ære, stolthed og selvrespekt.

Man skal helst ikke være økonomisk afhængig af, hvad man tjener på dette. Forstået på den måde at man skal have muligheden for at afvise så mange penge som nødvendigt, i forsøget på at undgå dårlige oplevelser uden at skulle bekymre sig om sin husleje eller el-regning.

Man skal ikke være konfliktsky. Ikke være bange for at "ødelægge stemningen". Man kan markere sine grænser på mange måder, og man finder hurtigt ud af, at der ikke er nogen, der dør af den grund. De rigtige mænd vil nemlig gerne kvinden det bedste, og resten er alligevel ikke værd at samle på.

Empati - og i store mængder. 

Søde og dejlige mænd... Jo flere sympatiske, betænksomme og ordentlige mænd en kvinde møder i dette her, jo gladere bliver hun. I den perfekte verden var alle mænd sådan, men verden er ikke perfekt. Men besidder man de førnævnte egenskaber, kan man faktisk mere eller mindre navigere udenom de kedelige typer. 

Taknemlighed, anerkendelse og respekt. Som mennesker er flest, bliver en glædespige også glad, når hun føler sig værdsat og respekteret. Den bekræftelse har de fleste i større eller mindre grad brug for. At manden giver udtryk for, at han sætter pris på kvinden - og det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt. :) 

Fordommene... I den perfekte verden fandtes de ikke. Man skal ikke udsættes for særlig mange fordømmelser og stigmatisering, før man lige skal bruge lidt tid på at blive glad igen.

Et godt netværk... Nu hører det jo til sjældenhederne, at hele omgangskredsen og familie kender til denne del éns liv, men alle glædespiger burde altså have mindst én i deres helt tætte privatliv, som de kan dele deres tanker, følelser og oplevelser med.

Det var bare lige mine tanker om emnet. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har vist skrevet det før, men for Prins Knud.:

Du virker til at være en fantastisk person, helt nede på jorden og med ben i næsen. :)

 

Hehe.. Jamen jeg takker.. Dog er Jeg ganske letflyvende faktisk.. Og rimelig mærkelig.. Det ville de fleste piger jeg har siddet med kunne skrive under på.. Især har jeg fået forbud imod at lege spasser/hjerneskadet så længe der er gæster i huset.. De mener også at min konstante syngen kan skæres ned.. Især når det drejer sig om børnesange fordi det er åbenbart upassende på et bordel.. Hahaha.. Dystre sange som ingen kender som "Ingenmandsland" eller "oh hjælp mig Madonna" er heller ikke nogle hit.. Hahaha.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

Ha ha, Jennifer, det er sgu morsomt. Jeg har en gang leget 'spassersex' med en pige. Det var sygt sjovt.

undskyld afsporingen, men sådan er jeg.:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 33 minutter siden:

Hvad skaber en glad glædespige...

En stærk selvfølelse! Man skal kunne mærke sig selv, sanse sig selv, og være yderst bevidst om sine egne grænser.

Et stærkt selvværd! Når man sanser sig selv og sine grænser, skal man også være stærk nok til at agere derefter og passe på sig selv. Ære, stolthed og selvrespekt.

Man skal helst ikke være økonomisk afhængig af, hvad man tjener på dette. Forstået på den måde at man skal have muligheden for at afvise så mange penge som nødvendigt, i forsøget på at undgå dårlige oplevelser uden at skulle bekymre sig om sin husleje eller el-regning.

Man skal ikke være konfliktsky. Ikke være bange for at "ødelægge stemningen". Man kan markere sine grænser på mange måder, og man finder hurtigt ud af, at der ikke er nogen, der dør af den grund. De rigtige mænd vil nemlig gerne kvinden det bedste, og resten er alligevel ikke værd at samle på.

Empati - og i store mængder. 

Søde og dejlige mænd... Jo flere sympatiske, betænksomme og ordentlige mænd en kvinde møder i dette her, jo gladere bliver hun. I den perfekte verden var alle mænd sådan, men verden er ikke perfekt. Men besidder man de førnævnte egenskaber, kan man faktisk mere eller mindre navigere udenom de kedelige typer. 

Taknemlighed, anerkendelse og respekt. Som mennesker er flest, bliver en glædespige også glad, når hun føler sig værdsat og respekteret. Den bekræftelse har de fleste i større eller mindre grad brug for. At manden giver udtryk for, at han sætter pris på kvinden - og det gælder selvfølgelig også den anden vej rundt. :) 

Fordommene... I den perfekte verden fandtes de ikke. Man skal ikke udsættes for særlig mange fordømmelser og stigmatisering, før man lige skal bruge lidt tid på at blive glad igen.

Et godt netværk... Nu hører det jo til sjældenhederne, at hele omgangskredsen og familie kender til denne del éns liv, men alle glædespiger burde altså have mindst én i deres helt tætte privatliv, som de kan dele deres tanker, følelser og oplevelser med.

Det var bare lige mine tanker om emnet. :) 

Du er bare skøn - du formår at sætte bedre ord på lige præcis det, jeg mente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Hehe.. Jamen jeg takker.. Dog er Jeg ganske letflyvende faktisk.. Og rimelig mærkelig.. Det ville de fleste piger jeg har siddet med kunne skrive under på.. Især har jeg fået forbud imod at lege spasser/hjerneskadet så længe der er gæster i huset.. De mener også at min konstante syngen kan skæres ned.. Især når det drejer sig om børnesange fordi det er åbenbart upassende på et bordel.. Hahaha.. Dystre sange som ingen kender som "Ingenmandsland" eller "oh hjælp mig Madonna" er heller ikke nogle hit.. Hahaha.. 

Sidder og hulker af grin nu lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 2 minutter siden:

Du er bare skøn - du formår at sætte bedre ord på lige præcis det, jeg mente :)

Nej, jeg forstod da udmærket, hvad du skrev, og tænkte "Oh lord, hvor vi lige tænker ens, dér!" :D:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 30 minutter siden:

Ha ha, Jennifer, det er sgu morsomt. Jeg har en gang leget 'spassersex' med en pige. Det var sygt sjovt.

undskyld afsporingen, men sådan er jeg.:)

 

Jeg er især vild med "Eigil" fra de grønne slagter.. Det er normalt ham jeg imiterer.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

... De mener også at min konstante syngen kan skæres ned  .... Hahaha.. Dystre sange som ingen kender som "Ingenmandsland" eller "oh hjælp mig Madonna" er heller ikke nogle hit.. Hahaha.. 

Hvad da med Je t'aime med Jane Berkin? Den passer da godt til miljøet. Hahaha.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hvad da med Je t'aime? De passer da godt til miljøet. Hahaha.

Øhm.. Kommer da helt an på hvad for en du mener.? Hahaha.. Spotify har jeg ved ikke hvor mange udgaver.. Je t'aime moi non plus med Brigitte Bardot ville nok fungere ganske udemærket.. Men det nok ikke noget det yngre publikum ville sætte pris på.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Øhm.. Kommer da helt an på hvad for en du mener.? Hahaha.. Spotify har jeg ved ikke hvor mange udgaver.. Je t'aime moi non plus med Brigitte Bardot ville nok fungere ganske udemærket.. Men det nok ikke noget det yngre publikum ville sætte pris på.. Hahaha.. 

Det var naturligvis sidstnævnte, jeg tænkte på! Jeg kender den ikke med Bardot, men det var med Berkin, den gik sin sejrsgang i 1969.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig understrege at jeg ikke synes at der er noget dårligt ved et soveværelsesbordel, forstået ved at glædespigen tager mod i privaten,  og heller det end et usselt faldefærdigt hus ude på landet, men det var mere et udtryk for de efter min opfattelse alt for mange, der sætter et skilt på døren, eller rettere indrykker en annonce og tilbyder seksuelle ydelser, uden at have tænkt på ret meget andet end de penge, som de forventer at kunne tjene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Finn1101 skrev, den 11/8/2017 at 04:06:

Enhver erfaren kunde ved, at de rigtigt gode glædespiger er meget få, og det bliver vanskeligere og vanskeligere at finde dem i et marked, der oversvømmes af unge østeuropæiske piger, det enten jagter hurtige penge eller som måske bare vil hjem igen hurtigst muligt, samt sugardating, hvor især unge piger hopper med på en illusion om hurtige penge og rigmænd fra Strandvejen, der lige har en million i overskud til dem, side om side med diverse soveværelsesbordeller og et hav af kvinder, unge som ældre, der tilbyder deres ydelser via forskellige annonceportaler på internettet.

De af os, der har glædet os over glædespiger i årtier, ved godt at rigtigt mange prostituerede trives dårligt med jobbet, og burde stoppe med det samme, men vi forsøger at holde os til dem, der egner sig til branchen, og det er meget få.

Hvad gør egentlig forskellen på en glad glædespige og så en glædespige, som efter at have ydet dårlig service, og taget en høj betaling for dette, stiller sig op og fortæller om at hun jo nærmest har været udsat for vold, og at kunderne må straffes, og så den glade glædespige, der selvom hun har fået brugt pengene og ikke orker flere mænd, trods alt synes at de 20 år på lagnet var gode?

At være glædespige er en højt betalt profession, og ligesom andre eliteerhverv er det de færreste, der kan slipper gennem nåleøjet og kan klare jobbet. Men hvad skaber egentlig en glad glædespige, og hvorfor har de mange uduelige, og dem der reelt ikke trives med udfordringen, så svært ved at stoppe?

Der er flere tråde omkring det. Man putter gerne glædespiger og kunder i samme kategori, som f.eks kvinder i voldelige forhold- altså vi er åbenbart alle blevet svigtet i vores barndom. De svigt gør at man ikke kan mærke sine grænser- lader sig bruge som objekt. Så istedetfor at tage ansvar for sine handlinger, så er I den store stygge ulv. Sådan har jeg forstået det. 

Hvis du har haft flere ubehagelige oplevelser, så er du enten den følsomme type, eller også må du kigge på hvad du selv bidrager med til den gode stemning. Respekterer du annoncen, er du ren og velduftende, har du realistiske forventninger osv.

For at være en glad glædespige, i mine øjne, så skal man ikke lade sine grænser overskrides og tage styringen med sin 'forretning'. Man skal blokere en del væk fra sin telefon og kun fokusere på de rare, ukomplicerede kunder. Nogle tror at man skal være mega macho i selskab med en prostitueret- turnoff hos mig- kan godt lide at 'lege' og have det sjovt:)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/08/2017 at 12:30:

Jeg er især vild med "Eigil" fra de grønne slagter.. Det er normalt ham jeg imiterer.. Hahaha.. 

Eigil er også fantastisk.

Elsker den scene hvor han vil tale med Bjarne men bliver holdt tilbage af Svend Sved der påstår Eigil truer ham med en giraf :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
JenniferRomantica skrev, den 11/8/2017 at 11:47:

Hehe.. Jamen jeg takker.. Dog er Jeg ganske letflyvende faktisk.. Og rimelig mærkelig.. Det ville de fleste piger jeg har siddet med kunne skrive under på.. Især har jeg fået forbud imod at lege spasser/hjerneskadet så længe der er gæster i huset.. De mener også at min konstante syngen kan skæres ned.. Især når det drejer sig om børnesange fordi det er åbenbart upassende på et bordel.. Hahaha.. Dystre sange som ingen kender som "Ingenmandsland" eller "oh hjælp mig Madonna" er heller ikke nogle hit.. Hahaha.. 

Du er skisme ikke mærkelig men en lille vidunderlig kvinde med en kanon udstråling og masser af charme (sådan har jeg altså oplevet dig !)

Ærgerligt for mig, at jeg så sjældent har mulighed for at besøge dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 2 timer siden:

Eigil er også fantastisk.

Elsker den scene hvor han vil tale med Bjarne men bliver holdt tilbage af Svend Sved der påstår Eigil truer ham med en giraf :D

 

Han er fucking vidunderlig.. Især den scene.. "Det lille Eigilmus".. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, den 11/8/2017 at 12:30:

Jeg er især vild med "Eigil" fra de grønne slagter.. Det er normalt ham jeg imiterer.. Hahaha.. 

Hvis du går i baren og bestiller cocktails som Eigil, så gir jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/8/2017 at 11:25:

Jeg kan kun udtale mig på egne vegne.. Men for mig har det været en stor del af det at jeg nægter at fylde på tabooet.. Min familie osv ved hvad jeg laver.. Alle på nær mine børn men dem fortæller jeg generelt bare ikke om mit sexliv.. Hahaha.. Måske det gør at jeg ikke mærker presset osv på samme måde som så mange andre gør.. 

Jeg ser absolut intet galt i mit arbejde.. Jeg tilbyder en ydelse og mænd køber den ydelse.. Hvis jeg så kan hjælpe med at tage toppen af et behov og fjerne noget ensomhed for et øjeblik samtidig med så er jeg super godt tilfreds med mig selv og mine egne evner.. Dette faktum at jeg ligger mere i arbejdet end så mange andre gør og føler jeg hjælper med mere end bare trykket hjælper mig måske også til at se mig selv som andet og bedre end en gokkesok eller hvad man skal sige.. Hahaha..

Jeg tror på at det eneste ulykkelige GP'er kan gøre er at stoppe eller ændre deres egen indstilling til arbejdet.. Eller hvis det er en bestemt gruppe af gæster der generer dem så vælge den gruppe helt fra.. Hvis det er omgivelserne der ikke er fine nok så find et andet sted at arbejde.. Det er virkelig ikke svære end hvad man selv gør det til.. Alle valg ligger jo egentlig i ens egne hænder hvis man er modig nok til at træffe dem og ikke hellere vil give samfundet og dumme mænd skylden for hvor man er endt og for om man har det godt med sit arbejde.. Jeg ser ingen grund til at spille offer.. 

De steder hvor jeg arbejder synes jeg vi har et ganske fint arbejdsmiljø.. Jeg elsker de piger jeg sidder med og de teler der igennem snart to år har været en del af mit liv i tykt og tyndt.. Ingen tvivl om at vi har grint og grædt og råbt og skreget mere end vi havde gjort i så mange andre brancher men det passer min personlighed ganske udemærket.. Hahaha.. 

Og inden længe render jeg på afveje så inden det sker slutter jeg talestrømmen og tankemylderet.. Hahaha.. 

Super-pige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...