Hop til indhold
langogtyk

Mit møde med den dejlige Nemtøs

Recommended Posts

Havde skrevet med  Nemtøs gennem et lille stykke tid , hvor jeg skrev at hende ville jeg giga gerne møde efter alle de billeder hun havde smidt op på hendes selfi væg . Vi blev enig om at mødes på en diskret rasteplads og gik ind i skoven med tæppe for at finde et ugenert sted , det fandt vi . Så tog jeg  hendes kjole af hende og begyndte at kysse og massere hendes fisse , det kunne hun lide , hendes ben begyndte at ryste , hvorefter jeg spurgte om hun ikke ville ned og ligge så jeg kunne komme til at slikke hendes dejlige fisse , det ville hun meget gerne , havde skrevet at jeg ville slikke hendes skamlæber hudløse , så hun lagde sig på ryggen og jeg kravlede op mellem hendes ben og begyndte at slikke , det kunne jeg høre på hende at hun nød , hendes ben begyndte at skælve og hun kom flere gange , så fik hun en lille pause hvorefter jeg  begyndte af fingekneppe hende til hun fik en stor sprøjteorgasme , så var det min tur til at få et blow , og HVILKET blow hun tog den helt til roden ( nu har jeg jo IKKE en lille og tynd pik ) da jeg ikke kunne holde mig mere kom jeg da pikken var helt i bund i hendes mund hvorefter hun beholdt min pik i munden et stykke tid , nu var det tid til at hun skulle kneppes , så på med gummi og stille og rolig begyndte vi at nusse , hvor min pik gned på hendes fisse og derefter gled den op i hendes fisse , hun en ikke en stille kvinde når der kneppes og får masseret de store dejlige bryster , derefter blev hun vendt så jeg kunne tá hende bagfra , dejligt syn af hendes dejlige fisse og røv , hun blev kneppet hårdt bagfra hvor hendes bryster gyngede frem og tilbage , da jeg var ved at komme anden gang ville jeg komme mellem hendes store bryster så hun åbnede også munden og hverandre gang jeg stødte frem suttede hun min pik og hun fik min sperm på bryster ,hals og kinder , derefter lå vi lidt og snakkede og løst og fast . Det var en fantastisk møde med denne dejlige kvinde og det er ikke sidste gang jeg møder hende . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  den  dejlige  oplevelse  forleden  dag og  din  fine  anmeldelse. 

Jeg  glæder mig  til  vores  næste  aftale  - er  vild  med  med  din  magiske  tunge, fingre  og  pik <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Tak  for  den  dejlige  oplevelse  forleden  dag og  din  fine  anmeldelse. 

Jeg  glæder mig  til  vores  næste  aftale  - er  vild  med  med  din  magiske  tunge, fingre  og  pik <3

Jeg glæder mig også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud hvor lyder det bare super dejligt. Sådan oplevelser er ren terapi at læse og lysten breder sig for mit vedkommen at aftale et møde med Nemtøs. Desværre er jeg i KBH...så Nemtøs hvis og så frem KBH trækker i fremtiden eller du er på besøg herover må vi mødes ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 55 minutter siden:

Øhhh - man bliver jo helt rundtosset af sådan en dejlig anmeldelse, men jeg mangler i den grad billeder......hvor finder man dem ?

Hun har en selfi tråd under under hyggesnak med masser af skøne billeder.

Selfi af Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
1275gt skrev, 1 time siden:

Hej 

Hvor i landet kan man finde hende

Har hun en annonce 

Ja....kunne være rart at vide, der må absolut være kunde grundlag for at etablere en pølsevogn i nærheden, med den tilstrømning til pigen.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tnek

Hejsa...

 

Denne er til nemtøs.

Jeg kan se du læser med på tråden, vil du ikke sende mig en pm. Jeg er totalt vild med dine billeder. Tænk og tage dig med i Langesøskoven...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja meget Godt men hun er pisse dyr. Jeg kunne ogsaa en masse bare jeg gav hende 2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
storslem skrev, for 9 timer siden:

Ja meget Godt men hun er pisse dyr. Jeg kunne ogsaa en masse bare jeg gav hende 2000

Er det fordi  jeg  har  skrevet  pænt  nej tak til dig at  du  skal  komme med  sådan  en  kommentar.

Vi  nåede  vist  aldrig  dertil  hvor vi  begyndte  at  aftale  et  beløb. 

Kun  dejligt  at  der  er  mange  gp'er  der  kører  på  tid,  og  tilbyder  15 minutter  således alle  kan  være  med uanset  størrelsen  på  pungen :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...