Hop til indhold

Recommended Posts

Er der slet ikke nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/230873 jeg synes hun ser mega lækker ud med da pengene kun lige strækker til et enkelt besøg i denne måned skulle besøget gerne være spidse klasse... Kan hun anbefales eller hvem vil i anbefale i Vejle lige pt .. jeg kan bedst lide helt små slanke piger så som s  fra Nara men hun er vist i Thailand...

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamelgris skrev, for 40 minutter siden:

Er der slet ikke nogen der har besøgt hende her https://annoncelight.dk/showad/230873 jeg synes hun ser mega lækker ud med da pengene kun lige strækker til et enkelt besøg i denne måned skulle besøget gerne være spidse klasse... Kan hun anbefales eller hvem vil i anbefale i Vejle lige pt .. jeg kan bedst lide helt små slanke piger så som s  fra Nara men hun er vist i Thailand...

Har haft besøgt hende mange gange da hun var andet sted i Vejle og Fredericia. Den gang var hun det bedste man kunne få. Super stram ungpige krop og altid super indlevelse. Men sidst jeg besøgte hende havde hun fået lavet plastik bryster, hvilket sq er lidt af et turn off for mig. Og indlevelsen var også væk og det var som om at nu skulle der bare laves penge. Så har ikke været der siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt TEN flere gange, og kan kun give de bedste anbefalinger. Hun har altid gi'et sig mere end 100% overfor mig, og så er hun jo ikke bleg for et godt saftigt BJ til den "bitre ende" :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 3 timer siden:

Nogen der ved hvor hun holder til nu? 

Sidst jeg besøgte hende var det Højbanetorvet i Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...