Hop til indhold
Finn1101

Dilemmaet med de unge på Sugardaters

Recommended Posts

8270 skrev, for 3 timer siden:

Det var et par af glædespigerne der selv kom ind på at de betaler skat og moms og så videre - men det er vel en påstand, når de ikke giver kunden en kvittering,

så er min påstand om de sikkert laver det hele sort vel også ok - og mindst lige så sandsynlig :-) så Gp kom ned fra den høje hest, i laver sikkert mindst lige så meget sort som div. Sugarbabes :-)

Jeg påstår hverken at pigerne betaler skat, eller at de ikke gør det! Jer er personlig fløjtende ligeglad med om de gør det eller ej. Det er som jeg skriver en sag mellem dem og SKAT.

Jeg kan udemærket godt forstå at de ikke vil udlevere oplysninger i form af et CVR nummer, som kan afsløre deres civile identitet. Ligesom jeg heller ikke vil identificere mig over for dem......for de er vel i deres fulde ret til at bede om legimitation for at sikre at jeg er over den kriminelle lavalder!?! Dette uagtet at jeg i princippet kunne være deres far!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Hele vort skattekontrolsystem bygger på den forudsætning, at der er en klar pligt til at udstede en faktura eller kvittering for den ydelse der leveres...

Ligeledes er der regler for bogføring og regnskabsaflæggelse, der skal sikre at det efterfølgende kan kontrolleres, at tingene er gået rigtigt for sig...

Pointe:

Nok er det muligt at betale skat, selvom man ikke giver en kvittering...

MEN det er ganske umuligt for SKAT efterefølgende at kontrollere om den skat der er svaret er i overensstemmelse med lovgivningen.;)

 

 

Nu ved jeg ikke om du besøger GP'er? Men hvis du gør, så kunne det være interessant at høre om du beder om en faktura/kvittering, og i givet fald, om du også får en?

Hvis ja til mit første spørgsmål, går du så igen hvis pigen nægter at give dig en kvittering?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 13 timer siden:

Det var et par af glædespigerne der selv kom ind på at de betaler skat og moms og så videre - men det er vel en påstand, når de ikke giver kunden en kvittering,

så er min påstand om de sikkert laver det hele sort vel også ok - og mindst lige så sandsynlig :-) så Gp kom ned fra den høje hest, i laver sikkert mindst lige så meget sort som div. Sugarbabes :-)

Uha, som påstandene da flyver.

Der er imidlertid et forhold, som flere herinde synes at overse, og det er, at det selv er i pigernes interesse at have orden i tingene. Vi har herinde ikke sjældent hørt om razziaer mod bordeller, hvor både politi og Skat er troppet op for at få nærmere rede på nogle forhold.

Jeg ved fra indlæg herinde, at det ikke er sjovt, når en Finn Furnæse kigger forbi. Så gælder det om at have revisionsprotokallatet klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Butch skrev, for 9 timer siden:

Nu ved jeg ikke om du besøger GP'er? Men hvis du gør, så kunne det være interessant at høre om du beder om en faktura/kvittering, og i givet fald, om du også får en?

Hvis ja til mit første spørgsmål, går du så igen hvis pigen nægter at give dig en kvittering?

Der består en pligt til at udstede faktura/kvittering, samt at føre et regnskab over de indtægter du laver, som jeg tidl. har skrevet - som kunde skal man derfor ikke bede om en kvittering, men sælger skal altså automatisk tillbyde dig denne !

Jeg har aldrig bedt om, endsige fået en kvittering hos en GP...

Burde man som kunde så gå, såfremt der ikke udstedes en kvittering? - Muligvis, for i hvert fald er denne del et vigtigt led i kontrolmuligheden for de indtægter der laves i forretningen...

Min pointe har hele vejen igennem været, at da det er overladt til sælger at svare skatten af den indtægt der genereres, betyder bl.a.det faktum, at der ikke arbejdes med kvittering, at det ikke er lettere for SKAT at dokumentere svindel...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 22 minutter siden:

Der består en pligt til at udstede faktura/kvittering, samt at føre et regnskab over de indtægter du laver, som jeg tidl. har skrevet - som kunde skal man derfor ikke bede om en kvittering, men sælger skal altså automatisk tillbyde dig denne !

Jeg har aldrig bedt om, endsige fået en kvittering hos en GP...

Burde man som kunde så gå, såfremt der ikke udstedes en kvittering? - Muligvis, for i hvert fald er denne del et vigtigt led i kontrolmuligheden for de indtægter der laves i forretningen...

Min pointe har hele vejen igennem været, at da det er overladt til sælger at svare skatten af den indtægt der genereres, betyder bl.a.det faktum, at der ikke arbejdes med kvittering, at det ikke er lettere for SKAT at dokumentere svindel...

 

Forstår du hvorfor du ikke kan få en kvittering?

Man kan sagtens føre regnskab, betale skat og moms mv, uden at udstede en kvittering til kunden. Jeg ville hellere end gerne kunne give en kvittering, det er bare ikke muligt i denne branche, og skat vil faktisk gerne ha mine penge alligevel ;-) 

Redigeret af Liv
Ekstra komma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

umiddelbart lyder det til at der er mere klare, og ikke mindst kontrol af boder/stande hos markedspladser/byfester med henblik på at betale moms+skat...i forhold til sex branchen, som helt tydeligt er en branche hvor normaliseringen er at "gemme" forretningerne...hvorfor skulle det også være anderledes ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Uha, som påstandene da flyver.

Der er imidlertid et forhold, som flere herinde synes at overse, og det er, at det selv er i pigernes interesse at have orden i tingene. Vi har herinde ikke sjældent hørt om razziaer mod bordeller, hvor både politi og Skat er troppet op for at få nærmere rede på nogle forhold.

Ja, plus det forhold at man ikke kan betale sine regninger med sorte penge og ikke behøver at svindle, selvom man er i en "gråzone-branche". For mig handler det om at bidrage til det samfund jeg er en del af, og at kunne se mig selv og min familie i øjnene. Jeg opgiver alt jeg får ind, og jeg bliver godt nok negativ af at få skudt i skoene at jeg snyder. I det hele taget bliver jeg i dårligt humør over, at der er nogle mænd, der tror de ved alt om branchen og helt negligerer vores udsagn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Liv skrev, for 3 minutter siden:

jeg bliver godt nok negativ af at få skudt i skoene at jeg snyder.

hvem siger DU snyder ???...prøv at se det i et større perspektiv, og kom ud af dit kæmpe store ego.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

hvem siger DU snyder ???...prøv at se det i et større perspektiv, og kom ud af dit kæmpe store ego.

Tusind tak, søde. Har du læst tråden? Jeg synes der er flere, der har svaret direkte på mine indlæg, men de mente måske bare at nogle andre snyder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Forstår du hvorfor du ikke kan få en kvittering?

Man kan sagtens føre regnskab, betale skat og moms mv, uden at udstede en kvittering til kunden. Jeg ville hellere end gerne kunne give en kvittering, det er bare ikke muligt i denne branche, og skat vil faktisk gerne ha mine penge alligevel ;-) 

Hvis jeg var misbruger og skulle købe dope, da ville jeg næppe få en kvittering heller - jeg ved udemærket hvorfor...

Der består en pligt til at udstede en faktura - om sælgers følsomme oplysninger kommer frem på den konto er således underordnet ift. den regel der gælder...

Selvfølgelig kan man da føre et regnskab og svare den lovlige skat, også i denne del af samfundet - det sker også, ingen tvivl om det - jeg anklager ingen for at det ikke skulle ske, untagelsesfrit og altid.

Som i mange af livets forhold er tillid godt, men kontrol sommetider nødvendigt...i så fald er det blot ærgerligt, at et af SKAT´s væsentlige kontrolredskaber ikke altid foreligger her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 minutter siden:

Hvis jeg var misbruger og skulle købe dope, da ville jeg næppe få en kvittering heller - jeg ved udemærket hvorfor...

Der består en pligt til at udstede en faktura - om sælgers følsomme oplysninger kommer frem på den konto er således underordnet ift. den regel der gælder...

Det er ulovligt at sælge stoffer, det er ikke ulovligt at sælge sex.

Der er meget fint, at der er en regel om kvittering, men vi er desværre nødt til at passe på os selv, og skat vil gerne ha vores penge, også uden kvittering. Forstår du hvorfor vi ikke kan give vores civile navn og adresse til kunderne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Liv skrev, for 6 minutter siden:

Det er ulovligt at sælge stoffer, det er ikke ulovligt at sælge sex.

Der er meget fint, at der er en regel om kvittering, men vi er desværre nødt til at passe på os selv, og skat vil gerne ha vores penge, også uden kvittering. Forstår du hvorfor vi ikke kan give vores civile navn og adresse til kunderne?

Ja, lad nu være med at fremstille mig som en komplet idiot - det er naturligvis pga. bruddet på jeres behov for anonymitet i et og alt...

I kan gøre hvad i vil ift. kvittering eller ej...i står selv til ansvar for de relevante myndigheder...

Håber blot du forstår, at hvis det system der der muliggør en efterfølgende kontrol er sat ud af kraft, så er muligheden for at der kan svindles næppe blevet  mindre på den konto...

Dermed ikke sagt, at du eller andre piger snyder overhovedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...