Hop til indhold

Recommended Posts

Isla skrev, for 3 timer siden:

Hun hedder Pat. Jeg har fået FP flere gange mens hun var på Nordre Fasanvej. Bestemt i top 5. Dejlig pige!

Hvordan er BJ, med eller uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isla skrev, den 10. august 2017 at 18:00:

Hun hedder Pat. Jeg har fået FP flere gange mens hun var på Nordre Fasanvej. Bestemt i top 5. Dejlig pige!

Pat er virkelig lækker....faktisk en af de flotteste Thaipiger i Kbh vil jeg mene..

Har været forbi hende for et halvt år siden til en times b2b med håndtrold. Det var en dejlig oplevelse med en pige, man kan tale med på en sød og indlevende måde. Samtalen foregik på engelsk og det bærer præg af at hun har en længere varende uddannelse fra universitetet.

Har ikke prøvet den FP men vil snart foretage et raid mod Søndre Fasanvej..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Ta ud og besøg hende. Så får du sikkert svar på dit spørgsmål.   :lol:

Ja tak for ingenting. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Sammy,

med thaipiger är det dessväre så att det en gäst får, får inte nödvändigtvis alla.

Det beror på saker som kemi, uppförande, puts och stil, hygien, om man är stamgäst eller om det är fullmåne ;)

Jag vet av egen erfarenhet att den lyxbehandling jag får hos min favoritmassös i Danmark får inte alla, och det var först efter det femte (?) besöket som lyxnivån höjdes markant.  Ok, arvodet också, men det har jag inga problem med. Var snälla och respektera att jag utlovat full diskretion, jag kommer inte berätta mer.

Så jag instämmer med K B Jr.   - du blir tvungen att besöka salongen för att säkert få veta vad just du kan få.

vh,

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, den 18/8/2017 at 10:18:

Sammy,

med thaipiger är det dessväre så att det en gäst får, får inte nödvändigtvis alla.

Det beror på saker som kemi, uppförande, puts och stil, hygien, om man är stamgäst eller om det är fullmåne ;)

Jag vet av egen erfarenhet att den lyxbehandling jag får hos min favoritmassös i Danmark får inte alla, och det var först efter det femte (?) besöket som lyxnivån höjdes markant.  Ok, arvodet också, men det har jag inga problem med. Var snälla och respektera att jag utlovat full diskretion, jag kommer inte berätta mer.

Så jag instämmer med K B Jr.   - du blir tvungen att besöka salongen för att säkert få veta vad just du kan få.

vh,

Lille

Det tolker jeg altså som om at nogle af jer har fået...... Tak. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...