Hop til indhold
mælger

Odense Ivana

Recommended Posts

De fleste herinde kunne vel bare ved et hurtigt blik på billederne konstatere at der er tale om fake billeder......lyser langt væk af en eller anden instragram-babes billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud som om "Ivana" følges med flere andre piger rundt i landet. Det gør hun måske også, men jeg tror nu nærmere at det er den samme piger der har flere forskellige annoncer med forskellige billeder. Profilnavnet "Andreea" blev tidligere brugt af en pige der hed Andreea men skiftede senere til at annoncere for Tanya. Sjovt nok spurgte jeg Tanya da jeg besøgte hende om hun kendte Andreea, men det gjorde hun ikke selv om Andreea altid var i den samme by som hende. Det ser ud til at Tanya har ægte billeder på sin annonce, måske med lidt photoshop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har også undret mig lidt omkring de annoncer med de piger Den Lange.

De skifter hele tiden mellem Kolding Horsens og Odense . lige nu er der 4 annoncer på annoncelight med dem . jeg er sikker på at billederne er falske for allesammen , og der kun er 1 pige måske 2 på den adresse i Horsens .

Nu har jeg planer om at besøge Tanya på tirsdag ( hvis hun ikke er smuttet ) så vil jeg spørger hende om der er andre piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at Tanyas billeder er ægte. Hendes bryster virker dog større end i virkeligheden på nogle af billederne, men det kan skyldes brug af photoshop eller push-up bh. Men ansigtet ligner 100 % hende. Da jeg besøgte hende i Odense var hun alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...