Hop til indhold
Guest Professoren

Frodig thai lady, Vejle?

Recommended Posts

Umiddelbart ligner det Pin der også annoncerer andre steder og kan besøges på en af klinikkerne. Hvis det er hende så er hun både frodig for en thai kvinde og yder god service inden for de nævnte discipliner og generelt dejlig i mine øjne. Så på den baggrund kan jeg anbefale hende.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Dr X skrev, for 1 minut siden:

Umiddelbart ligner det Pin der også annoncerer andre steder og kan besøges på en af klinikkerne. Hvis det er hende så er hun både frodig for en thai kvinde og yder god service inden for de nævnte discipliner og generelt dejlig i mine øjne. Så på den baggrund kan jeg anbefale hende.

mvh

Dr X

 

Ok, tak for info. Ved du om hun er til mere end de gængse discipliner? Dvs. super-/megafransk eller græsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 1 time siden:

Ok, tak for info. Ved du om hun er til mere end de gængse discipliner? Dvs. super-/megafransk eller græsk...

Superfransk fremgår af hendes annonce, græsk fremgår ikke og kun få thai piger tilbyder dette, så det er næppe en mulighed.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Dr X skrev, 1 time siden:

Superfransk fremgår af hendes annonce, græsk fremgår ikke og kun få thai piger tilbyder dette, så det er næppe en mulighed.

mvh

Dr X

 

Ok, det burde jeg have set... :-)

Kan du bekræfte, at det er hende på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit bedste skøn at det er hende, specielt baseret på billedet bagfra, du kan jo bare spørge hvis du bestiller tid.

 

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...