Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe gået og glædet mig til at se Malene igen. Har kun haft en enkelt oplevelse med hende før men hun har altid rumsteret lidt i mit baghoved. 

Igår faldt jeg over annoncen hvor hun reklamerer med ægte lesbisk og til en meget fornuftig pris synes jeg. 

Selv om jeg har prøvet lidt af hvert var det stadig på min to do liste og jeg skrev til pigerne som det første i morges.

Der blev svaret hurtigt og jeg fik aftalt en tid. Jeg var giga liderlig og faktisk lidt nervøs og kom lidt før aftalt tid. Døren blev åbnet af en spiltternøgen gudinde og et kæmpe smil, kys og kram. 

Jeg ventede ca 5 min og smed tøjet. 

Ind kom de to smukke piger og så gik festen igan. Malene startede med at råsnave mig og sekundet efter havde hun mine glatte boller i munden. Mens jeg slikkede grundigt på veninden. Vi væltede over i sengen stadig med Malene dybt koncentreret om min pik. Nu byttede de plads og veninden fik en ordentlig slikketur mens hun suttede løs på mig. Hold nu kæft det var frækt. Jeg var lige ved at springe i luften. 

Problemet med trekanter og alt for lidt tid er kondomskift så jeg valgte at koncentrere mig om Malene. Nøj hun er dejlig. Så naturlig smuk og nogle øjne man bare forelsker sig i. 

Samtidig formåede hun at kneppe både mig og veninden til begges store nydelse.

Hvor fanden møder man en kvinde som hende? Wow

Jeg kom med et brag og lå pludselig bare der på ryggen med en skønhed i hver arm. Det var toppen - en fantastisk følelse. Det bedste var at vi bare lå og sludrede bagefter. Ingen stress selv om jeg kun havde købt en cocktail. Ægte nærvær og smil gør altså bare en kæmpe forskel. Begge piger er bare hamrende søde og virker 100% glade for det de laver. 

Det er utvivlsomt den bedste købe sex oplevelse jeg har haft til dato. Tak for det.. 

Begge piger har kunstige bryster. Venindens super faste og Malenes bløde og naturlige. Malene har smuk kurvet krop som passer perfekt til hende. Veninden er lidt mere trænet men begge er super flotte. 

Sted 6/10

Service 10/10

Sex 10/10

Pris 10/10

Pigerne 10/10

Gentagelsesfaktor 100%

https://annoncelight.dk/showad/233353

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack för en god anmeldelse. Vill icke vare småaktig men hon kaller sig Marlene, icke Malene. Så då vi söker på Marlene her på EG kommer icke denne anmeldelse opp. Bra att vete bare.

Som jeg skrev i en anden tråd, Marlene er en stjerne både på sex party och one on one. Så Marlene med veninde bör vare ett meget gott alternativ för en trekant. Som stort fan av trekanter hoppas jeg neste gang ligger bedre i tid för mig. Lät som det var en dejlig cocktail!:D /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Forstår bare ikke helt menuen:  "superfransk med gummi". Troede jeg havde styr på koncepterne og lingoen :) 

Super fransk betyder for mig-  fransk med gummi på toppen, hvor der bliver slikket op og ned af skaftet og på kuglerne.

Er der ikke hvad super fransk betyder, eller har jeg misforstået noget? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 1 minut siden:

Super fransk betyder for mig-  fransk med gummi på toppen, hvor der bliver slikket op og ned af skaftet og på kuglerne.

Er der ikke hvad super fransk betyder, eller har jeg misforstået noget? :) 

Nok flere fortolkninger, min oplevelse er, at superfransk er helt uden gummi, mega fransk er også helt uden gummi men udløsningen tages i munden.

Blot til behagelig info.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 42 minutter siden:

Nok flere fortolkninger, min oplevelse er, at superfransk er helt uden gummi, mega fransk er også helt uden gummi men udløsningen tages i munden.

Blot til behagelig info.

1955

Jeg troede det hed mega fransk uden gummi. Man lærer noget nyt hver dag. Men jeg har skrevet som jeg har i annoncen, for at undgå misforståelser. :) Altså i forhold til om det er uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så som jeg förstått:

Superfransk er egentligen helt uden gummi.

Megafransk er med utlösning i mund.

Men då det på klinik er "safe blow" så kalles ju på klinik Superfransk den med gummi på toppen och som Marlene skriver. 

Så även om dansk er något andet så kallar jeg den med gummi på toppen den danske version av Superfransk;)

/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme opfattelse, kattjakt.

Men som jeg ser det er det dog ikke nogen endegyldig definition. Både superfrench og megafrench er omfattet af så meget begrebsforvirring, at hvis det betyder meget for én om det er med eller uden, så spørg pigen upfront ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 9 timer siden:

Jeg troede det hed mega fransk uden gummi. Man lærer noget nyt hver dag. Men jeg har skrevet som jeg har i annoncen, for at undgå misforståelser. :) Altså i forhold til om det er uden gummi. 

Har stadig besøg på klinik til gode, har ingen begrundelse - blot an antagelse af, at det er noget dyrere end øvrige steder, men efterhånden er thaisteder blevet ret så dyre hvis du skal have alt det du betaler for på en klinik - så måske det er dig næste gang? :-)

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...