Hop til indhold
Nielsen9000

Sonia i Brønderslev - Smiler stadig!

Recommended Posts

Smiler stadig :D

Var forbi Sonia i Brønderslev i går formiddag og som skrevet så er der stadig et smil på mine læber!

Sonia er en ung smuk petit pige hvor alt sidder lige som det skal. Hun har de mest perfekt ungpige bryster, flad mave og en røv der bare er så lækker. Jeg tænder helt klart mest på piger med en figur som Sonia og hendes profil lyver hverken om alder, vægt og højde, og billederne er 100% ægte! 

Jeg bestilte en halv time inkl. kys og superfransk. Startede med dejlige kys og kælen, derefter fik jeg et dejligt blowjob (lidt soft et af slagsene, men ganske okay) jeg fik slikket hendes dejlig glatbarberet fisse og sluttede af med dejlig sex. Hun er en lille pige og var meget stram (nok det strammeste jeg har prøvet) så det gik ikke lang tid før finalen kom :) Nåede heldigvis både forfra og bagfra. 

Absolut ikke sidste gang jeg har været forbi Sonia! Glæder mig allerede til næste gang.

Pas på Sonia, tror hun er ret ny i branchen ;)

Pige 10

Sex 9 (Dejlig GFE)

Sted 8

Link til Sexy Sonia

https://annoncelight.dk/showad/232979

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...