Hop til indhold
Frisk

Bedste massage med håndtrold på E45 ?

Recommended Posts

Hvor ved E45 (fra Århus til Padborg) får man den bedste gode faste oliemassage med enten en håndtrold eller et blowjob som afslutning - og hvad er prisen ?

Kører turen nu og kan godt finde en times tid :-D

Redigeret af Frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 23 minutter siden:

En "håndbold" den har jeg ikke hørt om før, men kun en håndtrol.

Pokkers mobilordbog - rettet nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 40 minutter siden:

Fra e45 til Vejle midtby er der kun få km, og her finder du et stort udvalg af thai steder. Bare søg på annoncelight.

Jeg har godt set på AL at der er Thai steder i Århus, Kolding OG Vejle - men er der nogen af stederne (og de kvinder der er der i dag) DU kan anbefale ?

Annoncer lovet ofte mere end der kan lveres så det er anbefalinger fra mennesker der har prøvet stedet/kvinden jeg søger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv koldingvej 144 og spørg efter Beer så er du helt sikker på du kan få hvad du ønsker både 1/2 og hele timer og blow uden hvis det er det du ønsker 

1/2 time med næsten alt dvs. både sex og blow 800 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misterbig skrev, for 5 timer siden:

kayly i vejle

Jeg blev opholdt på vejen så nåede det ikke i dag. Men tak for inputtene - de er skrevet bat øret.

Hvor finder man Kayly ?

Kan både Beer og Kayly give en god fast/hård gang olie massage  (gerne med en lille smule pirring) inden den omtalte "happy ending" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, 1 time siden:

Jeg blev opholdt på vejen så nåede det ikke i dag. Men tak for inputtene - de er skrevet bat øret.

Hvor finder man Kayly ?

Kan både Beer og Kayly give en god fast/hård gang olie massage  (gerne med en lille smule pirring) inden den omtalte "happy ending" ?

Prøv at søge lidt herinde. Det vil give dig svar på alle dine spørgsmål og mange andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...