Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft fornøjelsen af Marlenes selskab mere end et par gange de sidste par år, og hun skuffer aldrig: Smuk, sød og har nok givet mig de bedste oplevelser jeg har haft med en GP. 

Så at opleve hende med en veninde (hvis navn jeg helt glemte at få) var helt fantastisk.

Beskrivelse af Marlene er der masser af på EG og hendes profilbilleder passer meget godt mht krop mm, så dem vil jeg undlade. 

Veninden var lige så køn, med mørkt hår, og havde lige så dejlig krop som Marlene. Jeg vil skyde hende til at være i midt-tyverne.

Dejlig sex med to lækre og søde piger med masser af indlevelse fra begge, og jeg kommer helt sikkert igen. 

https://annoncelight.dk/showad/233353

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ju treffet Marlene mange ganger one on one och på två sexpartyn. Marlene er fantastisk på sex party. Vi er ju flere som er regulars på sex partyn som er enige att Marlene er en egte stjerne på party. :wub:

Jeg skulle gerne treffe Marlene och hendes veninde. Jeg er ju ett egte trekants fan som de som leser mine anmeldelser vet. Och jeg tenker att denne setup kan bli en meget dejlig lek på tre. Menage a trois at its finest.

Idag passede mig icke i tid då pigerne gick av sin vagt 14, men om Marlene med veninde laver dette igen er jeg meget intressered av att komme:D Jeg hoppas det blir sooner rather than later!;)  hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keldtolstrup
GoldenBoy skrev, den 9. august 2017 at 10:39:

"Veninden var lige så køn, med mørkt hår, og havde lige så dejlig krop som Marlene. Jeg vil skyde hende til at være i midt-tyverne."

I Marlens annonce står der at veninde er en lille blondine?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlenemc skrev, for 3 timer siden:

Hun fik farvet hår et par dage inden. Det er brunt nu. Det beklager  jeg. :)

Hun dog ligeså lækker med brunt som lyst hår... 

Hvornår igen Marlene ??? Knus Frankie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marlene, du er godt en lækkermås at se på :)

Er mere til one on one - er du til fodfetish og hvilken skostørrelse bruger du?

 

kh mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en af de heldige, der fik en (to) ekstra chance for at besøge duoen, og det var virkelig en super oplevelse.

Det er vild luksus at have to lækre og hotte piger for sig selv, og blive opvartet så intenst og kunne skifte imellem dem efter behag, selvom det også var lidt frustrerende at skulle vælge:P Her var der to søde, kysseglade piger, og hvis man kyssede den ene, fik man et blow imens, eller tog den anden i doggy, og ind imellem blev det krydret med lidt lesbisk. WOW. Og de obligatoriske kondomskift foregik så hurtigt, at jeg dårligt nok lagde mærke til dem. I øvrigt er klublokalerne hos MonCherie relativt kølige, hvilket var rart på en varm dag.

Den helt rigtige mix af GFE og PSE, og de to piger supplerer hinanden fint ved at være lidt forskellige typer der alligevel fungerer som et godt team

Hvis nogen overvejer en trekant for første gang, men ikke rigtigt ved om de kan magte det, så håb på, at Marlene og hendes frække veninde gentager en anden gang, for de forstår at gøre det hele legende let, og samtidig SÅ lækkert. Og prisen var ikke den sædvanlige 2 x fuld klinikpris, men meget rimelig i forhold til den helt specielle oplevelse.

100% anbefaling herfra. Og tak til lattermilde Marlene og den ret så frække veninde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 20 timer siden:

Jeg var en af de heldige, der fik en (to) ekstra chance for at besøge duoen, og det var virkelig en super oplevelse.

Det er vild luksus at have to lækre og hotte piger for sig selv, og blive opvartet så intenst og kunne skifte imellem dem efter behag, selvom det også var lidt frustrerende at skulle vælge:P Her var der to søde, kysseglade piger, og hvis man kyssede den ene, fik man et blow imens, eller tog den anden i doggy, og ind imellem blev det krydret med lidt lesbisk. WOW. Og de obligatoriske kondomskift foregik så hurtigt, at jeg dårligt nok lagde mærke til dem. I øvrigt er klublokalerne hos MonCherie relativt kølige, hvilket var rart på en varm dag.

Den helt rigtige mix af GFE og PSE, og de to piger supplerer hinanden fint ved at være lidt forskellige typer der alligevel fungerer som et godt team

Hvis nogen overvejer en trekant for første gang, men ikke rigtigt ved om de kan magte det, så håb på, at Marlene og hendes frække veninde gentager en anden gang, for de forstår at gøre det hele legende let, og samtidig SÅ lækkert. Og prisen var ikke den sædvanlige 2 x fuld klinikpris, men meget rimelig i forhold til den helt specielle oplevelse.

100% anbefaling herfra. Og tak til lattermilde Marlene og den ret så frække veninde <3

Påskønner din fine anbefaling ud i de der er blandt de fleste mænds vilde drøm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, 1 time siden:

Påskønner din fine anbefaling ud i de der er blandt de fleste mænds vilde drøm.

Tak.

Jeg har endnu ikke så mange trekanter på samvittigheden, men nok til at vide, at de kræver bedre kemi og engagement end et standard GP besøg for at fungere.

Marlene & Co. var langt den bedste trekant jeg har prøvet, og de levede op til eller overgik mine fantasier om en perfekt trekant. Jeg er ikke så meget til detaljerede reportager, men det var virkeligt frækt og intenst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...