Hop til indhold
hyggefætter

Hamburg for en nybegynder

Recommended Posts

Jeg er en kommer en smut forbi Hamburg i eftermiddag og har tænkt mig at bruge eftermiddag / aften på at hygge lidt om mig selv. Har ikke tidligere været her så alle gode råd modtages gerne, overvejer FKK men er ikke 100% sikker på det er noget for mig. Kunne godt tænke mig at høre hvad der ellers bydes på, har læst diverse tråde herinde men tænke der måske var nogen der havde noget nyt på hjertet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefætter skrev, den 9/8/2017 at 09:53:

Jeg er en kommer en smut forbi Hamburg i eftermiddag og har tænkt mig at bruge eftermiddag / aften på at hygge lidt om mig selv. Har ikke tidligere været her så alle gode råd modtages gerne, overvejer FKK men er ikke 100% sikker på det er noget for mig. Kunne godt tænke mig at høre hvad der ellers bydes på, har læst diverse tråde herinde men tænke der måske var nogen der havde noget nyt på hjertet.

Har du ikke tidligere prøvet FKK - så håber jeg du udnyttede chancen og fik en på opleveren.

Måske er FKK ikke 100% det vi kunne ønske, men næsten alt andet købesex i Hamburg er vand i forhold til FKK ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...