Hop til indhold
Mikkelcool

Tanya sexy and delicate girl in Odense C

Recommended Posts

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kig på hendes profil. Der har hun vedhæftet nogle anmeldelser af hendes besøgende, og de er ikke i tvivl om ægtheden af billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, den 9/8/2017 at 23:01:

Kig på hendes profil. Der har hun vedhæftet nogle anmeldelser af hendes besøgende, og de er ikke i tvivl om ægtheden af billederne. 

Har været forbi nu, billederne er ikke hendes, men hun dog stadig meget sød og smuk. Bestemt et besøg værd! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randy

Jeg ringede til hende for noget tid siden , hvor hun lød sød og imødekommende, og jeg havde egentlig tænkt mig at bestille et besøg ved hende. Men inden vi helt kunne få givet verbalt håndslag på det, så kunne jeg høre, at hun var i gang med at ryge en cigaret i telefonen. Så jeg trak lynhurtigt i bremsen og undlod alligevel i sidste øheblik at lave en aftale, da rygning for en kys-elsker og ikke-ryger som mig et af de største turn-offs overhovedet! Jeg tænkte, at jeg bare lige ville nævne det her så andre fanatiske ikke-rygere var klar over at hun nok er ryger!:) Men derudover kender jeg ikke rigtigt så meget til hende!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...