Hop til indhold

Recommended Posts

Kunne ikke længere vente på at Bee kom tilbage, og vidste godt at Bee's behandling får man ikke af andre, så var lige en tur forbi Nicha på samme adr. I Fredericia.

Må sige at hun er virkelig en smilende og sød pige, og noget må de 2 piger på adr. gøre rigtigt, da jeg mindst hørte Ringeklokken ved døren 4 gange mens jeg var der, og begge piger var allerede optaget

Efter lidt forviklinger om det nu var mig som havde bestilt, hun havde misforstået mit navn, så kom jeg ind på briksen i det mindste af de 2 rum. Af med tøjet og ned på maven, og Nicha går i gang med at trykke med hænder og albuer over hele kroppen. Derefter kommer der olie på og hun begynder massagen med tilpas tryk de forskellige steder (til min smag) og hun rammer også de steder som får blodet til at gå til hovedet ;-)

jeg vender mig om og får massage på fronten, også med berøringer til alt det blod som allerede er gået i humørpinden. Hun giver faktisk et rigtig godt blowjob med sug af boller og en tunge som kører som en ventilator, før hun begynder at køre op og ned af den. Da jeg lige skal have en pause, får jeg hende på ryggen og slikker hende (hun er en super god skuespiller af indtil flere orgasmer) på den gode måde. Så stiller jeg mig på gulvet og tager hende i doggy og derefter tager jeg hende i missionær indtil jeg kommer. 

Masser af øjenkontakt og masser af kys, og dejlige bryster med store stive brystvorter. Blow uden (ved kemi) og selvfølgelig sex med kondom

Nicha er virkelig sød og hjælper med at tage mit tøj af og på, og tørre og rengøre bagefter. Spørger mange gange om alt er godt, hun virker som en pige der gerne vil gøre mig tilfreds og er bange for ikke at gøre det godt nok.

men dejlig time til kr. 1200.- og gør det faktisk gerne igen.

og til jer som kender Bee, nej det er ikke som med Bee, det er der ingen som kan, men det er der henad

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, 1 time siden:

man kan få en 45 min til 800 kr. for det hele

Hvor kan man få 2 piger i 45 min for kr.800.- det er godt nok billigt. Det var jo 2 piger du spurgte om.

jeg har aldrig fået 45 min til den pris, selv kun med en pige på den adr.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må have været temmelig charmerende og udstyret med et bedre udseende end os andre;) 

Hører da gerne fra andre, der har været lige så heldige, så tror jeg godt jeg gider køre de ca. 100 km snart igen:D

Jeg synes måske også de 1200 jeg gav var lidt i den dyre ende, men det var nu en ret fed oplevelse og gør det gerne igen, hvis jeg lige kommer forbi.

Jeg kom forbi den lille lækre Thai tøs for omkring en måned siden og kan sagtens genkende ovenstående beskrivelse. Hun vil virkelig gerne please en.

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er mig @Decameron14 henviser til med udseende og væremåde, så er det ikke retvisende.

jeg er en gammel gut på ca.50 år, ganske almindeligt udseende, og ikke sporttrænet på nogen som helst måde, så altså ingen fotomodel. Jeg tror jeg tit får en god behandling ved pigerne, fordi jeg er venlig, imødekommende og blid. Jeg vil ikke gennemkneppe, voldbolle eller hvad andre tit skriver. Jeg vil bare have blid gensidig dejlig oplevelse. Jeg sætter aldrig forventninger for højt, så er det sværere at blive skuffet. Hvis jeg troede at alle var som Bee, ville jeg jo tit blive skuffet.

jeg bestiller også hvad jeg vil have inden jeg ankommer, og ikke i løbet af massagen. Så ved pigen allerede på forhånd hvad hun skal yde.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mr1time. Jeg tænkte nu på Henrik_Klausen, der skrev om prisen på 800 for 45 min.

Men det er rigtigt, at jeg kunne gendkende Nichas væremåde og udseende fra din udmærkede beskrivelse. Også selv om man får lyst til gennemkneppe hende ;)

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...