Hop til indhold
mindet

Thai/angel nøgen massage Amager?

Recommended Posts

Jeg har været forbi en gang, men det er vel en 3-4 år siden nu så alt hvad jeg skriver her skal tages med et gran salt, da det sagtens kan have ændret sig.

Da jeg besøgte hende havde hun kun en annonce i ekstrabladet så der var ingen billeder at gå efter. Jeg husker hende som en middel køn thai pige men med en udemærket krop. Billederne på annoncen kunne godt være af hende, men jeg giver dig ret i at de ser lidt mærkelige ud.

Den gang jeg var forbi arbejdede hun alene og det eneste ekstra der var på programmet var HJ. Jeg har aldrig været forbi igen - ikke fordi det var dårligt, men der er bare så mange andre rigtig gode steder at besøge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg er enig med Mike.

Det er en del år siden jeg var forbi, men dengang var det såmænd ganske udmærket.

Hun er nøgen under massagen, og der var tilbud om sex efterfølgende.

Jeg kunne såmænd godt finde på at kigge forbi igen en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har varit förbi 2ggr senaste 6 månaderna. Svårt att säga om det är hon på bilderna. Icke helt ung men fin kropp. Första gång 1 timme massage + HJ 700. Andra gång 45 min + BJ med regnrock till 800. 

/The Indian 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...