Hop til indhold
Solsort

Mariabella

Recommended Posts

Besøgte Mariabella sidste uge.

Fantatisk modtagelse med kys og kram. Ligemeget at hun hverken tales tysk eller engelsk.

Hun er smuk og sexet og havde ikke travlt med at få det overstået.

Lånte toilet vaskede mig godt og børstede tænder. Der jeg kom ind til skumle lokale blev jeg overfaldet af Maria der tungekyssede og var meget varm i blikket.

Vi tog hele turen rundt, med 69 og stillinger i hele lokalet. 

Desværre måtte jeg sige undskyld over, at grovbolle hende hårdt (er stor) vi aftalte at jeg skulle gøre det blidt bagfra selvom det skulle tage længere tid end aftalte halv time.

Hvilket syn at komme i hende, med den lækre mås at skue. Seancen fortsatte med kys og på gensyn.

Bestemt et besøg værd.

pigen 10 stedet 7 

God jagt derude .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solsort skrev, for 8 minutter siden:

Vesterbro 32 Odense

Det er det vi i mine unge dage kaldte en adresse. Annoncerer hun ikke på nettet, så der kan laves et link til denne?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har en ikk god oplevelse med hende :( jeg havde bestilt 45 min med analsex men da vi skulle til analsexen så kunne hun max 2 min og lignede en der var ved at dø :( og jeg måtte næsten ikk røre hendes bryster .. men der var da et plus ved hende og det er hendes bj det kan hun sgu finde ud af og hun tog den helt til roden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte M.B. her søndag morgen.. ikke på Vesterbro, men andet sted i byen..

Døren holdt hun åben, så enhver der kom i opgangen kunne se en let påklædt kvinde..

Blev modtaget med kys kram og der blev sagt noget, temmelig højt, så naboerne ved at nu er der kommet besøg..

Hun ser godt ud, lækker krop, desværre silikone patter,  men med dejlige vorter, de var værd at lege med..

Hun fatter ikke en brik af hvad der bliver sagt eller ønskes..

Fik et hurtigt bad, betalte og et starter blow,  ned med hende og trusserne af, en lækker pussy som smagte dejligt.

M.B kom med lidt falske lyde, som ikke ligefrem op hissede mig.

Så blev det M.B. tur igen, til et rigtig godt  blow, jeg foreslog 69 til udløsningen kom..

Kontakt= 0

Modtagelse= 2 åben dør mens der gives knus og kys.

Sexen = 7

Gentagelse= -

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jambajamba skrev, for 14 timer siden:

En der ved om hun giver sorte kys til ham??

Ved jeg ikke om hun gør, men tror desværre det er meget svært at få forklaret hende hvad du ønsker. Hendes engelsk kundskaber er nærmest ikke eksisterende og tysk er heller ikke for godt. Men - du kan jo finde et billede på nettet af en kvinde der giver en mand sorte kys og på den måde få hende til at forstå hvad du mener. 
Held og lykke med foretagendet. Var hos hende første gang hun var i Odense og hun virker som en rigtig sød og omgængelig kvinde. :-) Kunne sgu godt finde på at besøge hende igen på et tidspunkt. Dog ikke for at få sorte kys, men hver sine lyster for sine penge. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...