Hop til indhold
prøvemanden

Sweet blonde girl

Recommended Posts

Hej,

prøvemanden fik lyst og overveje at ringe til den faste, men hun er på sommerferie, hun havde sagt jeg kunne forstyrre for en quicky, for hun trængte også til sex i hendes ferie...

men vil ikke forstyrre ferie, så tænke  prøve en ny og en blondine, selv om jeg normalt ikke er til blondiner,

Kigger på anonnce, der er kommet mange udenlandske kvinder i Århus...

vælger https://annoncelight.dk/showad/230246

Billeder ser jo flotte ud...

Ringer og aftaler et møde med hende, der er ude på marselis boulevard, stedet har en som hun beskriver en fin P-plads, dog obs jeg at der kun er en kort parkering for biler som ikke hører til i område...

hun snakker engelske..

Man ringer når man er der, så man kan guides det sidst stykke.

Billeder er ikke ægte, hun er nok blond, men farvet, ikke så slanke, mere butte, ej heller så gode bryster, de hænger mere og ikke så store..

Men hun sød og venlige...

Så starten er ikke for god, men hun sød og aftaler en ½ time tid...

skuffet, blow er så set ok, men en del hånd, men ok blidt, men hun vil gerne slutte hurtigt af med blow og så sex, så vi går igang, sex er husmor, hun sød og rare hele vejen, men kedelige sex... 

pigen er lidt passiv, men villige til at flytte rundt, som jeg ønsker... afslutte i doggi, men er ikke helt tilfreds...

Skulle ikke have fulgte min mavefornemmelse og ringe til min faste.. men ville ikke ulejlighed hende her i sommerferien:-)

Samlet set 6

Er du  til sex med en blond pige, som lidt butte, og sød+ venlige fint sted, men ønsker du mere så det ikke her.

Pigen: 5 billeder er ikke ægte, hun faktisk almenlige pæn og sød, giver lidt nabopigen som fræk, men billeder er mere model, havde der været ægtebilleder...havde hun sat billeder af hvordan hun ser ud, så 7.

stedet: diskret nok, ikke for dårlige gående, der er trapper du skal op.. OBS på p plads så du ikke får en bøde...

Prisen 6: standart i DK efterhånden, vil nok tage det til overenskomst forhandlinger omkring monopol;-) men burde nok være lavere.... 700 -800 kr ville være på plads for en halv time med hende...

prøvemanden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV!

Skulle have fulgt min mavefornemmelse og tjekket forummet FØR jeg besluttede mig for at bestille tid...

Nu overvejer jeg ret meget at aflyse - der er masser af gode alternativer for tiden som du siger :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i sidste uge og kan tilslutte mig Prøvemanden. 

Det er bestemt ikke pigen på billederne. Hun gemte sig under en lang chemisse , så for sent fortrød jeg. Hængeende bryster, adskillige kilo og år mere på bagen, samtsmå  stønnelyde, selv når vi ikke dyrkede sex ;-). men sød og samarbejdsvillig. Kommer bestemt ikke igen. Skal jeg have sex med lukkede øjne er det den forkerte ;-)

 

https://annoncelight.dk/showad/230246

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...