Hop til indhold
Kim Madsen

Fast Milf kvinde eller unge pige søges

Recommended Posts

Søger en fast Milf kvinde eller Ung pige med store bryster  C90 og derover der vil se mig til fast sex som savner og tænder på intimt sex hygge og kys af moden fræk mand slank muskel der elsker sex.

Det skal være hos dig det sker.

Er der nogen derude som er åbne over for tilbudet. DET SKAL VÆRE AF REN FORNØJELSE SKYLD OG IKKE PENGE.

KUN SERIØSE HENVENDELSER ØNSKES  da jeg er mangler dig.

Det drejer sig om 1 gang ugeligt eller efter behov.

Skriv venligt på mail herinde og oplys dit sms nummer så vi kan aftale nået.

Mvh Kim

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe.

Og til hende med de store bryster, der læser med på dette købe-sex-site, og som hellere vil gøre det gratis: Kan du ikke også sende mig en mail? Bare så vi kan aftale nærmere.

Jeg selv svarer kun seriøse henvendelser i den forbindelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

Hehe.

Og til hende med de store bryster, der læser med på dette købe-sex-site, og som hellere vil gøre det gratis: Kan du ikke også sende mig en mail? Bare så vi kan aftale nærmere.

Jeg selv svarer kun seriøse henvendelser i den forbindelse

Jaeh... Skulle der sidde nogle kvinder derude med bryster i den mindre størrelsesorden (her taler vi under C90), som tænker "Jamen hvad så med mig?" så bare rolig - jer skal jeg nok tage mig af.

 

Kun seriøse henvendelser, tak.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor der er vilje er der en vej. Så længe du selv tror på det skal det nok lykkedes for dig.
Håber dog du finder en anden løsning til noget billig fisse, for den med en efterlysning skal du ikke forvente for meget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 29 minutter siden:

Hehe.

Og til hende med de store bryster, der læser med på dette købe-sex-site, og som hellere vil gøre det gratis: Kan du ikke også sende mig en mail? Bare så vi kan aftale nærmere.

Jeg selv svarer kun seriøse henvendelser i den forbindelse

Jeg tror nok min mail-box er ved at løbe over..... jeg synes ellers jeg var ret explicit i mit behov for seriøse henvendelser og ikke alt det useriøse en-gangsnoget dér....

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med det :)

Men ja, er der nogen frække kvinder som vil mødes gratis, så skriv lige en besked.
Jeg kan samle alt fra IKEA. Og så jeg god til at bage kage - fristet?

KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 1 time siden:

Søger en fast Milf kvinde eller Ung pige med store bryster  C90 og derover der vil se mig til fast sex som savner og tænder på intimt sex hygge og kys af moden fræk mand slank muskel der elsker sex.

Det skal være hos dig det sker.

Er der nogen derude som er åbne over for tilbudet. DET SKAL VÆRE AF REN FORNØJELSE SKYLD OG IKKE PENGE.

KUN SERIØSE HENVENDELSER ØNSKES  da jeg er mangler dig.

Det drejer sig om 1 gang ugeligt eller efter behov.

Skriv venligt på mail herinde og oplys dit sms nummer så vi kan aftale nået.

Mvh Kim

 

Okey...jeg må indrømme at denne joke tager fat...godt i fangede den. Eller hvad...

He he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men man ser da sommetider annoncer, som denne her inde på Annoncelight. Hvor ældre mænd annoncer efter helt unge piger. Jeg tænker tit: Fuck at nogen kan være så naive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 28 minutter siden:

Okey...jeg må indrømme at denne joke tager fat...godt i fangede den. Eller hvad...

He he

Dine andre indlæg taget i betragtning, virkede det nu ellers som om at du mente det ganske seriøst, i hvert fald indtil der blev lavet fis med dit indlæg. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
gerog skrev, for 58 minutter siden:

Held og lykke med det

Men ja, er der nogen frække kvinder som vil mødes gratis, så skriv lige en besked.
Jeg kan samle alt fra IKEA. Og så jeg god til at bage kage - fristet?

KUN SERIØSE HENVENDELSER TAK

Hehe du go :Dgriner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Iscenesat Virkelighed skrev, for 25 minutter siden:

Dine andre indlæg taget i betragtning, virkede det nu ellers som om at du mente det ganske seriøst, i hvert fald indtil der blev lavet fis med dit indlæg. :D 

Spot on...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 58 minutter siden:

Dine andre indlæg taget i betragtning, virkede det nu ellers som om at du mente det ganske seriøst, i hvert fald indtil der blev lavet fis med dit indlæg. :D 

Tror faktisk den var seriøs :-) indtil der kom en øjenåbner ..... eller 7. Så er det altid et godt træk at trække joke-kortet op af hatten :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 7 minutter siden:

Tror faktisk den var seriøs :-) indtil der kom en øjenåbner ..... eller 7. Så er det altid et godt træk at trække joke-kortet op af hatten :-)

Ja selvfølgelig. Man kan jo lige så godt prøve :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor læser du ikke dine pb'er??? Har sendt dig en meget seriøs én, da jeg simpelthen ikke kan stå for en slank muskel.

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Dine andre indlæg taget i betragtning, virkede det nu ellers som om at du mente det ganske seriøst, i hvert fald indtil der blev lavet fis med dit indlæg. :D 

Ikke seriøst..ville se hvordan folk svarede omkring dette. Blev dog godt nok overrasket over diverse mail med grove hentydninger og andre med go spirte...

Taget i betragtning ...en stor joke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 17 timer siden:

Hvorfor læser du ikke dine pb'er??? Har sendt dig en meget seriøs én, da jeg simpelthen ikke kan stå for en slank muskel.

Send den videre til mig. Hvis du altså tør at få et svar tilbage? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 1 time siden:

Send den videre til mig. Hvis du altså tør at få et svar tilbage? ;)

 

Er det da dig på dit profilbillede? For så er jeg klar!

Ellers smider jeg en anmeldelse af dig under falsk markedsføring... B):P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Er det da dig på dit profilbillede? For så er jeg klar!

Ellers smider jeg en anmeldelse af dig under falsk markedsføring... B):P 

Selvfølgelig er det hans profilbillede. Vi har da alle rigtige profilbilleder, og du ser da nøjagtigt ud, som jeg husker dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 timer siden:

Er det da dig på dit profilbillede? For så er jeg klar!

Ja det er mig. :) Du skal være meget velkommen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Vi har da alle rigtige profilbilleder

Nu kan jeg i hvert fald selv leve op til udsagnet "keep it real"... 

Jer tror jeg ikke på! B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...