Hop til indhold
lhrn

priser i flensborg

Recommended Posts

Jeg har søgt lidt på dette forum og fundet forskelligt men er der nogen der er opdateret på pris nievuet man skal forvente at betale I Flensborg for 30/60 min.

 

takker

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
mælger skrev, for 8 timer siden:

30 min 50Euro

Er der stadig steder man kan få det til den pris? De fleste af pigerne på sexnord tager 70-80 euro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring siger:

30 min 80€

60 min 130€

Ekstra for sport i 2eren.

Nogenlunde samme priser hos thaierne.

De fleste lejer sig ind på ugebasis, til priser der er meget høje i forhold til huslejepriserne i Flensborg.

Annoncer på Fairgirl og Sexnord koster også kassen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, den 07/08/2017 at 20:58:

Er der stadig steder man kan få det til den pris? De fleste af pigerne på sexnord tager 70-80 euro.

Kaiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring siger også 50 euro i Flensborg, nogen opremser først en lang liste, men så siger man bare, at man har 50 euro. Har fået glimrende service af den grund. Fatter stadig ikke, at nogen gider arbejde i Kiel, hvor standard prisen på Laufhaus kun er 30 euro. Jeg er begyndt at give dem 50 euro i Kiel og siger så, at jeg gerne vil have med fransk uden og fisseslik, og så får jeg en god tur uden hastværk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, den 10/8/2017 at 13:51:

Fatter stadig ikke, at nogen gider arbejde i Kiel, hvor standard prisen på Laufhaus kun er 30 euro. Jeg er begyndt at give dem 50 euro i Kiel og siger så, at jeg gerne vil have med fransk uden og fisseslik, og så får jeg en god tur uden hastværk. 

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår hvordan du bærer dig ad - synes mine erfaringer med Laufhäusern, altid har været at såsnart de har fat i pikken, så er det kun prisen, der stiger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da kedeligt at høre. Når sandheden skal frem, så tror jeg alle sammen uanset alder og udseende møder den slags piger. Men jeg synes nu alligevel jeg har været heldig i Kiel, hvor jeg for en uge siden var sammen med en fin lille model fra Madrid. Fin service uden hastværk samt masser af FN. 

Jeg har også et par faste piger, som jeg gerne besøger. De leverer hver gang, fordi de ved jeg kommer igen. Og med tiden har vi talt sammen så mange gange, at vi ved lidt om hinanden. 

Jeg ved også godt, hvad de betaler per dag for et værelse, så jeg forstår godt, at de forsøger at sælge ekstra. Der skal 3 - 4 ture til, førend de i det hele taget begynder at tjene penge. Så det er ikke noget de bliver velhavende på ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexlife skrev, den 13/8/2017 at 16:17:

Der skal 3 - 4 ture til, førend de i det hele taget begynder at tjene penge

Det bliver så heller ikke nemmere af at kunderne ikke kommer igen, når de udsættes for optrækkeri ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...