Hop til indhold
Tinderbox

sugarrushhh - Aarhus

Recommended Posts

Hej igen :-) Jeg vil bare nævne, at jeg for noget tid tilbage tog en for holdet og mødtes med sugarrushhh. Hun er en sød og pæn pige lidt til den buttede side.
Hun sutter en fin pik og sex er også ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser
Tinderbox skrev, den 27/10/2017 at 12:20:

Hej igen :-) Jeg vil bare nævne, at jeg for noget tid tilbage tog en for holdet og mødtes med sugarrushhh. Hun er en sød og pæn pige lidt til den buttede side.
Hun sutter en fin pik og sex er også ok :)

Redigeret af Smukkeoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser
Smukkeoplevelser skrev, 1 time siden:

 

Hej med dig "Tinderbox"
Jeg blev simpelthen nødt til at oprette en profil, for at besvare denne tråd, da det er mig du har skrevet om. Jeg synes ikke det er specielt sjovt at finde en anmeldelse af sig selv online og jeg tænker, at du nok ville have det på samme måde, hvis jeg skrev en anmeldelse af dig? :) 
Hvad mener du med at tage en for holdet? Jeg har været sammen med få personer inde fra SD og derfor tror jeg også godt jeg ved hvem du er. Jeg har ledt efter en fast elsker/daddy og anser bestemt ikke mig selv for at være et form for "produkt/vare" man kan skrive en anmeldelse af. 
Måske man skulle oprette en tråd, hvor "os sugarbabes" kan begynde at anmelde jer sugardaddies ift. hvor gode eller knap så gode vi synes I er i sengen? :)
Jeg ved godt, at der er piger der er professionelle, som synes det er fedt at få ros og feedback på deres arbejde, men for mig gav det mig altså en knude i maven at finde denne beskrivelse af mig. Tænker at nogle af de andre piger du har skrevet om også ville blive ret kede af det, hvis de så hvad du havde skrevet.
Jeg er først lige blevet opmærksom på, at dette univers fandtes og søgte derfor på mit navn herinde. Jeg ved i hvert fald, at jeg fremover altid vil bede de relationer jeg møder, om ikke at skrive om mig online. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Rigtigt godt svar, tak for dit indspark - nok meget sundt for os "sugardaddies" at få lidt perspektiv på at der kan være forskel på prostitution og sugardating :) 

Kan udover det forestille mig at der også er "professionelle piger" der ville finde formuleringerne i anmeldelsen en annelse kolde. Men det er ren spekulation :) 

MvH

En tidl. Sugardaddy 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser

Tak for dit svar og opbakning Sparkster :-)
Jeg må sige, at jeg havde haft bedre forståelse for det, hvis det havde foregået ved, at Tinderbox havde spurgt "Er der nogen der har erfaring med Sugarrushhh, er hun reel nok, for jeg har svært ved at finde ud af det?" Og nogen så har svaret "jeg har mødt hende, hun er en sød pige". 
Men den der med, at han svarer på sin egen tråd uden at der faktisk har været nogen interesserede eller inputs fra andre...  det synes jeg virker rimelig underligt. Jeg ved ikke hvad han får ud af at skrive ud om mig: "ok sex, fint bj, lidt buttet pige". På trods af at det ikke på den måde er negative ord, så synes jeg bare stadigvæk det er en mærkelig og kold beskrivelse af mig, som er et meget varmt, kærligt, opmærksomt og følsomt menneske.
Jeg har (næsten) altid først haft kemimøde uden sex og et sådant møde for mig, har altid været med henblik på at få finde en partner til en fast relation, der ikke bare handler om sex for penge, men også om at få nogle gensidige gode og lækre oplevelser sammen. Jeg ved selvfølgelig godt at det er forskelligt hvordan ens syn på sugardating er, men jeg føler mig i hvert fald ikke selv som en vare og jeg føler mig lidt bedre end den der beskrivelse :)

Redigeret af Smukkeoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Trådstarters motivation skal jeg ikke er gøre mig klog på, men tonen ligger tæt op af det man ellers ser i de mindre... skal vi sige passionerede anmeldelser herinde (i alle kategorier).

Forummet her er fantastisk (og skræmmende) dokumentation, for hvor forskelligt folk kan se det samme emne, Især i forbindelse med sugardating, har jeg også følt mig trådt grundigt over fusserne - om det så har været fair eller ej :) Tror godt jeg kan sætte mig lidt ind i at det ikke er særlig rar læsning for dig. Så er det jo godt at der er rig mulighed for at "svarer igen" :) 

Den der med "Sugarbabes" der anmelder "Sugardaddies" har vist været forslået før, jeg tror desværre ikke der er bruger base for det herinde, men "de lyserøde" har vist nok deres eget private forum. Så var der vist også en der for ikke så længe siden, skrev noget om en lukket facebook-gruppe for "Sugarbabes" - det var måske værd at undersøge som et muligt "fjols-filter" :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser

Tak igen for dit input Sparkster :)
Jeg tror også bare det var for lidt at sætte det på spidsen. Jeg har ikke selv noget behov for at anmelde nogen sugardaddies, men når en som Tinderbox skriver hvordan hans oplevelse var med mig, får jeg selvfølgelig lyst til at svare tilbage og fortælle hvordan min oplevelse var med ham (men nu er jeg desværre ikke 100% sikker på hvem det er, da det står lidt mellem to mulige personer og egentlig så har jeg heller ikke lyst til at udsætte nogen for den slags). 
Hvis Tinderbox havde skrevet "nu har jeg mødt hende, hun var en dejlig pige og en god oplevelse, men det blev desværre aldrig rigtig til mere", så var jeg ikke blev ramt på samme måde. 
Jeg tænker måske at det er noget som jer mænd der læser denne tråd kunne tænke lidt over fremover, altså hvordan tonen er i det I skriver om pigerne. Husk der er "risiko" for at vi også kommer ind og ser hvad I skriver og husk at vi også er mennesker med følelser :)

 

Redigeret af Smukkeoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Undskyld Smukkeoplevelser,men jeg har svært ved at se hvad der er stødende ved tonen i Tinderboxs 2 indlæg? Eneste minus er kortfattetheden.

For  mig og se,er det dig der vælger og modtage penge for sex uden at sætte dig ind i alle vilkår. Du er prostitueret på lige vilkår med alle de lyserøde herinde,med mindre du kommer med en god og saglig forklaring på forskellen mellem sugardating og prostitution.Godt nok søger du faste relationer med gensidige fornøjelser,men det er altså ikke nok til at gøre en forskel:)

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser
Enzo L'uri skrev, for 3 minutter siden:

Undskyld Smukkeoplevelser,men jeg har svært ved at se hvad der er stødende ved tonen i Tinderboxs 2 indlæg? Eneste minus er kortfattetheden.

For  mig og se,er det dig der vælger og modtage penge for sex uden at sætte dig ind i alle vilkår. Du er prodtitueret på lige vilkår med alle de lyserøde herinde,med mindre du kommer med en god og saglig forklaring på forskellen mellem sugardating og prostitution.Godt nok søger du faste relationer med gensidige fornøjelser,men det er altså ikke nok til at gøre en forskel:)

Enzo

Ja, det er også en form for prostitution at være sugarbabe, men derfor behøver han vel stadigvæk ikke udlevere mig på den måde? Lad mig vide, hvad får han ud af at skrive det og hvad får du ud af det? Altså, hvad skal det til for at skrive det om mig? Jeg er jo ikke engang til 'rådighed' længere på min Sugarrushhh profil?
Derudover er jeg faktisk ikke engang sikker på, om den person gav mig nogen penge. Jeg har haft en del møder hvor vi blot har gået en tur og snakket uden det blev til mere og jeg har også mødt mænd på SD uden penge involveret, men hvor han fx blot tog noget sushi med hjem til mig eller betalte for hotellet vi mødtes på. Jeg har som sugarbabe aldrig sagt eller bedt om et bestemt beløb fra en mand, det har jeg altid ladet være op til dem, hvordan de har lyst til at være min sugardaddy. Der er nok forskel på sugarrelationer, men for mig kommer relationen og god sex først. Dette betyder også at jeg ikke har lyst til at kræve penge af nogen mænd, det skal komme fra dem selv, at de har lyst til at give mig et eller andet og kan mærke at det er noget jeg bliver glad for og gør en forskel for mig. 
Alt i alt synes jeg nok i virkeligheden bare det er ubehageligt at jeg ikke helt ved præcist hvem Tinderbox er, fordi jeg frygter at det er en person jeg har holdt af, som har skrevet det - og jeg måske har troet at han tænkte anderledes om mig end at jeg blot var 'et stykke kød der sutter en ok pik og ok sex'.
Hvorfor ikke bare skrive "Hun var et godt møde/dejlig pige" istedet? 
Igen, bare husk at vi piger også læser hvad I skriver og tænk over, om det er noget I selv ville have det fint med at andre skrev om jer eller ej.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg ved godt hvor du vil hen,og det havde også været god stil med lidt flere detaljer,men han udlevere dig på ingen måde. Han sender bare et kort signal til andre betalende på SD om at han ikke var gået forgæves:)det er min holdning til hans indlæg.

du befinder dig på et anonymt forum som består af mænd der vælger at betale for sex. Her er der klare retningslinjer,og han hverken udlevere dig eller skriver i nedladende tone.Måske evner han bare ik større bidrag? Hvis han ikke er fuld af løgn vil det nok være muligt og huske ham blandt de få:)

ja jeg lod mig gerne anmelde hvis jeg blev betalt for mine ydelser;)

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukkeoplevelser
Enzo L'uri skrev, for 16 minutter siden:

Jeg ved godt hvor du vil hen,og det havde også været god stil med lidt flere detaljer,men han udlevere dig på ingen måde. Han sender bare et kort signal til andre betalende på SD om at han ikke var gået forgæves:)det er min holdning til hans indlæg.

du befinder dig på et anonymt forum som består af mænd der vælger at betale for sex. Her er der klare retningslinjer,og han hverken udlevere dig eller skriver i nedladende tone.Måske evner han bare ik større bidrag? Hvis han ikke er fuld af løgn vil det nok være muligt og huske ham blandt de få:)

ja jeg lod mig gerne anmelde hvis jeg blev betalt for mine ydelser;)

Enzo

Udlevere var nok også et forkert ordvalg, for man kan selvfølgelig ikke finde frem til mig som person ud fra mit brugernavn. Men en risiko ved at I skriver om os herinde på den måde er også, at vi så bare skifter vores brugernavn, så man alligevel ikke kan finde os på det navn I skriver om :)
Det eneste jeg bare ville sige var, at jeg synes det vil være god stil lige at tænke sig om en ekstra gang før man skriver noget om nogen herinde, fordi personen bag også kan risikere at læse med. Nu har jeg jo læst lidt rundt herinde og kan også sagtens se, at det der er blevet skrevet om mig er pænt i forhold til hvad der ellers kan blive skrevet.
Jeg blev nok bare lidt chokeret over det her univers, da jeg ikke var klar over at det åbenbart er et vilkår man skal acceptere som sugarbabe, at folk skal have lov til at skrive om en hvad de har lyst til. 
Igen, jeg synes det er okay at han skriver at han ikke gik forgæves, der er bare forskel på hvordan man skriver det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...