Hop til indhold

Sofie Brandvarm - super oplevelse!

Featured Replies

Skrevet

Kære venner

Jeg har i dag haft fornøjelsen af at aflægge Sofie Brandvarm et besøg... og sikke dog et besøg!

Sofie ligger i den prismæssigt højere ende end gennemsnittet, men når man oplever en pige, som er total afklaret og dedikeret, så er det sgu egentlig fair nok. Der er ingen tvivl om, at Sofie kan lide det hun laver. Hun kan bare godt li' sex - meget enkelt.

Hun er top-fræk - som virkelig fræk. Hun er ikke en silikone-bombe. Det er meget naturligt det hele. Er du til en ungarsk plastic-tøs, så er dette nok ikke lige dig - men tro mig når jeg skriver, at hun i den grad kan sit shit. 

Vi lagde ud med en lap-dance (Sofie og også stripper), og inden længe havde hun sjoveren i munden. Ultra-fræk øjenkontakt og et bare helvedes godt blow gjorde, at jeg måtte fyre den af første gang. 

10 minutter efter var vi på den igen. Jeg var medtaget efter den første omgang, men med lidt håndarbejde fra mig selv, imens at Sofie legede med sig selv gjorde, at jeg kom i mål. 

Så lang historie kort. Afsted med jer, for hun er bare fræk og skide sød.

Sofie, hvis du læser med, så ses vi forhåbentlig igen. Jeg bliver nødt til at prøve en tur mere, hvor din veninde er med :-)

Skrevet
  • Author

Ja, det er selvfølgelig en god pointe med linket. 

Ja, det er hende! Tak for hjælpen :-)

Skrevet

Høre den ikke til i jyllandstråden?

Skrevet

Annoncen er nu fjernet....

Skrevet
  • Author

Sofie var på visit i København, og kommer vist snart herover igen. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tager hun pikken til roden, og sluger hun?

Redigeret af Lizardbizkit

Skrevet
Lizardbizkit skrev, for 6 timer siden:

Tager hun pikken til roden, og sluger hun?

Man må give dig credits for at stille meget præcise spørgsmål. :D

Skrevet

Besøgte også denne skønhed, hun er helt perfekt! Tag afsted næste gang drenge!!

• 4 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om hun er til Hår på brystet eller hun vil have mænd der er helt barberet?

Skrevet
  • Author

Jeg har hår på brystet og det lod ikke til at genere hende. Det var dog heller ikke så hun kommenterede at det var fedt. 

Tænker at det ikke er det der betyder mest for hende. 

God tur - anbefalelsesværdigt!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.