Hop til indhold

Recommended Posts

Kære venner

Jeg har i dag haft fornøjelsen af at aflægge Sofie Brandvarm et besøg... og sikke dog et besøg!

Sofie ligger i den prismæssigt højere ende end gennemsnittet, men når man oplever en pige, som er total afklaret og dedikeret, så er det sgu egentlig fair nok. Der er ingen tvivl om, at Sofie kan lide det hun laver. Hun kan bare godt li' sex - meget enkelt.

Hun er top-fræk - som virkelig fræk. Hun er ikke en silikone-bombe. Det er meget naturligt det hele. Er du til en ungarsk plastic-tøs, så er dette nok ikke lige dig - men tro mig når jeg skriver, at hun i den grad kan sit shit. 

Vi lagde ud med en lap-dance (Sofie og også stripper), og inden længe havde hun sjoveren i munden. Ultra-fræk øjenkontakt og et bare helvedes godt blow gjorde, at jeg måtte fyre den af første gang. 

10 minutter efter var vi på den igen. Jeg var medtaget efter den første omgang, men med lidt håndarbejde fra mig selv, imens at Sofie legede med sig selv gjorde, at jeg kom i mål. 

Så lang historie kort. Afsted med jer, for hun er bare fræk og skide sød.

Sofie, hvis du læser med, så ses vi forhåbentlig igen. Jeg bliver nødt til at prøve en tur mere, hvor din veninde er med :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hår på brystet og det lod ikke til at genere hende. Det var dog heller ikke så hun kommenterede at det var fedt. 

Tænker at det ikke er det der betyder mest for hende. 

God tur - anbefalelsesværdigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...