Hop til indhold
MizzAnne

Joys sexklub i Aarhus

Recommended Posts

Har lidt gået og vendt tanken om at tage på Joys i Aarhus med en lækker fyr... er der nogen, der har erfaringer med klubben? Er lidt pirret af tanken om at andre kunne kigge med og omvendt :P og så ved man jo ikke, hvad der så kunne ske ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moondog

Hej

Har været der flere gange.

Både ops and downs

Nogle gange er det det rigtig fedt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moondog

Alle bliver lukket ind.

For det meste flest mænd.

Men man jo aftale at mødes der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moondog skrev, for 6 minutter siden:

Alle bliver lukket ind.

For det meste flest mænd.

Men man jo aftale at mødes der.

Det var jo det, jeg tænkte over lol - og på, om der var pænt og rent og man selv kan vælge hvad, hvordan osv lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange, og min oplevelse er, at der er en meget afslappet og åben stemning.
Det afhænger naturligvis også af, hvem der er tilstede den pågældende dag/aften. Som kvinde/par kan man godt være udsat for at blive 'forfulgt', når man rejser sig fra en sofa i hyggeområdet, men et nej tak respekteres. Gæsterne er, som folk er flest .. pæne/grimme, tykke/tynde, yngre/ældre.

Klubben er ren og pæn uden at være prangende. Hvis man vægter lækre omgivelse højt, er Tucan nok et bedre bud (hermed være ikke sagt, at Joys er ulækker :D ).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu må jeg jo heller ikke reklamere herinde :P og jeg er god til regler - selvom jeg også kan lide at bryde nogle af dem lol

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MizzAnne

Jeg har selv tænkt på at besøge en Klub men nok mest pga deres gynge og gynækologstolen. :-P

Mon ikke der findes en fræk seriøs fyr som vil joine dig ?

Dejlig Søndag til dig.

Kram

StudineMILF :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joys er et dejligt sted, dejlig fræk og afslappende atmosfære med mange muligheder. Åbne rum, lukkede rum, darkroom, sm rum, gynækologbænk, gynge, sybian, gloryholes, spejlrum så man kan kigge ind men ikke ud, bad og sauna.

Jeg er kommet der en del gennem de sidste 10 år ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Hej MizzAnne

Jeg har selv tænkt på at besøge en Klub men nok mest pga deres gynge og gynækologstolen. :-P

Mon ikke der findes en fræk seriøs fyr som vil joine dig ?

Dejlig Søndag til dig.

Kram

StudineMILF :)

 

Det lyder da bare alle tiders :)

Tusind tak, StudineMILF - og lige over :wub:

Redigeret af MizzAnne

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Mizz.. Jeg vil da gerne følge dig derned ;)

jeg kender stedet rimelig godt, og så er jeg også ret lækker ;);) dog kommer den slags selvfølgelig an på smag og behag :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...