Hop til indhold

Recommended Posts

Fik massage der i sidste uge og ikke mere.

Pigen kunne ikke massere eller pirre, tror at jeg var ude af klappen i løbet af 40 min.

Hun har været i hedemannsgade for et års tid siden tror jeg.Behøves ikke at rende ind i hende igen.

Der var 3 på vagt denne dag men jeg trak en nitte.

De reklamere med nuru i vinduet som det eneste sted i Århus. Den oplevelse har jeg tilgode men så skal pigen være mere om sig.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for en eller to måneder siden, husker ikke, om jeg gav 1000 eller 1200 - jeg spurgte specielt til nuru.

De har indrettet et lille rum til venstre ved indgangen med en stor sort nurumadras på gulvet med høje sider som et kar - gad vide, hvordan de gør den ren, noget af et arbejde, så nu ren ud, da jeg var der.

Der var flere piger, men tror kun, at den ene gav nuru. Hun var både ung og køn, lille og slank - husker ikke navnet. Hun brugte osse nurugel. Brusebad både før og efter (alene).

Jeg synes body to body delen var alt for kortvarig og slet ikke som i videoerne, og det var den del, jeg havde set mest frem til. hun foretrak sex i siddende ridestilling med mig på ryggen (små dejlige bryster), ingen 69 og det aftalte blow uden blev til et blow med - måske sprogproblemer - gad ikke protestere...

Lidt skuffet - har stadig en mere rigtig nuruoplevelse til gode, hvor man virkelig mærker glidende bryster og vulva mod sin nøgne krop.

ikke mit yndlingssted, men trods alt nyt at prøve "nuru light", og pigerne var kønne, selv om de andre var knap så unge...

 

Redigeret af oldie69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...