Hop til indhold
thomas2209

May hos Dao thaimassage i Randers

Recommended Posts

Dette var så mit 3 besøg hos May..

Hun er bare verdensklasse den pige.eftersom man får opbygget lidt relationer på bare 3 besøg bliver det bsre bedre og bedre..Dejlig petit pige og i absolut topform:) personligt for mig nytter det ikke noget og bestille 2 omgange hos hende på en gang..Den pige køre mig flad på en runde..KO 1 round..And the winner is May:)-) 

Pigen. Uden samligning den bedste jeg hsr været hos..Men det hele afhænger jo også af kemi..

Massage. Det mestre hus også til fulde..både den hårde og den bløde.

Stedet. Dejlig rent og et ganske fint bad i forhold til hvad man kan møde rundt omkring..

Vi ses snart igen.. MAY the force be with you:) go søndag til alle:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, den 8/6/2017 at 11:02:

Dette var så mit 3 besøg hos May..

Hun er bare verdensklasse den pige.eftersom man får opbygget lidt relationer på bare 3 besøg bliver det bsre bedre og bedre..Dejlig petit pige og i absolut topform:) personligt for mig nytter det ikke noget og bestille 2 omgange hos hende på en gang..Den pige køre mig flad på en runde..KO 1 round..And the winner is May:)-) 

Pigen. Uden samligning den bedste jeg hsr været hos..Men det hele afhænger jo også af kemi..

Massage. Det mestre hus også til fulde..både den hårde og den bløde.

Stedet. Dejlig rent og et ganske fint bad i forhold til hvad man kan møde rundt omkring..

Vi ses snart igen.. MAY the force be with you:) go søndag til alle:)

Tak for input. Har lige bestit en time i morgen hos hende. Er det hende på billederne i annoncen? Håber det ikke - hun er sgi for bette til mig.

Nå - det behøver du ikke svare på. Jeg har lige fået at vide, at det ER hende, så jeg har bestilt Amy i stedet. Aldersmæssigt osse lidt nærmere. Hehe.Hun bliver beskrevet - af telefonmanden - som lækker og flittig.trods de 45 år. ;-)  Men nu er alder jo osse kun et tal på et stykke papir - nånej, nu i et register :-( !Og jeg har skam været sammen med en aldeles lækker næsten-45 årig for et godt halvt år siden. Ingen klager herfra på eet eneste punkt! Og hun er sgu dansk endda!

Redigeret af stiv55
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...