Hop til indhold
Jyden11

Sacha og Caroline

Recommended Posts

Jeg faldt over en annoncen 'Nyhed Vejle 5 og 6 aug. - Sasha og Caroline'
Fik en aftale i stand, og var meget spændt på hvad det nu var for nogle piger/kvinder jeg havde lavet aftale med.
Men jeg blev ikke på nogen måde skuffet.
Jeg blev taget i mod to dejlige og kønne danske piger/kvinder, meget smilende og venlige.
Blev vist ind i pæne rene omgivelser.
Vi havde aftalt en halv time. Det kan ikke lade sig gøre kun at få den en pige, men det gjorde bestemt heller ikke noget.
Jeg havde en super super god oplevelse med to 'ægte' piger/kvinder. De var begge med hele tiden, søde og frække på en dejlig måde, lige mig.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger disse to skønne kvinder.
Håber der snart det bliver muligt igen.
Jyden11

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog et par *MUMS* piger og endda til rimelig pris for een gangs skyld! :-) Nå, ret skal være ret! Frodige Ida og veninden er i samme klasse, har jeg set.

Du har ingen ops om, hvornår Sasha og Caroline vender i Jylland igen? Kunne være spændende at prøve! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, den ‎06‎-‎08‎-‎2017 at 11:21:

Sasha og Caroline Nej ved desværre ikke om de kommer til det jyske igen, men de sagde dog de havde planer om det.

Kunne finde deres annonce på Annoncelight.

De er bestemt værd at besøge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...