Hop til indhold
Legetimen

Fyr søges til 3kant med amatør!

Recommended Posts

Hey.

Jeg har en (b) veninde som godt kunne tænke sig at prøve at tjene lidt mønt som GP. Hun er milf med store fake bryster og i start 40'erne.

Vores fantasi går på at finde en fyr, hvor jeg og ham skiftevis fylder hende med sæd og knepper i hinandens sperm. Evt med 69 mens den anden knepper... Derfor skal du være sygdomsfri og ikke berøringsangst...

Legen koster 2000 for en 3kant, indtil vi er godt tømte. Det er en fordel hvis du kan komme flere gange! Skriv pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
APmøller skrev, for 2 timer siden:

Det lyder homofilt, indrømmer gerne jeg har tendenser - men jeg har også klare grænser, og det der er groft og langt over grænsen.

Det er måske lidt svært at forstå, hvorfor det lyder "homofilt", når der er en kvinde i centrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness skrev, for 7 timer siden:

Det er måske lidt svært at forstå, hvorfor det lyder "homofilt", når der er en kvinde i centrum. 

Næsten umuligt ikke se hvorfor det lyder sådan, selv hvis man springer hver andet eller hver tredie ord over i trådstarters indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tenderness skrev, for 9 timer siden:

når der er en kvinde i centrum. 

Måske der tænkes på hendes fantasi som jo gik lidt på en 69 mens den anden knepper.... så vil den ens pik enten være meget tæt på en anden mands mund eller du har en anden mands pik meget tæt på din ;) Lidt for meget penis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er sådan set ligeglade med hvad i vil kategorisere som homofilt!

 

Vi tænder på det og derfor gør vi det. Hvis det overskrider nogles grænser kan de jo bare undlade at deltage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk1995 skrev, for 21 timer siden:

Skriv endelig

Hej @Frisk1995, er du ikke rar at lade være med at svare på helt vildt forældede efterlysninger? De fylder op i forummet, men er støj - den her efterlysning er over et år gammel ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...