Hop til indhold
Guest Klyngen

Sådan ødelægger man en tur til stranden

Recommended Posts

Guest Klyngen

Kære hulebrødre. 

Netop hjemkommet fra Italien vil jeg dele et forløb jeg stadig ikke er kommet mig helt over

Jeg har en svaghed for storbarmede kvinder i alle aldre. 

Fandt i Norditalien en god badestrand. De er opdelt i private og offentlige og efter lang tids trasken fandt jeg endelig et sted jeg kunne lægge mig.

Ca 2 timer senere ankom 2 kvinder hvoraf den ene i den grad fik mig til at spærre øjnene op og glemme alt om at jeg var på ferie. 

En lyshåret ca 180 Cm høj flot kvinde kom med en lidt mørkere formentlig veninde. Sidstnævnte helt flad men den anden havde den flotteste ægte store barm. Ca midt i tyverne vil jeg skyde hende til. Jeg glemte at trække vejret. Hold nu kæft hvor var hun lækker.

Hun var italiener hvilket ikke gjorde det værre. 

Nu brugte jeg så resten af turen på at spekulere på om jeg skulle gå hen og spørge hvor meget hun skulle ha for at jeg måtte fotografere hende topløs. Selvfølgelig latterlig tanke men jeg kunne slet ikke lade være med at stille mig selv det spørgsmål. Det gik der et par timer med. Pro et contra. Tænkte at ca 500 euro måtte kunne gøre det. Men nej. På den anden side; måske 1000. Jeg ku ikk finde ud af det. Og hvad hvis hun gik amok og råbte op? Det ville blive pinligt. At sidde i spjældet i Italien. Pga man blev lidt liderlig i varmen. Og fordi hun var så flot storbarmet. Nej. Det var det ikke værd. Men hold op hvor brugte jeg meget krudt på at tænke. Men hold da op; at fotografere de bryster...eller måske røre ved dem... pu ha. Det må blive i drømmene. 

Fortsat god sommer detude

Klyngen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 2 timer siden:

Kære hulebrødre. 

Netop hjemkommet fra Italien vil jeg dele et forløb jeg stadig ikke er kommet mig helt over

Jeg har en svaghed for storbarmede kvinder i alle aldre. 

Fandt i Norditalien en god badestrand. De er opdelt i private og offentlige og efter lang tids trasken fandt jeg endelig et sted jeg kunne lægge mig.

Ca 2 timer senere ankom 2 kvinder hvoraf den ene i den grad fik mig til at spærre øjnene op og glemme alt om at jeg var på ferie. 

En lyshåret ca 180 Cm høj flot kvinde kom med en lidt mørkere formentlig veninde. Sidstnævnte helt flad men den anden havde den flotteste ægte store barm. Ca midt i tyverne vil jeg skyde hende til. Jeg glemte at trække vejret. Hold nu kæft hvor var hun lækker.

Hun var italiener hvilket ikke gjorde det værre. 

Nu brugte jeg så resten af turen på at spekulere på om jeg skulle gå hen og spørge hvor meget hun skulle ha for at jeg måtte fotografere hende topløs. Selvfølgelig latterlig tanke men jeg kunne slet ikke lade være med at stille mig selv det spørgsmål. Det gik der et par timer med. Pro et contra. Tænkte at ca 500 euro måtte kunne gøre det. Men nej. På den anden side; måske 1000. Jeg ku ikk finde ud af det. Og hvad hvis hun gik amok og råbte op? Det ville blive pinligt. At sidde i spjældet i Italien. Pga man blev lidt liderlig i varmen. Og fordi hun var så flot storbarmet. Nej. Det var det ikke værd. Men hold op hvor brugte jeg meget krudt på at tænke. Men hold da op; at fotografere de bryster...eller måske røre ved dem... pu ha. Det må blive i drømmene. 

Fortsat god sommer detude

Klyngen 

Hvad havde du egentlig at tabe ved at spørge? Du ville sandsynligvis alligevel aldrig se hende igen, hvis det blev et nej. Jeg har hørt, at man kan komme langt, hvis man præsenterer sig som professsionel fotograf :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Det kræver blot, at man har et nogenlunde overbevisende kamera ved hånden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 12 timer siden:

Nu brugte jeg så resten af turen på at spekulere på om jeg skulle gå hen og spørge hvor meget hun skulle ha for at jeg måtte fotografere hende topløs. Selvfølgelig latterlig tanke men jeg kunne slet ikke lade være med at stille mig selv det spørgsmål. Det gik der et par timer med. Pro et contra. Tænkte at ca 500 euro måtte kunne gøre det. Men nej. På den anden side; måske 1000. Jeg ku ikk finde ud af det.

Tror du skulle have undladt at tænke pekuniært, men blot være gået hen og spurgt om de var friske på at du tog nogle billeder af dem i forskellige opstillinger - så kunne du have lært dem lidt at kende og fundet ud af om det var en god idé - du kunne f.eks. have spurgt om de nogensinde havde lave nøgenfotos - men at tillade andre at have nøgenfotos på deres eget kamera - det er det nok ikke alle, der sådan lige går med til - så du kunne måske have fået lov til at tage nogle med deres egne kameraer - hvis altså de havde nogen med ;-)

Men så havde du i det mindste fået lov til at se dem nøgne.

Men jeg vil tro du skulle have oppet dig noget mere ved at invitere dem på en drink - evt. senere samme aften i byen, hvis de kom et bestemt sted, hvor I kunne mødes - og så hvem ved - måske kunne du have fået lov at ondulere dem begge ;-)

+ evt. fået nogle ligegyldige nøgenfotos/ligegyldige i forhold til at få lov at ondolere en af dem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Tror du skulle have undladt at tænke pekuniært, men blot være gået hen og spurgt om de var friske på at du tog nogle billeder af dem i forskellige opstillinger - så kunne du have lært dem lidt at kende og fundet ud af om det var en god idé - du kunne f.eks. have spurgt om de nogensinde havde lave nøgenfotos - men at tillade andre at have nøgenfotos på deres eget kamera - det er det nok ikke alle, der sådan lige går med til - så du kunne måske have fået lov til at tage nogle med deres egne kameraer - hvis altså de havde nogen med ;-)

Men så havde du i det mindste fået lov til at se dem nøgne.

Men jeg vil tro du skulle have oppet dig noget mere ved at invitere dem på en drink - evt. senere samme aften i byen, hvis de kom et bestemt sted, hvor I kunne mødes - og så hvem ved - måske kunne du have fået lov at ondulere dem begge ;-)

+ evt. fået nogle ligegyldige nøgenfotos/ligegyldige i forhold til at få lov at ondolere en af dem ;-)

Du har fuldstændig ret @Jernsvinet 

Tanken om at invitere dem op på mit hotelværelse og få en drink strejfede mig også. Jeg havde nemlig i mine drømme forestillet mig hvordan det ville være at lave en trekant med de to, eller helst kun den storbarmede for så kunne jeg koncentrere mig kun om hende. Og se hendes barm gynge i en doggy ville simpelthen være et syn for guder. 

Men jeg har tager dine råd til mig så tak for dem:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det var en god beslutning fra din side, at nøjedes med at få en masse gratis fantasier. Det er nok de færreste kvinder der ligefrem jubler, når de modtager div former for seksuelle tilbud, når de er taget til strandet med det formål at slappe af og nyde solen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...