Hop til indhold
felixdahousecat

Italien - Pescara

Recommended Posts

Hey Hey

Ikke lige den destination de fleste danskere tager på, men jeg var dernede for at cykle med et amatør team jeg kører

lidt med, og besluttede mig for en aften at gå ned til en af damerne jeg havde set på gaden nogle gange.

Hun havde selfølgelig smilt lidt til mig nogle gange (ja ved det godt, faldt lidt nemt i) men jeg gik meget målrettet ned

til hende.

Hun var omkring de 35-38 år - Ufattelig smuk, og klassisk italiens - Spurgte lidt ind til hendes priser, og som en sjok fandt

jeg nærmest ud af jeg måtte gøre hvad jeg ville for 30 Euro i en halv time, så længe jeg var indforstået med det blev på toilettet

i storcentret.

Så ok, hun tog mig i hånden og vi fulgtes ad til kvindetoilettet i det her storcenter - Her trak hun mine short ned og gik igang med

at sutte - Efter ca. 5 min rullede hun kondom på, og jeg fik taget hende i nogle forskellige stillinger, selvom det ikke var helt nemt

på det ikke særlig store toilet.

Og det vilde var, at da jeg var færdig og kommet, tog hun kondomet af og suttede mig ren - jeg tænker fantastisk gang value for money,

Stedet var i bydelen Abruzzo - Der er et storcenter, et tivoli (om aftenen) på en lang gade hvor der så er kvinder der trækker i løbet af dagen.

Klart anbefalesesværdigt hvis man skal en tur til Pescara - Hun fortalte i øvrigt at for ca. 150 euro kunne man have hende i et par timer på

hotellet, og for 250 euro var det med overnatning.


https://www.google.dk/maps/place/Via+Aldo+Rossi,+65015+Montesilvano+PE,+Italien/@42.5228091,14.1483824,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x1331a47ebd024865:0xf60fb0b4631e173d!8m2!3d42.5228091!4d14.1505711

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...