Hop til indhold
hannic 41

illona odense

Recommended Posts

efter en kort mail frem  og til bage kom en aftale i hus , to timer med langtidsbondage med pik tortur og face sitting som nogle af ting vi også havde på to do listen , starte med bad og hvad der var godt og skidt fra sidste gang  lidt flytte rundt på møblerne så det passe til formålet og så Illonas skønne lange ben rundt om hovedet så i langtid lige før panik breder sig efter luft mangl en lille pause og så skal jeg da love for at pik fik en grov omgang med hårde metalklemmer i pik sammen med face sitting så er det ikke nemt at klage af smerte , nyt møbel kom i brug så Illona kunne træde på mine nosser til de blive helt flade, så var det tid til redbondage og jeg skal da lige lov for at de nosser bliv bundet op hivet bidt i slået til klemt , en lille pause og så var  det sounde tid lagt på is så de var iskolde i langtid helt speciale følelse når det kolde stål glider ned i urinrøret, lille pause så kom suttemaskine i brug så måtte jeg overgive mig supper følelse og var de tid til finale og sikke en ,,,,,  

om jeg kommer igen da  Illona er altid et besøg  vær

villa Bella.dk  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...