Hop til indhold
Guest Riis

Kira 23 - Assens - 600 kr. For 1 time???

Recommended Posts

Guest Riis
Romantikeren skrev, for 28 minutter siden:

for 600 for en time... siger det ikke lidt sig selv? 

Sikkert. Men man havde da lov at håbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis

Men jeres svar fortæller jo intet om evt oplevelse på stedet.

Er der nogen der har erfaringer fra stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Riis, Jeg glæder mig til at læse om dine, forhåbentligt gode oplevelse på stedet, og til de priser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Har været forbi, og vendte i døren.

Pigen var ikke den på billederne, ej heller tæt på, og virkede demonstrativt uinteresseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Du skriver kira 23 i overskriften?? Og skriver i indlæg om vi har besøgt lora???bagmand host host....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 10 timer siden:

Du skriver kira 23 i overskriften?? Og skriver i indlæg om vi har besøgt lora???bagmand host host....

Hvis du læser Riis's andre indlæg er der for mig intet der tyder på at han er bagmand. Men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl - og gør jeg det vil jeg mene det havde været smartere for ham at lave en fake anmeldelse der roser hende til skyerne. Men hvad ved jeg om det? Jeg er jo ikke på nogen måde selv bagmand host host....

Men da der ikke er så mange steder i det område med piger ville det jo være fabelagtigt for de lokale liderlige mænd med lidt ekstra piger til at give lidt konkurrence. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Hvis du læser Riis's andre indlæg er der for mig intet der tyder på at han er bagmand. Men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl - og gør jeg det vil jeg mene det havde været smartere for ham at lave en fake anmeldelse der roser hende til skyerne. Men hvad ved jeg om det? Jeg er jo ikke på nogen måde selv bagmand host host....

Men da der ikke er så mange steder i det område med piger ville det jo være fabelagtigt for de lokale liderlige mænd med lidt ekstra piger til at give lidt konkurrence. 

Hej igen min "ven"... ja vi finder jo ud af og drille hinanden, jeg må sige jeg ikke bruger så meget tid som dig på at studere andres indlæg som dig.. nu har jeg så søgt lidt og skulle da finde en bekræftelse på du er 22 cm and thick! Uden held!!! Du skriver at du har haft en samtale igang med min kone! Den dejlige snuske, men det endte ud i ingenting... det er da synd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 3 minutter siden:

Hej igen min "ven"... ja vi finder jo ud af og drille hinanden, jeg må sige jeg ikke bruger så meget tid som dig på at studere andres indlæg som dig.. nu har jeg så søgt lidt og skulle da finde en bekræftelse på du er 22 cm and thick! Uden held!!! Du skriver at du har haft en samtale igang med min kone! Den dejlige snuske, men det endte ud i ingenting... det er da synd.. 

Dette var på ingen måde ment som drilleri. Mente hvert et ord jeg skrev. For år tilbage var der kun en sjældent gang en enkelt eller to piger der fandt vej til Svendborg. Så kom der et sted og ret kort tid efter et mere. Synes det er lækkert der er to steder at vælge imellem her i byen. Mon ikke de i Assens og omegn vil synes det samme. Men når det er sagt vil jeg også stille mig tvivlede over for kvaliteten af det "nye" sted. I hvert fald indtil andet er bevist.

Fabelagtigt at du gider læse mine indlæg igennem. Det tager jeg som et kompliment.

Hav det godt min "ven", og lad os få tråden tilbage til det den egentligt handlede om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis

Jeg er sku ikke bagmænd. Er en ret ny bruger. 

Som det fremgår af alt hvad jeg har skrevet så vil jeg mene at jeg til alle tider har udtrykt mig yderst sagligt og informativt.

I forbindelse med efterlysninger har jeg ligeledes spurgt ydmygt om hjælp.

Har sågar anmeldt en af de piger jeg har spurgt ind til. 

 

Romantikeren skrev, den 5/8/2017 at 19:02:

ja det er selvfølgelig rigtigt, jeg vil så ikke gøre det 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...