Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Sabai-sabai i Bagsværd. http://sabai-sabai.dk/ (og på Ålekistevej, men den anmeldes for sig selv)

Min plan var at tage ned til Rung Raueng på Pile Alle lige over for Søndermarken. Jeg havde haft lidt kig på hende der vist er indehaveren Yo, som jeg godt kunne tænke mig at udfolde mig med på briksen. Jeg havde en alternativ plan, da jeg tidligere har efterlyst lidt om hende og fået af vide af Baltazar, at hun nok ikke gjorde i andet end et hj længere. Men det måtte jo forsøges alligevel.

Mig ned i kælderen hos Rung Raueng og ind og snakke med Yo. Niksen - kun hj, men jeg kunne få fp hos en anden dernede. Hende havde jeg så ikke lige lyst til, så jeg takkede pænt nej og sagde at det var Yo jeg var interesseret i og så smuttede jeg. Iøvrigt var Yo ikke "pyntet" op endnu og levede slet ikke op til sine billeder, så det var en lidt kedelig udgave af hende jeg snakkede med.

Mit alternative mål var så sabai-sabai på Stengårds Alle i Bagsværd. Der mødte jeg en der hed Bami (udtales næsten som Bambi - bare uden det sidste b ) Hun var ikke nogen skønhedsdronning ej heller just en ung smilende Thai kvinde, men hun havde et par fortrin som jeg pludselig faldt for. Så vi aftalte 1 time til 1.300 for fuld pakke.

Af med tøjet og ned på briksen med snuden i puden. Hun gav mig lidt massage, som ikke var hård men heller ikke blød. Så kom tiden hvor jeg skulle vende mig om og hun smed så tøjet. Brysterne som jeg var faldet for, da de var under tøjet, kom nu ud i det fri. De var naturligvis blevet udsat for en push-up bh, men var nu alligevel en stor B. De var bløde og relativt velsiddende og temmelig behagelige at lege med. Hun var til den buttede side og havde en lille plæne på racerbanen.

Selve massagedelen foregik med en noget fåmælt Bami, som ikke var til at slå et smil af. Synes aldrig jeg har problemer med at tale med dem jeg besøger. Men hun virkede lidt smågnaven og har nok haft en dårlig dag, på trods af jeg var der kl. 10.00. Måske bryder hun sig ikke om at stå tidlig op.

Selve sexdelen var kun ok og egentlig ikke noget at skrive hjem om, dog skal det siges at hun gav et ganske veludført blowjob. Det var nok det eneste jeg ville ønske at gentage med hende.

Måske hvis hun havde haft en god dag, hvor hun var i godt humør, kunne det have været alle tiders, men der manglede nu noget.

Tiden blev overholdt ganske fint.

Så blev det jo prøvet.

Hejhej

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Respekt for du du ved hvad du vil have, og går igen hvis ikke du kan få det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...