Hop til indhold
Guest KristianB

Nogen der har prøvet???

Recommended Posts

Kære KristianB :)

Der er sandsynligvis  noget fup ved hende!!

Nu kigger jeg slet ikke på ungmøen på billedet.

Jeg kigger derimod på alt andet - er det her i Danmark ??

Persienner foran vinduet er meget usandsynligt fra Danmark - har været på markedet her i DK engang i 80érne, og så længe holder de altså ikke.

Det samme kan siges om kurvestolen - forældet, og da ikke egnet til andet end udendørs, og det er ligeledes noget ikke er på markedet her i DK længere

Radiatoren kan derimod godt være her i DK, det er ihvertfald en model jeg har set ofte i DK

Sengetøjet er før set i DK; men ikke i den udførelse som hovedpude betrækket med kun mønster på forside.

Den skønne ungmø på billedet er skam ægte nok; men nok mere en fræk model der poserer til alverdens brug,

Skulle det vise sig at hun er her i DK og i de samme omgivelser, så er hun da så skøn at jeg vil ønske for dig at du får et dejligt slaw fisse hos hende:wub: 

Lad os få en beretning hvis du møder hende :wub:

Mange hilsner

Nyder livet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan godt have billeder på sin annonce som ikke er taget i dk, uden at det nødvendigvis derfor er fup ;)

det har jeg selv haft og det er der sikkert også andre der har haft

 

pigen fra billederne er dog model fra Tjekkiet og går blandt andet under navnene Mikana og Ulya

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
aaisha skrev, for 4 timer siden:

man kan godt have billeder på sin annonce som ikke er taget i dk, uden at det nødvendigvis derfor er fup ;)

det har jeg selv haft og det er der sikkert også andre der har haft

 

pigen fra billederne er dog model fra Tjekkiet og går blandt andet under navnene Mikana og Ulya

 

Det har jeg fundet ud af... Hmm..

De har også en anden annonce,det de samme...

https://annoncelight.dk/showad/233174

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...