Hop til indhold
CPHstuderende

Vicky Odense C

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Vicky:

https://annoncelight.dk/showad/230903

Egentlig ville jeg have besøgt Claudia:

https://annoncelight.dk/showad/232166

Men hun tog ikke telefonen, så det blev Vicky. Hun havde tid med det samme, så det var perfekt.

Jeg ankommer til stedet og konstaterer, nok som forventet, at billederne ikke var ægte. De er dog rimelig retvisende i forhold til kroppen, men Vicky ansigt er mere kantet end de bløde runde ansigt på billeder. Stadig en køn kvinde, så jeg valgte at blive.

Stedet er egentlig rimelig fint og nydeligt, men de to piger på stedet havde formået at rode og svine det hele til, så det var knapt så imødekommende.

Hun spørger hvad jeg vil have og som altid med en ny pige valgte jeg 15 minutter med dansk og fransk. Her startede problemerne så. Det ville blive 20 minutter og koste 800 kr. Jeg refererede så til annoncen, hvor 15 minutter til 600 kr. fremgik (det er blevet fjernet nu), hvilket hun ikke forstod. Jeg måtte så beklage og sige, at jeg ikke havde 800 kr. med og hvis jeg havde, ville jeg stadig ikke have betalt det. Hun gik så med til transaktionen og sagde, at så måtte jeg jo bare blive hurtigt færdig.

Hun virkede egentlig ret sød og imødekommende, så jeg tog det lidt let. Hun startede blow - jeg så hende lige tjekke klokken på uret - og så skete der noget i mig. Jeg følte mig skyndt på. Blow virkede pludselig forhastet og det var ikke noget videre fantastisk, så jeg bad om at komme op at stå, så hun kunne sutte mig i den stilling. Det virkede bedre, så hun blev lagt på ryggen og jeg trætte op i hende. Dejlig stram, men ikke helt på den gode måde. Måske på den lidt tørre måde. Ikke at jeg kan bebrejde hende det, når det nu skulle gå så stærkt :)

Nå, men sexen var ganske fin og jeg fik min udløsning. Mens jeg tog tøj på sludrede vi lidt. Hun er her i 11-12 dage mere før hun tager hjem. På vejen ud så jeg den anden pige i lejligheden, som sad i køkkenet med ryggen til iført en badekåbe. Jeg ved ikke hvem hun er, men måske er det Claudia eller Anna. Det lignede dog mest af alt, at hun ikke havde det godt, så jeg skyndte mig ud med en lidt dårlig smag i munden og en fattig oplevelse rigere.

Stedet: normalt 9/10, men nu 5/10

Pigen: 6,5/10

Sexen: 4/10

Jeg kommer ikke hos hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja falske billeder..

besøgte stedet, kunne se at billederne var falske..

forklarede begge piger at ægte billeder fremover..

giver kunder.

ellers lækker pige som nok bliver besøgt en dag..

det blev sent inden vi havde snakket færdig, så forlod stedet uden besøg på madrassen..

Der er ingen anmeldelse på søsteren som forlod stedet efter jeg havde været der..

Sexeren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...